سه ماهه چهارم 2022 شاخص های اصلی مالی
- درآمد خالص 398.7 میلیون دلار در مقایسه با 311.8 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال 2022 و 510.6 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 بود. در سه ماهه سوم سال 2022 و 333.7 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021.
- درآمد خالص قابل انتساب به سهامداران عادی 12.5 میلیون دلار یا 0.12 دلار به ازای هر سهم رقیق شده بود، در مقایسه با زیان خالص 8.9 میلیون دلار یا 0.09 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سه ماهه سوم سال 2022 و درآمد خالص 24.7 میلیون دلار یا 0.25 دلار به ازای هر سهم رقیق شده. در سه ماهه سوم 2022. سه ماهه چهارم 2021.
- سود خالص تعدیل شده 20.7 میلیون دلار یا 0.20 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته بود، در مقایسه با سود خالص تعدیل شده 7.6 میلیون دلار یا 0.08 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سه ماهه سوم سال 2022 و سود خالص تعدیل شده 34.7 میلیون دلار یا 0.35 دلار به ازای هر سهم رقیق شده، در چهارمین. سه ماهه 2021.
- EBITDA تعدیل شده 32.0 میلیون دلار بود، در مقایسه با 10.1 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال 2022 و 39.5 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021.
- وجه نقد و معادل آن تا 31 دسامبر 2022 154.1 میلیون دلار بود.
شاخص های مالی انتخاب شده برای سال 2022
- درآمد خالص 1375.1 میلیون دلار بود، در مقایسه با 1904.1 میلیون دلار در سال 2021. درآمد خالص بخش Gamer and Creator Peripherals 437.8 میلیون دلار بود، در مقایسه با 647.2 میلیون دلار در سال 2021، در حالی که درآمد خالص بخش قطعات و سیستم های بازی در مقایسه با 937.3 میلیون دلار، 937.3 میلیون دلار بود. میلیون در سال 2021
- زیان خالص قابل انتساب به سهامداران عادی 60.9 میلیون دلار یا 0.63 دلار به ازای هر سهم کاهش یافته بود، در مقایسه با سود خالص 101.0 میلیون دلار یا 1.01 دلار به ازای هر سهم رقیق شده برای کل سال 2021.
- درآمد خالص تعدیل شده 18.4 میلیون دلار یا 0.18 دلار به ازای هر سهم رقیق شده بود، در مقایسه با 144.9 میلیون دلار یا 1.45 دلار به ازای هر سهم رقیق شده برای سال کامل 2021.
- EBITDA تعدیل شده 46.5 میلیون دلار در مقایسه با 199.2 میلیون دلار برای کل سال 2021 بود.
تعاریف اقدامات مالی غیر GAAP مورد استفاده در این بیانیه مطبوعاتی و تطبیق این اقدامات با نزدیکترین معادلهای GAAP آنها در زیر تحت عنوان “استفاده و تطبیق اقدامات مالی غیر GAAP” آمده است.
مایکل جی پاتر، مدیر ارشد مالی Corsair، گفت: “سه ماهه چهارم سال 2022 بالاتر از انتظارات ما بود و با شتاب ادامه یافتن در سه ماهه اول سال 2023 به خوبی به پایان رسید. حمل و نقل، که در بیشتر سال با باد مخالف بوده است. ، بیش از 70 درصد کاهش یافته است. ٪ در سه ماهه چهارم از آغاز سال 2022. زمان ارائه زنجیره تامین به بهبود ادامه داده است و اکنون در همان سطح یا مشابه قبل از همه گیری است. ما موجودی انبارهای خود را تقریباً 23 درصد کاهش دادیم و موجودی کانال را به پایین آوردیم. امیدواریم که موجودی صنعتی گسترده تر در کانال نیز در موقعیت بهتری باشد که منجر به تازه سازی کمتری در سال 2023 شود. همچنین از این فرصت استفاده کردیم تا خود را تقویت کنیم. ترازنامه در سه ماهه چهارم، که سال را با موجودی نقدی 154 میلیون دلاری به پایان می رساند، که شامل اضافه شدن تقریباً 81 میلیون دلار درآمد خالص از عرضه سهام ماه نوامبر ما است. هفت تیر 100 میلیون دلاری سرمایه در گردش ما بیکار و کاملاً در دسترس است.
بیانیه های آینده نگر فوق منعکس کننده انتظارات ما از تاریخ امروز است. با توجه به تعداد عوامل خطر، عدم قطعیت ها و مفروضات مورد بحث در زیر، نتایج واقعی ممکن است تفاوت های اساسی داشته باشند. ما قصد نداریم چشم انداز مالی خود را قبل از اعلام درآمد سه ماهه بعدی خود به روز کنیم.
اندی پل، مدیر اجرایی Corsair، گفت: “ما از نتایج سه ماهه چهارم و مسیر مثبت فعلی خود برای نیمه اول سال 2023، پس از سال سخت 2022، تحت تاثیر درگیری روسیه و اوکراین، هزینه های بالای حمل و نقل، خرسندیم. و تعدیل موجودی کانال اصلی. فروش تعطیلات سه ماهه چهارم 2022 در تمام دسته های بازار اروپا قوی بود و فروش کلی خرده فروشی غیر کانالی ما به طور قابل توجهی بالاتر از سطح قبل از همه گیری سال 2019 بود. پردازندههای گرافیکی و پردازندههای جدید از Nvidia، AMD و Intel در اواخر سال 2022، که انتظار میرود تعداد بیشتری در سه ماهه اول 2023 عرضه شوند. مشتریان مشتاق ما اکنون میتوانند رایانههای شخصی بازی سریعتر و قدرتمندتر با ویژگیهای بیشتر را با قیمتی کمتر از آنچه که میتوانستند در دوره On top بسازند. از آن، سال 2023 پیش بینی می شود در مقایسه با سال 2022، فهرست قویتری از بازیهای محبوب منتشر کنید.
چشم انداز مالی
برای کل سال 2023، Corsair در حال حاضر انتظار دارد درآمد ثابت یا کمی بالاتر در یک محیط اقتصادی ضعیف تر نسبت به سال 2022 داشته باشد، و انتظار ندارد درآمد آن برای کسب و کار تحت تأثیر روندهای موجودی منفی در سال 2023 قرار گیرد. EBITDA با بهبود حاشیه، هزینه های حمل و نقل عادی و کنترل دقیق هزینه های عملیاتی هدایت می شود.
- انتظار می رود درآمد خالص بین 1.35 تا 1.55 میلیارد دلار باشد.
- انتظار می رود سود عملیاتی تعدیل شده بین 75 تا 95 میلیون دلار باشد.
- انتظار می رود EBITDA تعدیل شده بین 90 تا 110 میلیون دلار باشد.
برخی از معیارهای غیر GAAP که در چشم انداز مالی ما گنجانده شده است با اقدامات مالی قابل مقایسه GAAP تطبیق داده نشده اند زیرا اقدامات GAAP بر اساس آینده در دسترس نیستند. ما نمیتوانیم این اقدامات مالی آیندهنگر غیر GAAP را با مستقیمترین اقدامات GAAP مقایسه کنیم، زیرا در حال حاضر نمیتوانیم با اطمینان معقولی نوع و دامنه موارد خاصی را که انتظار میرود بر GAAP تأثیر بگذارد، پیشبینی کنیم. اقداماتی برای آن دورهها انجام میشود، اما بر اقدامات غیر GAAP تأثیر نمیگذارد. این اقلام ممکن است شامل هزینه غرامت مبتنی بر سهام، استهلاک و استهلاک، هزینه های کاهش ارزش موجودی و سایر موارد باشد. اطلاعات در دسترس نمیتواند بر نتایج مالی GAAP ما تأثیر بگذارد.
پیشرفت های اخیر
- راهاندازی Stream Deck+، افزودنی جدید به طیف برنده جوایز رابطهای کنترل لمسی ما. Stream Deck+ Stream Deck را فراتر از پخشکنندهها گسترش میدهد تا طیف گستردهای از میانبرها و بهبود گردش کار را برای حرفهایها در زمینه ایجاد، تولید و فراتر از آن فعال کند. با ترکیبی از هشت کلید LCD، چهار دکمه فشاری و یک نوار لمسی پویا، Stream Deck+ سطح جدیدی از کنترل را در دستان کاربران Stream Deck قرار می دهد و به طور یکپارچه با نرم افزار Elgato یعنی Camera Hub، Control Center و Wave Link Virtual معروف ادغام می شود. میکسر.
- اولین مانیتور گیمینگ XENEON FLEX 45WQHD240 OLED ما که در دسامبر عرضه شد، توجه و پوشش رسانه ای زیادی را به خود جلب کرد و خبر از ورود یک کلاس کاملاً جدید از مانیتورهای بازی تاشو با کارایی بالا داد که با همکاری نزدیک با LG Display ایجاد شده اند. با قابلیت تنظیم دستی انحنای پنل 45 اینچی با نسبت تصویر 21:9 از کاملاً صاف تا انحنای 800R، دارندگان می توانند بسته به نحوه استفاده از صفحه نمایش برای کار، بازی یا فیلم، منحنی خود را تنظیم کنند. XENEON FLEX 45 همچنین استانداردهای جدیدی را برای نمایشگرهای بازی با نرخ فریم بالا و زمان پاسخ کم تعیین می کند و مشخصات قانع کننده ای را ارائه می دهد که آن را به عنوان اولین مانیتور گیمینگ OLED 240 هرتزی موجود از پنل های رقیب متمایز می کند. ما مشتاقانه منتظر گسترش بیشتر خط مانیتورهای بازی خود با همکاری مستمر با الجی در طول سال 2023 هستیم.
- با عرضه Elgato Facecam Pro، اولین وبکمی که ضبط 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه ارائه میکند، خط تولید وبکم را گسترش داد. وبکم ممتاز plug-and-play با برخورداری از حسگر سونی بزرگ، لنز عکاسی با فوکوس متنوع زاویه باز، پردازشگر تصویر انقلابی و حافظه فلش داخلی، سازندگان را قادر میسازد تا بدون نیاز به دوربین پیچیده ویدیویی با کیفیت بسیار بالا تولید کنند. برپایی. این فناوری نوآورانه همراه با نرمافزار قدرتمند Camera Hub Elgato، Facecam Pro را به معیاری در صنعت جهانی وبکم تبدیل میکند و برای سازندگانی که تنظیمات تولید خود را ارتقا میدهند، انتخابی مناسب است.
- راه اندازی اولین محصول از چندین محصول جدید در سال 2022 که به طور چشمگیری تجربه کاربری و ساخت محصولات DIY ما را با خط جدیدی از منابع تغذیه RMx SHIFT بهبود می بخشد. منبع تغذیه RMx SHIFT با یک چیدمان کانکتور نصب شده جانبی انقلابی، نصب و مسیریابی کابل را آسانتر میکند، که معمولاً منفیترین جنبههای مرتبط با ساخت یک رایانه شخصی DIY است. چنین پیشرفتهایی به رفع موانع ورود مشتریانی که قصد ساخت اولین رایانه شخصی خود را دارند کمک میکند و ساخت رایانه شخصی را برای گروه کاملاً جدیدی از مشتریان در دسترس قرار میدهد. RMx SHIFT همچنین اولین PSU Corsair است که با ATX 3.0 سازگاری دارد، یک استاندارد منبع تغذیه صنعتی جدید با پشتیبانی بومی از کارتهای گرافیکی نسل بعدی، تضمین کننده مجموعه ویژگیهای آینده، زمان برای مشتریان و منادی ورود Corsair به ATX 3.0. فضای PSU
- iCUE Murals، یک ویژگی جدید کنترل نور، به مجموعه نرم افزار iCUE اضافه شد. بسیاری از محصولات Corsair از نورپردازی قابل تنظیم استفاده میکنند که معمولاً از طریق نرمافزار iCUE کنترل میشود، و توانایی ایجاد آسان پروفایلهای نور منحصر به فرد برای مشتریان ما مهم است. نقاشی دیواری iCUE به طور چشمگیری تجربه کاربر را بهبود می بخشد و اکوسیستم ما را با ارائه یک رابط ساده برای سازماندهی تمام مواد RGB مشتری روی صفحه نمایش، سپس ایجاد نمایه نورپردازی شگفت انگیز برای آن از یک تصویر، یک ویدیو، یک GIF یا حتی موسیقی، به طور چشمگیری بهبود می بخشد. مشتریان همچنین میتوانند محصولات روشنایی محیط را از شرکای iCUE Philips HUE و Nanoleaf اضافه و کنترل کنند، اکوسیستم iCUE را فراتر از محصولات Corsair گسترش داده و همه چراغهای پیکربندی مشتری را در یک مکان کنترل کنند. از ماه نوامبر در نسخه بتا، iCUE Murals اکنون برای همه کاربران Corsair iCUE در دسترس است.