پیشرفت های اخیر
- رونمایی از اولین لپ تاپ نوآورانه بازی و استریم Corsair، CORSAIR VOYAGER a1600 AMD Advantage Edition. CORSAIR VOYAGER a1600 AMD Advantage Edition با ترکیب پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 6000، گرافیک موبایل AMD Radeon RX 6800M با CORSAIR و اکوسیستم گسترده نرم افزارها و فناوری های اختصاصی Elgato، برای سازندگان محتوا و بازی های تمام وقت طراحی شده است. استریمرها و سوئیت.
- اعلام VENGEANCE RGB DDR5، جدیدترین نسخه افزوده شده به مجموعه حافظه های DDR5 پیشرو در صنعت Corsair که برای جدیدترین رایانه های شخصی بازی و ایستگاه های کاری بهینه شده است تا عملکرد DDR5 شگفت انگیز با سبک RGB خیره کننده ارائه دهد.
- اعلام کرد که با NVIDIA کار می کند تا ویژگی های کلیدی NVIDIA Broadcast را در نرم افزار CORSAIR iCUE، Elgato Wave Link و Elgato Camera Hub یکپارچه کند. برای دارندگان کارتهای گرافیک NVIDIA GeForce RTX، جلوههای هوش مصنوعی NVIDIA Broadcast میکروفونها و دوربینها را در زمان واقعی بهبود میبخشند تا تجربه بازی، استریم و کنفرانس ویدیویی را بهبود ببخشند، همه از رابطهای نرمافزار CORSAIR و Elgato قابل کنترل هستند.
- خانواده مانیتورهای گیمینگ CORSAIR XENEON خود را با دو افزودنی جدید گسترش داد: CORSAIR XENEON 32UHD144 و XENEON 32QHD240، دارای وضوح بازی خیره کننده 4K یا QHD UHD با سرعت فوق العاده روان 240 هرتز، طراحی فوق العاده و مانیتور با سرعت نوسازی عالی و نمایشگر فوق العاده. فن آوری ها
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
Corsair Gaming, Inc. (“Corsair” یا “Company”)، ارائهدهنده جهانی پیشرو و مبتکر تجهیزات با کارایی بالا برای گیمرها و سازندگان محتوا، امروز نتایج مالی خود را برای سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2022 اعلام کرد. اندی پل، مدیر اجرایی Corsair گفت: “وزش بادهای مخالف سه ماهه اول تا سه ماهه دوم ادامه داشت، که کمترین سه ماهه برای ما است، با باد مخالف اقتصاد کلان که بر هزینه مصرف کنندگان برای تجهیزات بازی، به ویژه در اروپا، همراه با تورم جهانی، تضاد مداوم بین روسیه و اوکراین و هزینه های حمل و نقل بالا که منجر به افزایش موجودی در انبارها و کانال خرده فروشی ما شده است که شرکای توزیع ما را مجبور کرده تا سفارشات را به تاخیر بیاندازند در حالی که این موجودی را حذف می کنند.
مایکل جی. پاتر، مدیر ارشد مالی Corsair، گفت: «ما قبلاً اقداماتی را برای تطبیق با سطح پایینتر درآمد در نیمه اول سال 2022 و انتظاراتمان برای بقیه سال انجام دادهایم. ما اقدامات پیشگیرانه ای را برای کاهش هزینه های عملیاتی انجام داده ایم. هزینه ها و ما سفارشات محصول را تعدیل کرده ایم و 19.5 میلیون دلار در مقابل موجودی اضافی احتمالی ذخیره کرده ایم. ما معتقدیم که مبانی کسبوکار ما با چشمانداز بلندمدت مثبت قوی باقی میماند و همچنان معتقدیم که بازار رایانههای شخصی بازی خودساخته در نیمه دوم سال 2022 شروع به افزایش سرعت خواهد کرد. برای سرمایه گذاری در توسعه محصول و عرضه محصولات نوآورانه و آنچه که ما معتقدیم محصولات پیشرو در صنعت هستند و ادامه خواهد داد.
چشم انداز مالی
برای کل سال 2022، ما در حال حاضر انتظار داریم:
- انتظار می رود درآمد خالص بین 1.35 تا 1.45 میلیارد دلار باشد.
- انتظار می رود سود عملیاتی تعدیل شده بین 35 تا 50 میلیون دلار باشد.
- انتظار می رود EBITDA تعدیل شده بین 50 تا 65 میلیون دلار باشد.
برخی از معیارهای غیر GAAP که در چشم انداز مالی ما گنجانده شده است با اقدامات مالی قابل مقایسه GAAP تطبیق داده نشده اند زیرا اقدامات GAAP بر اساس آینده در دسترس نیستند. ما نمیتوانیم این اقدامات مالی آیندهنگر غیر GAAP را بدون تلاش غیرمنطقی با مستقیمترین اقدامات GAAP مقایسه کنیم، زیرا در حال حاضر نمیتوانیم با اطمینان معقولی نوع و میزان اقلام خاصی را پیشبینی کنیم که انتظار میرود بر آن تأثیر بگذارد. اندازه گیری های GAAP برای آن دوره ها اما بر اقدامات غیر GAAP تأثیر نمی گذارد. این اقلام ممکن است شامل هزینه غرامت مبتنی بر سهام، استهلاک و استهلاک، هزینه های کاهش ارزش موجودی و سایر موارد باشد. اطلاعات در دسترس نمیتواند بر نتایج مالی GAAP ما تأثیر بگذارد.
علیرغم محیط چالش برانگیز، ما همچنان شاهد روندهای رشد مثبت زیربنایی در بخش سخت افزار بازی هستیم و سطوح هزینه را به طور قابل توجهی بالاتر از سطوح قبل از همه گیری می بینیم. ما همچنین شروع به دیدن علاقه مندان بیشتر و بیشتری به ساخت رایانه های شخصی بازی کرده ایم، زیرا کارت های گرافیک اکنون با قیمت های مناسب تر در دسترس هستند. ما در هفته آمازون پرایم شاهد نشانه های بسیار مثبتی بودیم، با فعالیت قطعات به طور قابل توجهی بالاتر از سال 2021، هم در اروپا و هم در ایالات متحده. در حالی که از نتایج پایین تر سه ماهه دوم ناامید هستیم، از اینکه اخیراً شاهد فعالیت مثبت در بازار هستیم بسیار خرسندیم و با بازگشت موجودی کانال خود در سه ماهه دوم و سوم سال 2022، انتظار بهبود خوبی در بازار داریم. برای محصولات ما در پایان سال. و منتظر یک سال 2023 هیجان انگیز باشید.”
نکات مهم سه ماهه دوم 2022
- درآمد خالص 283.9 میلیون دلار بود، مطابق با درآمد اولیه شرکت ارائه شده در 21 ژوئیه 2022. درآمد خالص 380.7 میلیون دلار در سه ماهه اول 2022 و 472.9 میلیون دلار در سه ماهه دوم 2021 بود. کاهش متوالی و سال به سال منعکس کننده تأثیر منفی اقتصاد کلان است. بر هزینههای مصرفکننده برای سختافزار بازی، به ویژه در اروپا، و اصلاح موجودی کانال تأثیر میگذارد.
- درآمد بخش Gamer and Creator Peripherals 89.0 میلیون دلار بود، در مقایسه با 134.1 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 و 155.2 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2021.
- درآمد بخش قطعات و سیستم های بازی 194.9 میلیون دلار بود، در مقایسه با 246.5 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 و 317.7 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2021.
- زیان عملیاتی 55.0 میلیون دلار بود، در مقایسه با زیان عملیاتی 2.5 میلیون دلاری در سه ماهه اول سال 2022 و سود عملیاتی 34.7 میلیون دلاری در سه ماهه دوم سال 2021.
- زیان خالص به ازای هر سهم رقیق شده 0.62 دلار بود، در مقایسه با زیان خالص به ازای هر سهم رقیق شده 0.05 دلار در سه ماهه اول سال 2022 و سود خالص به ازای هر سهم رقیق شده 0.28 دلار در سه ماهه دوم سال 2021.
- EBITDA تعدیل شده 11.0 میلیون دلار ضرر داشت، در مقایسه با 15.4 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 و 51.6 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2021.
تعاریف اقدامات مالی غیر GAAP مورد استفاده در این بیانیه مطبوعاتی و تطبیق این اقدامات با نزدیکترین معادلهای GAAP آنها در زیر تحت عنوان “استفاده و تطبیق اقدامات مالی غیر GAAP” آمده است.
بیانیه های آینده نگر فوق منعکس کننده انتظارات ما از تاریخ امروز است. با توجه به تعداد عوامل خطر، عدم قطعیت ها و مفروضات مورد بحث در زیر، نتایج واقعی ممکن است تفاوت های اساسی داشته باشند. ما قصد نداریم چشم انداز مالی خود را قبل از اعلام درآمد سه ماهه بعدی خود به روز کنیم.
تحریریه Techpowerup