Cooler Master و D-BOX برای صندلی بازی نوآورانه لمسی متحد می شوند



Cooler Master، برند قطعات و لوازم جانبی با کارایی بالا، امروز اعلام کرد که با D-BOX برای تولید آخرین ورودی خود به بازار صندلی های بازی، یعنی Motion-1 Haptic Gaming Chair، همکاری کرده است. Cooler Master و D-BOX در حال حاضر در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2023-GDC، که در سانفرانسیسکو، 20 تا 24 مارس 2023 برگزار می شود، به نمایش گذاشته اند. از همه استودیوهای بازی دعوت می کنیم صندلی بازی لمسی Motion 1 را در غرفه P1679 (بازی های کبک) تجربه کنند. )

Motion 1 اولین صندلی بازی با قدرت لمسی در جهان است که با همکاری D-BOX، پیشرو جهانی در فناوری لمسی، توسعه یافته است. Motion 1 برای ارائه بازخورد لمسی به بازی ها و سرگرمی های شما طراحی شده است. در فیلم مبارزه با سگ مورد علاقه‌تان، برخورد گلوله‌ها به سایبان‌تان را حس کنید، امواج اقیانوس در حین حمله در Assassin’s Creed Valhalla به قایق شما برخورد می‌کنند، یا وقتی در بازی مسابقه‌ای مورد علاقه‌تان شتاب می‌گیرید، یدک کش سبک را احساس کنید. این یک بعد کاملاً جدید از بازخورد واقعی است که بازی ها و سرگرمی های شما را در یک بسته ممتاز با راحتی ارگونومیک افزایش می دهد.

جیمی شا، مدیر عامل Cooler Master گفت: «Cooler Master همیشه در خط مقدم تجهیزات بازی بوده و همیشه به نظرات کاربران برای بازخورد در مورد محصولات آینده گوش می دهد. “Motion 1 غوطه وری در بازی را ارائه می دهد که مشتریان ما به آن امیدوار بودند.”

D-BOX با بیش از 20 سال تجربه، یک کهنه کار در زمینه لمسی محسوب می شود. Sébastien Mailhot، رئیس و مدیر عامل D-BOÎTE گفت: صندلی Cooler Master Motion 1 برای طیف گسترده ای از بازی ها و برای همه بازیکنان مناسب است. “طراحی همه کاره توسعه یافته توسط Cooler Master راحتی بی نظیری را برای کار، بازی و تماشای فیلم ارائه می دهد. D-BOX از همکاری با شرکتی که در سراسر جهان به دلیل کیفیت محصولاتش و تعهدش به صنعت شناخته شده است بسیار خرسند است.”

Motion 1 می تواند بیش از 65000 موج حرکتی ایجاد کند تا حس حضوری را ایجاد کند که مکمل آنچه می بینید و می شنوید. همه این کارها در یک صندلی طراحی شده برای راحتی انجام می شود: چرخش طبیعی، شیب، کار شیب با کمر مغناطیسی و پشتی سر برای ارائه جدیدترین ارگونومی. و با حالت‌های «بازی تطبیقی» و «صدای تطبیقی»، گیمرها در بازی‌های رایانه شخصی، هر ضربه، ضربه و موارد دیگر را احساس می‌کنند. با حالت صوتی تطبیقی، گیمرها می‌توانند بافت‌ها و ارتعاشات را بر اساس صدای بازی تجربه کنند. با این حال، با حالت بازی تطبیقی ​​جدید ما، گیمرها می‌توانند نمایه‌های بازی ایجاد کنند که بازخورد لمسی را بر اساس اقداماتی که از طریق صفحه‌کلید، ماوس یا گیم پد انجام می‌دهند، ارائه دهند. در پایان تابستان، گیمرها می توانند از ترکیبی از این دو حالت استفاده کنند و یک تجربه لمسی بهینه و فوق واقعی را برای هر بازی رایانه شخصی و نه فقط بازی هایی که به طور خاص توسط D-BOX کدگذاری شده اند، ایجاد کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup