کپکام به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس خود شعار خود را «از اوزاکا، به جهان» احیا کرده و پیامی قدردانی برای حامیان خود در سراسر جهان ارسال می کند. این شامل یک اعلامیه تمام صفحه از نقطه عطف 40 ساله است که در نسخه 9 ژوئن فایننشال تایمز منتشر شد و قدردانی شرکت را از سهامداران در سراسر جهان برای حمایت آنها در کمک به Capcom در ارائه سرگرمی و هیجان محتوای بسیار خلاقانه و اصلی خود بیان می کند. . در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان. علاوه بر این، در 12 ژوئن، این شرکت Capcom Town (https://teaser.captown.capcom.com/)* را افتتاح می کند، یک وب سایت که به عنوان یک مقصد دیجیتال آنلاین برای علاقه مندان در سراسر جهان طراحی شده است. این سایت دارای مجموعه ای از محتوا، از جمله یک موزه مجازی است، که در آن آثار هنری اصلی و مواد توسعه برای اولین و آخرین قسمت از سری بازی های محبوب این شرکت به نمایش گذاشته می شود، و همچنین یک گوشه بازی. که در آن بازدیدکنندگان می توانند Capcom کلاسیک را بازی کنند. عناوینی مانند Mega Man و Street Fighter II. فراتر از آن، Capcom قصد دارد فعالیتهای مختلف سالگرد دیگری را در سطح جهانی در سراسر مشاغل مختلف خود انجام دهد، از جمله تولید یک ویدیوی سالگرد که در رسانههای اجتماعی ارسال میکند.
Capcom به عنوان بخشی از فلسفه شرکتی خود مبنی بر ایجاد فرهنگ سرگرمی که حواس شما را تحریک می کند، مارک های اصلی و محبوب بسیاری را تولید کرده است که در سراسر جهان محبوبیت دارند، از جمله Resident Evil، Monster Hunter و Street Fighter. Capcom با ارائه محتوایی که هم منبع راحتی و هم قدرت است، بازیها را در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه میکند و در عین حال به دیگر اشکال سرگرمی، از جمله فیلمهای بزرگ هالیوود و ورزشهای الکترونیکی، گسترش مییابد.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
تحریریه Techpowerup