BioWare “جنگ ستارگان: جمهوری قدیم” تحت مدیریت جدید را تایید کرد و اخراج شد

کیت کانگ، تهیه‌کننده اجرایی Star Wars: The Old Republic، می‌گوید: «هی مردم! من مدت ها قبل از راه اندازی بخشی از SWTOR بوده ام و این یک سفر شگفت انگیز بوده است. من در این مدت نقش های مختلفی را در تیم بازی کردم، بنابراین این بازی را تقریباً از هر زاویه دیدم. و صادقانه بگویم، من عاشق این بازی هستم، نه به افرادی که همچنان آن را سرگرم کننده می کنند. حتی پس از تقریباً 12 سال، من فضای زیادی برای رشد و پتانسیل زیادی در SWTOR می بینم. من می دانم که تصمیماتی که بر مردم ما تأثیر می گذارد سخت ترین بخش تغییر و تکامل است، اما فکر می کنم Broadsword استودیو مناسبی برای ادامه بهبود و مدرن سازی بازی ما و همچنین افزایش تعداد افرادی است که می توانند آن را بازی کنند.

البته، من همچنین بسیار خوشحالم که می‌توانم به رهبران اصلی تیم تبدیل شوم و با اکثر اعضای تیم فعلی خود به کار ادامه دهم. این تیم هرگز از برتری خود دست برنداشته است و حتی با افتخار یک به‌روزرسانی شگفت‌انگیز 7.2 Showdown را در طول تعطیلات همراه با پیشرفت‌های فناوری مانند راه‌انداز سریع جدید، کلاینت 64 بیتی و سرورهای بازی زنده ما در طول تعطیلات به Ruhnuk ارائه کرد. من نمی توانم به اندازه کافی از آنها به خاطر علاقه و تعهدشان برای زنده کردن این تجربیات برای بازیکنانمان تشکر کنم.

هیچ تغییری آسان نیست، اما مطمئنا کمک می کند که همه ما در مورد آینده این بازی بسیار خاص هیجان زده باشیم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا این چشم انداز در کنار همه بازیکنان و هوادارانمان به واقعیت تبدیل شود. باشد که نیرو با شما باشد.»



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

هیچ تغییر بزرگی بدون چالش به وجود نمی آید. از جمله این واقعیت است که اکثر تیم فعلی برای همراهی بازی در طول انتقال آن به Broadsword دعوت می شوند، اگرچه متاسفانه همه نقش ها این حرکت را انجام نمی دهند. این سخت ترین بخش این انتقال است و این تصمیمات ساده گرفته نشدند. البته ما هر کاری که می توانیم برای حمایت از اعضای تیم آسیب دیده انجام می دهیم زیرا آنها فرصت پیدا کردن نقش های جدید در EA را دارند. علاوه بر این، متوجه می‌شویم که اعضای تیم که از آنها خواسته می‌شود به یک استودیوی جدید نقل مکان کنند نیز با این تغییر سازگار خواهند شد و ما با Broadsword کار خواهیم کرد تا انتقال را تا حد امکان راحت کنیم.

من در مورد فرصت های پیش روی ما هیجان زده هستم و کیت می خواست افکار خود را در مورد انتقال به اشتراک بگذارد.”

گری مک‌کی، مدیر کل BioWare، می‌گوید: “سلام، مدتی است که من اینجا نبوده‌ام، و همانطور که ممکن است شنیده باشید، اینجا در BioWare اتفاقات زیادی در حال وقوع است. نزدیک به 12 سال پس از راه‌اندازی، Star Wars: The Old Republic (SWTOR) همچنان یک موفقیت خارق‌العاده باقی می‌ماند و همچنان به استقبال بازیکنان جدید در کهکشان وسیع خود و سرگرم کردن بازیکنان کهنه‌کار با محتوای همیشه در حال تکامل خود ادامه می‌دهد. قدیمی‌ترین در تمام دوران‌ها و ما بسیار به کاری که تیم در ایجاد و گسترش انجام داده افتخار می‌کنیم. و حفظ این بازی شگفت‌انگیز. ما از این که چنین جامعه اختصاصی و پرشور را در طول این سال‌ها ایجاد کرده‌ایم بسیار هیجان‌زده هستیم. آینده بازی و جامعه همچنان بسیار درخشان است.

با این حال، در دراز مدت، ما معتقدیم که این بهترین تصمیم برای بازی و جامعه آن است. ما در BioWare حس می کنیم که بخشی از تاریخچه SWTOR در آینده باشیم. اما ما همچنین می دانیم که او در دستان بسیار خوبی خواهد بود. همانطور که به آینده می نگریم، BioWare بر پیشرو بودن در توسعه بازی های تک نفره همهجانبه و دارای بار احساسی متمرکز است، با تیم هایی که عمدتا در آستین و ادمونتون هستند. این به معنای تمرکز مجدد روی دو فرنچایز کلیدی ما است: Dragon Age و Mass Effect. برای Dragon Age، ما همچنان به ساخت، اصلاح و صیقل دادن تجربه‌ای استثنایی که طرفداران ما آن را دوست خواهند داشت، ادامه می‌دهیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن بیشتر در مورد آن به زودی هستیم. برای Mass Effect، پیش تولید را با تیمی از داستان‌نویسان کهنه کار ادامه می‌دهیم که داستان عمیق فرنچایز را به روش‌های جدید و تماشایی پیش می‌برند.

من از نزدیک با کیث کانگ، که تیم SWTOR را رهبری می‌کند، کار کردم تا به بازی و تیم بهترین فرصت را برای رشد و تکامل بدهم. بنابراین، در حالی که EA ناشر SWTOR باقی خواهد ماند، توسعه بازی به شریک ما و دوستان Broadsword، یک استودیوی متخصص در مدیریت بازی های آنلاین، سپرده خواهد شد. استودیوی Broadsword و اعضای تیم SWTOR به نیروها می پیوندند و خستگی ناپذیر برای حمایت از “هر بازیکن، هر روز” کار خواهند کرد و تضمین می کنند که این دنیاها و جوامع به شکوفایی و رشد ادامه می دهند. بنیانگذار و رئیس آنها، راب دنتون، حتی تجربه مستقیمی با SWTOR دارد و در زمان حضورش در EA به هدایت تیم از طریق توسعه و راه اندازی بازی کمک کرده است.

معنی آن چیست؟

خوب، مهمتر از همه، این بدان معناست که بازیکنان همچنان از SWTOR که می شناسند و دوست دارند لذت خواهند برد، و همانطور که کیت در یک پست اخیر انجمن اشاره کرد، همه برنامه های فعلی هنوز سر جای خود هستند. همچنین ویژگی های جدید و هیجان انگیزی در نظر گرفته شده است که تیم هنوز آماده صحبت در مورد آنها نیست، اما کافی است بگوییم که بازیکنان می توانند در آینده منتظر پیشرفت ها و محتوای جدید باشند. این یک سرمایه گذاری است که با تعهد مستمر و حمایت کامل Lucasfilm Games و همکاری مستمر با EA به SWTOR فرصت رشد و شکوفایی را می دهد.

همچنین می‌خواهم از EA و BioWare به خاطر تمام کارهایی که برای من و این تیم انجام داده‌اند تشکر کنم، نه از همه دوستانمان در Lucasfilm Games که حمایت و همکاری آنها کمک کرد تا این همه برای ما ممکن شود. آنها بهترین هستند و من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با آنها هستم. ما در مورد آینده SWTOR هیجان‌زده هستیم و وقتی در Broadsword محکم شدیم، مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن برنامه‌هایی برای جهت‌گیری و پیشرفت‌های بازی هستیم. تا آن زمان، مطمئن باشید که همه برنامه‌های فعلی هنوز در حال انجام هستند!

به عنوان مثال، ما به‌تازگی بزرگترین به‌روزرسانی داستان خود را در ماه‌ها ارائه کردیم، و یک Flashpoint جدید با به‌روزرسانی بازی 7.3: Old Wounds، ما را به سیاره Voss برمی‌گرداند، که از زمان گسترش KOTET خود در سال 2016، از آن بازدید نکرده‌ایم. انتشار آپدیت بازی 7.3.1 که شامل فصل کهکشانی بعدی ما خواهد بود، در ماه های آینده. و برای جزئیات بیشتر درباره Game Update 7.4 همراه باشید، جایی که بازیکنان شاهد ادامه داستان پس از وقایع Old Wounds خواهند بود. و حتی بیشتر در افق وجود دارد. ما همچنان به ارسال ارتباطات در swtor.com و انجمن های SWTOR مانند همیشه ادامه خواهیم داد، بنابراین به زودی از من خواهید شنید.

تحریریه Techpowerup