Bioware اصرار دارد که Star Wars: The Old Republic آینده درخشانی دارد

Keith Kanneg – تهیه کننده اجرایی Star Wars: The Old Republic (SWTOR) – به روز رسانی جامعی را در انجمن گفتگوی بازی در این هفته ارائه کرد: “ما از صبر شما در کنار ما در ادامه مسیریابی در آینده قدردانی می کنیم. تغییر تیم توسعه SWTOR به یک استودیوی شخص ثالث ما در حال حاضر روی تغییرات کار می کنیم، بنابراین جزئیاتی را که دارم با شما در میان می گذارم. با به‌روزرسانی 7.3 که اکنون زنده است، اولویت ما ادامه آماده‌سازی برای به‌روزرسانی‌های بازی 7.3.1 و 7.4 و همچنین برنامه‌ریزی برای سال‌های 2024 و 2025 با تمرکز بر محتوا و ادامه ابتکارات مدرن‌سازی است.» جالب اینجاست که Broadsword نامی یا مستقیماً ذکر نشده است. .

او یک جلسه پرسش‌های متداول کوچک – احتمالاً در پاسخ به بحث‌های جامعه – تهیه کرد و تصدیق کرد که تیمش دفتر BioWare را ترک می‌کند: «ما در حال حاضر یک تیم از راه دور با کارکنانی هستیم که از خانه در ایالات متحده و فراتر از آن کار می‌کنند، گفت، حضور فیزیکی ما باقی خواهد ماند. در آستین و ما فضای اداری جدیدی را در اینجا ایمن خواهیم کرد.” Kanneg می‌گوید اگر SWTOR به حالت تعمیر و نگهداری بازگردد: “مطمقاً خیر. همانطور که قبلاً گفتم، ما در حال کار روی برنامه‌های آینده هستیم، از جمله ابتکارات داستانی و مدرن‌سازی بیشتر برای بازی. ما بازی 64 بیتی را ارتقا داده‌ایم. سرورها به ابر، و محتوا و به‌روزرسانی‌های فناوری بیشتری در راه است. انتقال به یک استودیوی شخص ثالث به ما آزادی خلاقانه زیادی می‌دهد و ما مشتاقانه منتظر فرصت‌هایی هستیم که برای ما باز خواهد شد.” EA با ظرفیت محدودی درگیر خواهد بود: “مشابه آنچه که چند بار در حال حاضر گفتیم، این به معنای هیچ تغییری نیست. تیم SWTOR به کنترل توسعه و جهت‌گیری بازی ادامه می‌دهد و EA از انتشار و پشتیبانی بازیکنان پشتیبانی می‌کند.”

یک توسعه دهنده BioWare Austin آشکارا در حال بحث درباره انتقال MMORPG طولانی مدت خود “Star Wars: The Old Republic” به یک استودیوی بیرونی است. جلساتی با Broadsword Online Games داشتیم. یکی از سخنگویان EA به افشای اطلاعات (در آن زمان) پاسخ داد و توضیح داد: “ما در حال ارزیابی این هستیم که چگونه به بازی و تیم بهترین فرصت را برای رشد و تکامل می دهیم، که شامل گفتگو با Broadsword، یک استودیوی بوتیک متخصص در ارائه آنلاین است. هدف ما این است که بهترین کار را برای بازی و بازیکنان آن انجام دهیم.” به نظر می رسد طبق اظهارات اخیر یکی از توسعه دهندگان، طرف های درگیر بر سر شرایط «انتقال» مسئولیت ها به توافق رسیده اند.

کانگ با اشاره به اینکه ارتقای پایه‌های فنی بازی باعث بهبود سلامت بازی در آینده می‌شود، خاطرنشان کرد: ما باید زمان‌بندی‌ها را مجدداً ارزیابی کنیم، اما قصد داریم با مهاجرت سرورهای خود به جلو حرکت کنیم. ما همچنین به ارزیابی خود در مورد سرور APAC نیز ادامه می دهیم.” او امضا می‌کند: “برای پایان، من می‌دانم که وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، می‌تواند باعث ناراحتی و ناراحتی شود. این آغاز پایان نیست، واقعاً شروع جدیدی برای ماست. همانطور که می‌توانید تصور کنید تعداد کمی وجود دارد. قطعات متحرک در حال حاضر، اما ما در آینده چیزهای زیادی برای صحبت در مورد آن داریم. می توانید انتظار 7.3.1 را تا پایان تابستان داشته باشید، داستان در 7.4 ادامه پیدا می کند و به تعطیلات می رویم. همچنین در بخش فنی. ما در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های دیگری مانند ادغام بهبود یافته با Steam و به‌روزرسانی به DirectX 12 هستیم. در هفته‌های آینده در مورد همه این موارد و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد. در این بین، به‌روزرسانی بازی 7.3 در حال حاضر فعال است و من خواهم بود. با همه شما داستان جدید و فلش پوینت تمام شخصیت های من را مرور می کنید. از شکیبایی شما برای همه تشکر می کنم. به زودی از ما خواهید شنید.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup