ماسارو یامامورا، کارگردان Armored Core VI، در مصاحبه ای با Ruliweb کره جنوبی گفت: “در طول توسعه دنباله، این عقیده نیز وجود داشت که آن را به سبک متفاوتی از بازی انجام دهیم. اما پس از بحث و گفتگو، به این نتیجه رسیدیم که نباید آن را به عنوانی با تمرکز بر حرکت و اکتشاف، مانند سری Elden Ring یا Soul تبدیل کرد. در سری Armored Core، بسته به مونتاژ، الگوهای حرکتی عملکرد تغییر میکند و روی گیمپلی تأثیر میگذارد. زیرا این جذابیت نمایش است. تیم او مسیر طراحی سنتی را برای تمرکز بر روی مونتاژ محیطهای بازی با جزئیات و سرگرمکننده در پیش گرفت: “من فکر میکنم در حین حرکت، میتوانید نوع متفاوتی از سرگرمی را با کاوش در هر گوشه و کنار نقشهای که با دقت ساخته شده است، تجربه کنید.”
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON با داشتن مکانیزم های بسیار متحرک و بسیار قابل تنظیم، بازیکنان را در نبردهای سریع قرار می دهد، جایی که می توانند از مانورهای تهاجمی و تدافعی در زمین و هوا برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کامل کنند.
از قبل سفارش دهید!
اکنون پیشسفارش دهید و برای عرضه جهانی Armored Core VI: Fires of Rubicon در 25 آگوست آماده شوید.
برای تبدیل شدن به موفق ترین و سودآورترین مزدور در Rubicon 3، بازیکنان باید بر فواصل جنگی در حال تغییر سریع تسلط داشته باشند، از محیط به عنوان پوشش محافظ و نبردهای همه جانبه برای غلبه بر دشمنان و موقعیت های دشوار استفاده کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON، آخرین اخبار را بررسی کنید! این بازی بخشی از PlayStation Free Upgrade و Xbox Smart Delivery خواهد بود.