Armored Core VI جهان باز نیست – مدیر FromSoftware می خواست آن را از Elden Ring متمایز کند

ماسارو یامامورا، کارگردان Armored Core VI، در مصاحبه ای با Ruliweb کره جنوبی گفت: “در طول توسعه دنباله، این عقیده نیز وجود داشت که آن را به سبک متفاوتی از بازی انجام دهیم. اما پس از بحث و گفتگو، به این نتیجه رسیدیم که نباید آن را به عنوانی با تمرکز بر حرکت و اکتشاف، مانند سری Elden Ring یا Soul تبدیل کرد. در سری Armored Core، بسته به مونتاژ، الگوهای حرکتی عملکرد تغییر می‌کند و روی گیم‌پلی تأثیر می‌گذارد. زیرا این جذابیت نمایش است. تیم او مسیر طراحی سنتی را برای تمرکز بر روی مونتاژ محیط‌های بازی با جزئیات و سرگرم‌کننده در پیش گرفت: “من فکر می‌کنم در حین حرکت، می‌توانید نوع متفاوتی از سرگرمی را با کاوش در هر گوشه و کنار نقشه‌ای که با دقت ساخته شده است، تجربه کنید.”

ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON با داشتن مکانیزم های بسیار متحرک و بسیار قابل تنظیم، بازیکنان را در نبردهای سریع قرار می دهد، جایی که می توانند از مانورهای تهاجمی و تدافعی در زمین و هوا برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کامل کنند.

از قبل سفارش دهید!
اکنون پیش‌سفارش دهید و برای عرضه جهانی Armored Core VI: Fires of Rubicon در 25 آگوست آماده شوید.

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon از FromSoftware و Bandai Namco Entertainment در تابستان امسال منتشر می شود – بسیاری از طرفداران مشتاق بازگشت به سناریوهای مبارزات سنگین با سیستم پیشروی خطی هستند. این سری بازی‌های اکشن طولانی مدت از زمان نمایش اولیه‌اش در کنسول اصلی پلی‌استیشن در سال 1997، به قالب سنتی مبتنی بر ماموریت (بیشتر) پایبند بوده است. گزینه های دیگر در اوایل توسعه مورد بررسی قرار گرفتند.

برای تبدیل شدن به موفق ترین و سودآورترین مزدور در Rubicon 3، بازیکنان باید بر فواصل جنگی در حال تغییر سریع تسلط داشته باشند، از محیط به عنوان پوشش محافظ و نبردهای همه جانبه برای غلبه بر دشمنان و موقعیت های دشوار استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON، آخرین اخبار را بررسی کنید! این بازی بخشی از PlayStation Free Upgrade و Xbox Smart Delivery خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران