AMD کد منبع FSR 3 را در GPUOpen منتشر کرد

AMD اولین کد منبع FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) را در روز پنجشنبه از طریق ابتکار GPUOpen این شرکت منتشر کرد. این شرکت به تازگی یک مخزن کد منبع FSR 3 را در GitHub برای توسعه دهندگان بازی در سراسر جهان راه اندازی کرده است تا از مزایای آن استفاده کنند. این شامل منبع کامل DirectX 12 و منبع پلاگین FSR 3 Unreal Engine 5 می شود. با این کار، این شرکت همچنین اسناد گسترده ای را منتشر کرده است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا عملکرد داخلی FSR 3 را درک کنند تا بتوانند فناوری را بهتر در بازی های خود ادغام کنند. و برنامه های کاربردی با این اعلامیه، AMD همچنین پشتیبانی از FSR 3 را برای بازی‌های جدید و آینده بیشتر، از جمله «Black Myth: Wukong»، سه عنوان پایانی مجموعه «Warhammer»، از جمله «Darktide»، «Space Marine II» و «Realms of» فاش کرد. خرابه؛ » «استارفیلد»، «پکس دی» و «کویر زرشکی».

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران