AMD معتقد است که NVIDIA در توسعه پیشرفته تر مبتنی بر درایور عقب مانده است

AMD معتقد است که NVIDIA در توسعه پیشرفته تر مبتنی بر درایور عقب مانده است

AMD در حال آماده سازی فناوری Fluid Motion Frames (AFMF) خود برای انتشار عمومی در اواخر این ماه (دقیقاً در 24 ژانویه) است. Aaron Steinman، مدیر ارشد Radeon، معتقد است که رقیب اصلی آن NVIDIA به دلیل ماهیت بازتر آن، پس از ورود AFMF باید اقدامات شدیدی انجام دهد. او در تعامل کوتاهی با PC Gamer گفت: “من کنجکاو هستم که بدانم آیا NVIDIA احساس می کند که اکنون باید با آنچه ما در ایجاد برخی از این راه حل های مبتنی بر درایور انجام داده ایم مطابقت داشته باشد.” دوستان مهندس نرم افزار او قبلاً فناوری Radeon Super Resolution (RSR) را منتشر کرده اند که از طریق عملکرد درون راننده کار می کند.

بر خلاف سیستم FidelityFX Super Resolution (FSR) که به شدت به بازار عرضه شده است، AFMF و RSR به پشتیبانی رسمی توسعه دهندگان بازی متکی نیستند. راه حل های مبتنی بر درایور در نسخه آتی مجموعه ویژگی های HYPR-RX AMD ادغام خواهند شد. Steinman ادامه داد: “من فکر می کنم آنچه که ما شروع به دیدن آن خواهیم کرد این است که DLSS فقط در راه حل های خاصی در دسترس است، بنابراین NVIDIA باید از راه حل ما بهره مند شود زیرا ما آن را منبع باز و چند فروشنده ساخته ایم. یا احتمالاً باید کاری مشابه انجام دهند.” این نشریه اشاره می کند که Team Green چیزی در همین راستا دارد – NVIDIA Image Scaling – اما به اندازه فناوری DLSS “تزریق شده” آن پیشرفته نیست. توسط هوش مصنوعی به عنوان عنوان اصلی. استینمن به PC Gamer اعتراف کرد که حریف اصلی او به ناچار در آینده دست برتر را به دست خواهد آورد: “یعنی رقابت هرگز پایان نخواهد یافت، درست است؟ ما فناوری های جدیدی خواهیم داشت، آنها (انویدیا) فناوری های جدیدی خواهند داشت.”

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران