سرویسهای Adobe Sensei GenAI با ارائه سرعت و بهرهوری بیشتر در گردشهای کاری Adobe Experience Cloud، شیوه ارائه تجربیات مشتریان را توسط کسبوکارها دوباره تعریف میکنند. Sensei GenAI به برندها این امکان را میدهد که فوراً تجربیات مبتنی بر متن را در هر نقطه تماس مشتری ایجاد و تغییر دهند و از مدلهای مختلف زبان بزرگ (LLM) استفاده کنند. این نوآوریها ریشه در پلتفرم Adobe Experience (AEP) دارند که دادهها و محتوای مشتری را در یک سازمان تحت یک مدل زبان مشترک گرد هم میآورد.
افزایش خلاقیت و طراحی
ادغام عمیق هوش مصنوعی نسل بعدی در ابزارهای اصلی فتوشاپ به طور منحصربهفردی جریانهای کاری خلاقانه جدیدی را امکانپذیر میکند که ایدهپردازی را با کنترل خلاقانه دقیق برای ایجاد محتوای با کیفیت تولید افزایش میدهد.
Adobe به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای افراد و مشاغل در هر اندازه، همه قابلیت های هوش مصنوعی را با رویکرد مشتری محور و مطابق با اصول اخلاقی هوش مصنوعی خود برای اطمینان از شفافیت محتوا و داده ها توسعه داده و به کار می گیرد. اعتبار محتوا «برچسبهای تغذیهای» را برای محتوای دیجیتال ارائه میکند و یکی از ستونهای اصلی اصول هوش مصنوعی Adobe است.
اشلی استیل، معاون ارشد رسانه دیجیتال در ادوبی، گفت: «ادوبی با ادغام مستقیم Firefly در جریان کار به عنوان یک خلبان خلاق، ایدهپردازی، کاوش و تولید را برای همه مشتریان خود تسریع میبخشد. Generative Fill سرعت و سهولت هوش مصنوعی مولد را با قدرت و دقت فتوشاپ ترکیب می کند و به مشتریان این امکان را می دهد که با سرعت تخیلات خود به دیدگاه های خود زندگی کنند.
Firefly، خانواده مدلهای خلاقانه AI مولد ادوبی، دقت، قدرت، سرعت و سهولت بیشتری را مستقیماً به جریانهای کاری Adobe میآورد. این متمایزترین ارائه دهنده هوش مصنوعی مولد در بازار است که بر روی یک مجموعه داده واحد آموزش داده شده است که محتوای تجاری با کیفیت و حرفه ای تولید می کند.
درباره ادوبی و هوش مصنوعی
Adobe با هوش مصنوعی به عنوان خلبان کمکی که نبوغ انسان را تقویت میکند، جهان را خلاقتر، سازندهتر و شخصیتر میکند. برای چندین دهه، Adobe صدها ویژگی هوشمند را در Creative Cloud، Document Cloud و Experience Cloud از طریق Adobe Sensei ارائه کرده است که به مشتریان امکان می دهد کارآمدتر ایجاد کنند، کار کنند و همکاری کنند.
Adobe بیش از یک دهه نوآوری در هوش مصنوعی دارد و صدها ویژگی هوشمند را از طریق Adobe Sensei در برنامه هایی که صدها میلیون نفر به آنها تکیه می کنند ارائه می دهد. ویژگی هایی مانند فیلترهای عصبی در Photoshop، Content Aware Fill in After Effects، هوش مصنوعی مشتری در Adobe Experience Platform و Liquid Mode در Acrobat به مشتریان Adobe امکان می دهد میلیاردها محتوا را ایجاد، ویرایش، اندازه گیری، بهینه سازی و بررسی کنند. Firefly، خانواده مدلهای خلاقانه AI مولد ادوبی، اکنون دقت، قدرت، سرعت و سهولت بیشتری را مستقیماً به جریانهای کاری که در آن محتوا ایجاد یا ویرایش میشود، میآورد.
Firefly، خانواده قالبهای خلاقانه هوش مصنوعی ادوبی، شش هفته پیش با تمرکز اولیه بر تولید تصاویر و جلوههای متنی راهاندازی شد. به سرعت به یکی از موفق ترین راه اندازی های بتا در تاریخ Adobe تبدیل شد، با کاربران بتا که بیش از 100 میلیون دارایی ایجاد کردند. از زمان راهاندازی، Firefly برای پشتیبانی از رنگآمیزی مجدد وکتور و پر کردن مولد توسعه یافته است. Firefly تنها سرویس هوش مصنوعی است که محتوای حرفهای قابل دوام تجاری تولید میکند و طوری طراحی شده است که مستقیماً در جریان کاری سازندگان ادغام شود. اولین مدل Firefly بر روی تصاویر Adobe Stock، محتوای دارای مجوز آشکار و سایر محتوای عمومی بدون محدودیت حق چاپ آموزش داده شده است. شرکتها میتوانند Firefly را با داراییهای خلاقانه خود گسترش دهند تا محتوایی تولید کنند که شامل تصاویر شرکت، بردارها و زبان برند است. ادغام Firefly در برنامه های Adobe Experience Cloud به سازمان های بازاریابی اجازه می دهد تا از Firefly برای تسریع زنجیره تامین محتوای خود استفاده کنند.
امروز، Adobe از Generative Fill in Photoshop رونمایی کرد که قابلیتهای هوش مصنوعی مولد Adobe Firefly را مستقیماً در جریان کار طراحی قرار میدهد. Generative Fill جدید که توسط Firefly طراحی شده است، اولین کمک راننده در جهان در جریان های کاری خلاقانه و طراحی است که با افزودن، گسترش یا حذف آسان محتوا از تصاویر به صورت غیر مخرب در چند ثانیه به استفاده از اعلان های متنی ساده، روشی جادویی جدید را به کاربران ارائه می دهد. این فتوشاپ بتا اولین برنامه Creative Cloud ادوبی است که Firefly را عمیقاً با یک نقشه راه هیجان انگیز ادغام می کند که گردش کار را در Creative Cloud، Document Cloud، Experience Cloud و Adobe Express تغییر می دهد.
درباره ادوبی
شرکت ادوب دنیا را از طریق تجربه ی دیجیتال تغییر می دهد. برای اطلاعات بیشتر به www.adobe.com مراجعه کنید.
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
در دسترس بودن
ویژگی Generative Fill در فتوشاپ امروز در برنامه بتای دسکتاپ موجود است و به طور کلی در نیمه دوم سال 2023 در دسترس خواهد بود. Generative Fill امروز به عنوان یک ماژول در برنامه بتا Firefly نیز در دسترس است.
Generative Fill به طور خودکار پرسپکتیو، نورپردازی و استایل تصاویر را تطبیق می دهد تا به کاربران اجازه دهد به نتایج خیره کننده ای دست یابند و در عین حال کارهای خسته کننده را کاهش دهند. Generative Fill بیان خلاق و بهره وری را گسترش می دهد و اعتماد خلاق سازندگان را با استفاده از زبان طبیعی و مفاهیم برای تولید محتوای دیجیتال در چند ثانیه بهبود می بخشد:
- طراحی شده توسط فایرفلای: Firefly برای تولید تصاویر ایمن برای استفاده تجاری طراحی شده است و بر روی صدها میلیون عکس با کیفیت حرفه ای و دارای مجوز با وضوح بالا از Adobe Stock آموزش دیده است، که کمک می کند اطمینان حاصل شود که Firefly محتوایی بر اساس افراد یا مارک های دیگر تولید نمی کند. مالکیت معنوی (IP).
- به طور جادویی از ایده ای به تصویر دیگر با پیام های متنی ساده بروید: برای به دست آوردن نتایج شگفت انگیز، محتوا را از تصاویر اضافه کنید، گسترش دهید یا حذف کنید.
- ویرایش غیر مخرب: محتوای جدید تولید شده را در لایههای تولیدی ایجاد کنید، به شما این امکان را میدهد که به سرعت در میان تعداد بیشماری از امکانات خلاقانه بچرخید و هر زمان که خواستید جلوههای معکوس کنید، بدون اینکه روی تصویر اصلیتان تأثیر بگذارد.
- با سرعتی متحول کننده ایجاد کنید: ایده های اصلی را آزمایش کنید، مفاهیم مختلف را رویاپردازی کنید، و تنوع نامحدودی از محتوای با کیفیت بالا را با سرعتی که می توانید تایپ کنید تولید کنید.
- به عنوان یک ابزار وب در دسترس است: Generative Fill همچنین به عنوان یک ماژول جدید در نسخه بتا Firefly برای کاربرانی که مایل به آزمایش ویژگی های جدید در وب هستند در دسترس است.
Adobe به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای افراد و مشاغل در هر اندازه، همه قابلیت های هوش مصنوعی را با رویکرد مشتری محور و مطابق با اصول اخلاقی هوش مصنوعی خود برای اطمینان از شفافیت محتوا و داده ها توسعه داده و به کار می گیرد. Generative Fill از اعتبارنامههای محتوا پشتیبانی میکند و نقشی حیاتی در حصول اطمینان از این که مردم میدانند که آیا یک قطعه محتوا توسط انسان ساخته شده، توسط هوش مصنوعی یا AI ویرایش شده است، پشتیبانی میکند. اعتبار محتوا مانند «برچسبهای تغذیهای» برای محتوای دیجیتال است و در هر کجا که استفاده میشود، منتشر میشود یا ذخیره میشود، با محتوا مرتبط میماند، و امکان ارجاع مناسب را فراهم میکند و به مصرفکنندگان در تصمیمگیری آگاهانه درباره محتوا کمک میکند. دیجیتال. این فناوری توسط Content Authenticity Initiative توسعه یافته است که Adobe آن را تأسیس کرده و اخیراً از 1000 عضو گذشته است.
الهام بخش جامعه
با طراحان مورد علاقه خود و مبشران Creative Cloud ارتباط برقرار کنید و نکات و ترفندهای Photoshop و Firefly خود را در 23 می به صورت زنده پخش کنند. بین ساعت 8:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر به وقت PST به آنها بپیوندید تا به سؤالات پاسخ دهند.
نوآوری های جدید اضافی در فتوشاپ
علاوه بر این، ادوبی امروز فتوشاپ را با ویژگیهای جدیدی که جریان کار خلاقانه را بهبود میبخشد و سرعت میبخشد، بهروزرسانی کرد. تنظیمات پیشتنظیمی جدید، نوار وظیفه متنی، ابزار حذف و گرادینتهای بهبودیافته به کاربران اجازه میدهند ویرایشهای پیچیدهای انجام دهند و طرحهای منحصربهفردی ایجاد کنند و در زمان صرفهجویی کنند. اینجا بیشتر بیاموزید
تحریریه Techpowerup