گروه تیم حافظه DDR5-6400 سازگار با JEDEC را با درایورهای ساعت مشتری معرفی کرد

برای اطمینان از عملکرد پایدار 6400 مگاهرتز و بالاتر از DDR5، گروه تیم از اجزای جدید CKD (درایور ساعت مشتری) استفاده کرده است که برای تقویت، بافر و خروجی سیگنال‌های فرکانس بالا از CPU به کیت‌های CPU به طور پیوسته طراحی شده است. حافظه DDR5، به طور موثر فرکانس‌های بالا را در حین پشتیبانی تضمین می‌کند. گیربکس های قابل اعتماد با سرعت بالا گروه تیم به تحقیق و توسعه اختصاص دارد و به طور همزمان با تولیدکنندگان مادربرد برای آزمایش سازگاری دقیق کار می کند، محصولات حافظه با کیفیت بالا و بسیار سازگار را برای رایانه های رومیزی و نوت بوک برای مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می دهد و نیازهای کاربران را برای رایانه های شخصی، لپ تاپ ها یا سایر سیستم های کوچک برآورده می کند.

با توسعه فن آوری های جدید، گروه تیم به دنبال استفاده از راه حل CKD برای کیت های حافظه DDR5 برای برند بازی T-FORCE گروه تیم و نام تجاری سازنده، T-CREATE، به امید افزایش فرکانس ها است. حافظه OC در 9000 مگاهرتز یا بیشتر، برای ارائه تجربیات بازی بسیار سریع برای گیمرها و راه حل های قابل اعتماد پردازش داده با کارایی بالا برای سازندگان. با قابلیت‌های بالغ و تعهد به تحقیق و توسعه و نوآوری، گروه تیم به ارائه راه‌حل‌های مختلف DDR5 و راه‌اندازی حافظه‌های DDR5 با کیفیت بالا، عملکرد بهینه و کاملاً سازگار برای ارائه محصولات با بالاترین کارایی که نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان جهانی را برآورده می‌کند، اختصاص دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برند پیشرو حافظه در جهان، Team Group، پیشرفت های جدیدی را در زمینه حافظه استاندارد Team Group ELITE U-DIMM DDR5 اعلام کرده است. برای اطمینان از سازگاری با پلتفرم های نسل بعدی، گروه تیم اولین مشخصات با کارایی بالا 6400 مگاهرتز را طبق تعاریف JEDEC راه اندازی کرد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از عملکرد بهبود یافته در نسل DDR5 لذت ببرند.