Kingston Digital محموله های SSD در سال 2021 را هدایت می کند

اگرچه این بیماری همه گیر همچنان در عرضه قطعات مربوط به SSD در سال 2021 اختلال ایجاد می کند، حمل و نقل از طریق کانال های توزیع جهانی شاهد رشد سالانه 11 درصدی بود. با افزایش تقاضای تولید، زمانی که عرضه ویفر برای رسیدن به مهلت‌های سفارش بسیار محدود بود، بر حجم محموله‌ها تأثیر گذاشت. در پاسخ، کینگستون یک استراتژی عرضه محدود را با افزایش قیمت محصولات اتخاذ کرد. این نتایج نشان می‌دهد که از طریق استراتژی تامین قطعات جهانی کینگستون، این شرکت با توجه به همه‌گیری جهانی و کمبود تراشه، به خوبی از رقبای خود جلوتر بود. نتایج کینگستون را به عنوان رهبر بلامنازع در تولید SSD تثبیت کرد و دومین فروشنده بزرگ تنها 8 درصد از کل بازار کانال را به خود اختصاص داد. به عنوان یک دسته، تولید کنندگان SSD شخص ثالث (غیر نیمه هادی) 58٪ از کل محموله ها را در سال 2021 به خود اختصاص دادند.

تقاضای فزاینده برای SSD های بازی با PCIe 4.0 NVMe همچنان به تعریف چشم انداز بازار ادامه می دهد و تولید کنندگان ماژول ها را به سمت تغییر تدریجی از SATA به PCIe سوق می دهد. TrendForce پیش‌بینی می‌کند که ارائه به‌روزرسانی‌ها احتمالاً شناخت برند را بهبود می‌بخشد و به افزایش محموله‌ها ادامه می‌دهد. در سال 2021، Kingston دو SSD PCIe 4.0 NVMe M.2 را با افزودن KC3000 و Kingston FURY Renegade SSD به مجموعه خود اضافه کرد. درایوهای با کارایی بالا به خانواده SSD مشتری Kingston پیوسته‌اند تا به کسانی که سرعت و قابلیت اطمینان را می‌طلبند قادر به مدیریت حجم کاری فشرده و سنگین بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی در رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها هستند. به گفته TrendForce، قیمت و توانایی ارائه خدمات جامع تولید و فروش جهانی، عامل مهمی در ادامه افزایش محموله‌های PCIe SSD در آینده خواهد بود.

حضور Kingston Technology در بازار تا حد زیادی به دلیل روابط قوی آن با مشتریان و شرکای کانال در سراسر جهان است. از آنجایی که بحران سلامت کنونی جهان را فرا گرفت و کسب‌وکارها به سرعت سازگار شدند، کینگستون به ارائه پشتیبانی فروش پیشرو در صنعت و دسترسی به متخصصان و مهندسان محصولات داخلی که مظهر “کینگستون با شماست” هستند، ادامه داد که منجر به بیش از سه دهه کار شده است. قابلیت اطمینان و پشتیبانی مشتری رتبه 1 کینگستون در بازار SSD وقتی که همین رویکرد در بخش DRAM باعث شد این شرکت برای نوزدهمین سال متوالی بزرگترین تامین کننده ماژول های حافظه شخص ثالث باشد، جای تعجب ندارد.

کیت شیمنتی، مدیر بازرگانی SSD کینگستون، گفت: «دستیابی به این رتبه باعث افتخار است زیرا کینگستون سی و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد. “از ابتدا، تمرکز و نیروی فروش کینگستون بر مشتریان و شرکای کانال ما در سراسر جهان بوده است. این روابط موفق با هم به رشد سریع کسب و کار SSD ما کمک کرده است. آخرین نتایج از TrendForce به اعتبار این تلاش ها کمک می کند، بنابراین ما مطمئناً این موفقیت را با آنها به اشتراک می گذاریم. آنها.”



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Kingston Digital، شرکت تابعه حافظه فلش Kingston Technology Inc.، یک رهبر جهانی در محصولات حافظه و راه حل های فناوری، امروز اعلام کرد که TrendForce آن را به عنوان برترین فروشنده SSD شخص ثالث در کانال برای تمام سال 2021 معرفی کرده است. طبق گزارش TrendForce، کینگستون 26 درصد از 127 میلیون دستگاه ارسال شده در سال 2021 را به خود اختصاص داده است.

تحریریه Techpowerup