CHERRY موش های MW 9100 و MC 2.1 را به بازار عرضه کرد

CHERRY موش های MW 9100 و MC 2.1 را به بازار عرضه کرد

گزینه های تنظیم بیشتر توسط نرم افزار CHERRY UTILITY ارائه شده است که با کلیک روی دکمه CHERRY به سرعت به آنها دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار همچنین امکان برنامه نویسی و ذخیره سازی رایگان پروفایل های کاربر را فراهم می کند.

CHERRY مفتخر است که پس از اهدای کیبورد MX 2.0S و هدست HC 2.2، ماوس CHERRY MC 2.1 نیز همین جایزه را از جوایز طراحی آلمان دریافت کرده است. این هدفون و ماوس جایزه طراحی آلمان 2022 را در بخش معتبر “طراحی محصول عالی – کامپیوتر و ارتباطات” دریافت کردند. مشتریان ما می توانند محصولات برنده جایزه و زیبایی از یک برند را ترکیب کنند تا ظاهری یکنواخت و هماهنگ ایجاد کنند. در بهترین سنت مهندسی آلمانی، ماوس CHERRY MC 2.1، هدست HC 2.2 و صفحه کلید MX 2.0S نه تنها طراحی عالی، بلکه عملکرد و دقت استثنایی را نیز ارائه می دهند.

CHERRY MW 9100 با RRP 38.99 پوند و CHERRY MC 2.1 با RRP 32.99 پوند اکنون در دسترس هستند.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول MC 2.1 و MW 9100 دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

چرخ ماوس لاستیکی و شفاف با دنده های لمسی برای گرفتن بهترین حالت ممکن، یک چشم نواز خاص است. از آنجایی که شفاف است، طیف رنگی کامل را با 16.8 میلیون رنگ (RGB) و جلوه های نوری مختلف نمایش می دهد. می‌توانید سنسور Pixart را با دقت 5000 dpi به صورت گام به گام، مستقیماً از طریق سوئیچ dpi روی ماوس تنظیم کنید.

برای حداکثر انعطاف پذیری، ماوس کامپیوتر بی سیم را می توان از طریق بلوتوث یا از طریق گیرنده رادیویی 2.4 گیگاهرتز به دستگاه شما متصل کرد. یک سوئیچ کشویی در پایین ماوس به شما امکان می دهد بین این نوع اتصال جابجا شوید و در هر دو مورد انتقال از رمزگذاری AES-128 استفاده می کند. هنگام مسافرت، CHERRY MW 9100 را می توان در کیف حمل همراه خود نگهداری کرد. گیرنده USB به صورت مغناطیسی در داخل ماوس ذخیره می شود.

CHERRY MC 2.1 نه تنها از نظر راحتی بلکه از نظر عملکرد نیز ماوس انتخابی شماست. CHERRY MC 2.1 به‌عنوان یک ماوس بازی راست‌دست، کاملاً در دست قرار می‌گیرد – ارگونومی و عملکرد بسیار مهم هستند. درج های سیلیکونی در طرفین با بافت سطح محتاطانه خود بسیار راحت هستند. ماوس PC با کابل انعطاف‌پذیر فوق‌العاده، وزن کم و پدهای لغزنده گسترده، به راحتی روی سطوح می‌لغزد.

CHERRY، متخصص آلمانی دستگاه های ورودی کامپیوتر، سال جدید 2022 را با دو محصول اول آغاز می کند. دو ماوس کامپیوتر جدید اکنون به مجموعه محصولات اضافه شده اند: CHERRY MW 9100 و CHERRY MC 2.1. وضوح CHERRY MW 9100 در 3 مرحله قابل تنظیم است. دکمه DPI به شما این امکان را می دهد که تنها با فشار دادن یک دکمه بین 1000، 1600 و 2400 نقطه در اینچ سوئیچ کنید. هنگامی که چراغ وضعیت نشان می‌دهد که باتری کم است، ماوس را می‌توان از طریق کابل USB-C موجود مجدداً شارژ کرد و کار را با آرامش ادامه داد. یک بار شارژ باتری لیتیومی چندین هفته دوام می آورد.