گیگابایت AORUS RTX 4090 GAMING BOX را عرضه کرد

عملکرد عالی AORUS RTX 4090 GAMING BOX حتی به کاربران اولترابوک نیز اجازه می دهد تا از عملکرد محاسبات سه بعدی قدرتمند مانند رایانه رومیزی لذت ببرند. با نمایشگرهای خارجی، صفحه کلید، تبلت های گرافیکی و شبکه های سیمی، بهترین شریک برای گیمرها و سازندگان می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در سخت افزارهای بازی پیشرفته، امروز کارت گرافیک خارجی درجه یک با آب خنک کننده – AORUS RTX 4090 GAMING BOX را عرضه کرد. AORUS RTX 4090 GAMING BOX مجهز به قدرتمندترین معماری NVIDIA Ada Lovelace – کارت گرافیک GeForce RTX 4090 و رابط انتقال پرسرعت Thunderbolt 3 است. این دستگاه به اولترابوک ها عملکرد محاسباتی سه بعدی فراتر از تصور را می دهد و اولترابوک ها را با پلتفرم ردیابی کامل تبدیل می کند. و تبدیل شدن به یک دستیار قابل اعتماد برای سازندگان، ایجاد تجربه ای از بازده کاری بی سابقه. علاوه بر این، سیستم خنک کننده AORUS WATERFORCE تنها راه حلی است که عملکرد و راحتی را با هم ترکیب می کند و به کاربران اجازه می دهد از محیطی آرام و راحت در حین انجام کارهای سنگین لذت ببرند.

AORUS RTX 4090 GAMING BOX جعبه گرافیک خارجی درجه یک با آب خنک کننده در بازار است. این امکان را به کاربران می دهد تا از عملکرد سطح بالای GeForce RTX 4090 با منبع تغذیه مستقل با قدرت بالا و پایدار لذت ببرند و در عین حال از محیطی آرام و راحت لذت ببرند. AORUS اندازه GAMING BOX را به حداقل رسانده است و حداقل فضای دسکتاپ را اشغال می کند و آن را به همراهی عالی برای اولترابوک ها تبدیل می کند.

AORUS یک راه حل خنک کننده کامل برای تمام اجزای اصلی کارت گرافیک ارائه می دهد. ما نه تنها از GPU بلکه از VRAM و MOSFET نیز مراقبت می کنیم تا عملکرد پایدار و عمر طولانی تری را تضمین کنیم. سیستم خنک کننده یکپارچه AORUS WATERFORCE دارای یک صفحه مسی بزرگ، یک رادیاتور آلومینیومی 240 میلی متری و دو فن 120 میلی متری است. با پمپ و بلوک آب بهینه شده، کارآمدترین جریان آب و عملکرد خنک کننده را در سطح صدای کمتری ارائه می دهد.

برای سازندگان
با عملکرد خیره کننده AORUS RTX 4090 GAMING BOX جدید، پروژه های خلاقانه خود را به سطح جدیدی ببرید. با کمک هوش مصنوعی از طریق پشتیبانی از شتاب سخت‌افزاری GeForce RTX 4090 و درایور NVIDIA Studio ایجاد کنید. چه در حال ویرایش ویدیو، انیمیشن سه بعدی، عکاسی، طراحی گرافیک، تجسم معماری یا پخش باشید، می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4090 به 16384 هسته CUDA مجهز شده است. این به سازندگان اجازه می‌دهد هنگام استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Stable Diffusion، عملکردی در سطح دسک‌تاپ داشته باشند که امکان تولید فریم سریع را فراهم می‌کند.

برای گیمرها
AORUS RTX 4090 GAMING BOX به کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 4090 مجهز شده است که اولترابوک‌ها را با ردیابی پرتو کامل و بازی‌های FPS فوق‌العاده با کمترین تأخیر ارائه می‌کند و اولترابوک‌ها را به شکل بازی پیشرفته ارتقا می‌دهد. با جدیدترین فناوری DLSS 3 در تراشه گرافیکی و هسته‌های جدید نسل چهارم Tensor و شتاب‌دهنده جریان نوری، هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر باکیفیت بیشتری ایجاد کند و شاهکارهای مختلف بازی AAA را به خوبی به نمایش بگذارد. GAMING BOX دارای یک تراشه شبکه سیمی داخلی است که به کاربران امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تداخل انتقال در حین بازی به شبکه ها متصل شوند.با نصب نرم افزار مرکز کنترل گیگابایت، کاربران می توانند عملکرد و جلوه های نور را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنند.