گیگابایت کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 7900 AMD را معرفی کرد



GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در سخت افزارهای بازی پیشرفته، امروز کارت های گرافیک جدید AMD Radeon RX 7900 را معرفی کرد که از معماری AMD RDNA 3 با کارایی بالا و کم مصرف استفاده می کنند – l ‘AORUS Radeon RX 7900 XTX ELITE کارت های گرافیک 24G، Radeon RX 7900 XTX GAMING OC 24G، Radeon RX 7900 XTX 24G، Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G و Radeon RX 7900 XT 20G. کارت‌های گرافیک جدید در تاریخ 13 دسامبر 2022 برای خرید در دسترس خواهند بود.

کارت‌های گرافیک جدید اولین کارت‌های گرافیکی بازی در جهان هستند که دارای طراحی پیشرفته تراشه‌های AMD هستند، عملکردی استثنایی و راندمان انرژی فوق‌العاده ارائه می‌دهند تا بازی‌های 4K با نرخ فریم بالا و وضوح بالاتر در محبوب‌ترین عناوین را تامین کنند.

معماری پیشرفته AMD RDNA 3 تا 54 درصد عملکرد بیشتر در هر وات را نسبت به معماری AMD RDNA 2 ارائه می‌کند و سریع‌ترین تراشه‌های جهان را که به هم متصل می‌شوند، گرافیک و تراشه‌های حافظه سیستم را تا سرعت 5.3 ترابایت بر ثانیه دارد. به علاوه، تا 96 واحد محاسباتی یکپارچه جدید و فناوری AMD Infinity Cache نسل دوم را ارائه می دهد. همچنین شامل افزایش توان هوش مصنوعی است که تا 2.7 برابر عملکرد هوش مصنوعی بهتری ارائه می دهد و واحدهای محاسباتی بازطراحی شده با فناوری نسل دوم ردیابی پرتو که عملکرد ردیابی پرتوهای معماری را تا 1.8 برابر بهتر در عناوین منتخب در مقایسه با معماری AMD RDNA 2 ارائه می دهد.

AORUS کارت گرافیک پیشرو در بازی است که گیمرها و طرفداران به دنبال آن هستند و ظاهری عالی و عملکرد عالی دارد. کارت گرافیک AORUS ELITE دارای سیستم خنک کننده WINDFORCE است که شامل سه فن تک پره و رفت و برگشتی، یک محفظه بخار بزرگ که مستقیماً به GPU متصل می شود، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده فن، صفحه نمایش برای به حداکثر رساندن اتلاف گرما است. . سوئیچ دوگانه BIOS داخلی به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس نیاز خود بدون نرم افزار، بین حالت های OC و SILENT انتخاب کنند. هر دو حالت تنظیمات بهینه توسط گیگابایت را ارائه می دهند.

AORUS همچنین نسخه ارتقا یافته چراغ‌های حلقه سه‌گانه RGB گیگابایت، RGB Halo را که پیشرو در نورپردازی RGB برای بسیاری از طرفداران AORUS و علاقه‌مندان به DIY محسوب می‌شود، بازگردانده است. این ویژگی دوست داشتنی از تداوم دید انسان بهره می برد و جلوه های نوری قابل آدرس دهی را روی فن های چرخان ارائه می دهد. این کار باعث می شود هر رایانه شخصی به سبکی بدرخشد. گیمرها همچنین می‌توانند نور RGB را از طریق نرم‌افزار CONTROL CENTER (GCC) گیگابایت تنظیم کنند.

کارت گرافیک AORUS ELITE دارای روکش PCB درجه هوافضا و قطعات تایید شده ULTRA DURABLE است. طراحی فاز برق بهبود یافته و کنترل دقیق توان، دمای قطعه، نویز کمتر و تداخل سیگنال کمتر را فراهم می کند. علاوه بر این، صفحه پشتی فلزی طراحی شده و ارتقا یافته ساختاری بادوام تری ارائه می دهد که از خم شدن و آسیب ناشی از استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. علاوه بر این، کارت گرافیک دارای یک براکت ضد افتادگی سفارشی است که تقویت بهینه را ارائه می دهد و ظاهر بصری کلی را بهبود می بخشد. کارت‌های گرافیک AORUS ELITE برای ارائه تجربه کاربری بهتر، 4 سال گارانتی (نیاز به ثبت نام آنلاین در مدت 30 روز از تاریخ خرید) به مشتریان ارائه می‌کنند تا بتوانند بدون مشکل از بازی‌ها لذت ببرند و محتوا تولید کنند.

کارت‌های گرافیک محبوب Radeon RX 7900 XTX GAMING OC 24G و Radeon RX 7900 XT GAMING OC 20G بر عملکرد و پایداری تمرکز دارند و آن‌ها را برای انواع مختلف کاربران مناسب می‌سازد. کارت گرافیک GAMING OC از سیستم خنک کننده WINDFORCE استفاده می کند. دارای سه فن تک پره با چرخش متناوب، یک محفظه بخار بزرگ که مستقیماً به GPU متصل می شود، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده نمایشگر برای به حداکثر رساندن اتلاف گرما. فن های WINDFORCE از نانو روان کننده گرافن استفاده می کنند که عمر فن را 2.1 برابر افزایش می دهد و تقریباً طول عمر بلبرینگ های دوگانه را فراهم می کند و در عین حال عملکرد بی صدا را ارائه می دهد. علاوه بر این، کارت گرافیک نورپردازی RGB را ارائه می دهد و به گیمرها اجازه می دهد تا جلوه ها و رنگ های RGB را از طریق نرم افزار GCC سفارشی کنند تا سبک منحصر به فرد رایانه شخصی خود را ایجاد کنند. کارت گرافیک GAMING OC مجهز به صفحه پشتی فلزی ارتقا یافته، براکت ضد افتادگی سفارشی و اجزای دارای گواهینامه ULTRA DURABLE است که نه تنها طراحی ساختاری بادوام تری را ارائه می دهد، بلکه به کارت گرافیک اجازه می دهد تا عملکرد عالی در دماهای پایین تر ارائه دهد.

کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX 24G گیگابایت به 6144 پردازنده استریم و 24 گیگابایت حافظه 384 بیتی GDDR6 با 96 مگابایت فناوری نسل دوم Infinity Cache AMD مجهز شده است. خروجی شامل یک پورت HDMI، دو پورت DisplayPort 2.1 و یک پورت USB TYPE-C است. توان مورد نیاز سیستم 800 وات است. کارت گرافیک Radeon RX 7900 XT 20G گیگابایت به 5376 پردازنده استریم و 20 گیگابایت حافظه 320 بیتی GDDR6 با 80 مگابایت فناوری نسل دوم AMD Infinity Cache مجهز شده است. خروجی شامل یک پورت HDMI، دو پورت DisplayPort 2.1 و یک پورت USB TYPE-C است. توان مورد نیاز سیستم 750 وات است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران