گیگابایت کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 4080 را معرفی کرد

سری AORUS WINDFORCE – AORUS MASTER
AORUS کارت گرافیک برتر بازی است که مورد توجه گیمرها و طرفداران است. AORUS همیشه ظاهری چشمگیر به ارمغان می آورد – عملکرد عالی و عالی همان چیزی است که AORUS بر کاربران اصرار دارد. کارت گرافیک AORUS MASTER دارای تیغه های فن جدید و طراحی سطح ویژه است، فن کوسه ای بایونیک WINDFORCE فشار استاتیک را تا 30 درصد افزایش می دهد و در عین حال سطح نویز را تا 3 دسی بل کاهش می دهد. این کارت گرافیک همراه با محفظه بخار تماس مستقیم، لوله های حرارتی متعدد و دریچه خنک کننده نمایشگر بزرگ شده در پشت، عملکرد حرارتی درجه یک را حتی در بارهای سنگین تضمین می کند.

AORUS WATERFORCE WB اولین انتخاب برای کسانی است که می خواهند سیستم های خنک کننده مایع حلقه باز بسازند. گیگابایت در راه حل های خنک کننده حرارتی تخصص دارد و فاصله کانال های بهینه را بین میکرو باله ها برای انتقال حرارت بهتر از GPU از طریق جریان های آب پایدار فراهم می کند. میکرو باله های مسی طرح ریخته گری مسیر انتقال گرما را از GPU کوتاه می کنند، بنابراین گرما می تواند به سرعت به ناحیه کانال آب منتقل شود. بعلاوه، با فناوری ثبت اختراع “نشت یابی”، مدار تشخیص نشت داخلی کل اتصالات و بلوک آب را پوشش می دهد و می تواند به سرعت با چشمک زدن چراغ ها در اولین نشانه نشتی به کاربران هشدار دهد. بنابراین کاربران می توانند به موقع با نشت مقابله کنند و از نشت جلوگیری کنند. آسیب بیشتر به سیستم قاب جلویی و صفحه پشتی کارت گرافیک از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا سبک خود را از طریق نرم‌افزار GIGABYTE CONTROL CENTER (GCC) سفارشی کنند.

کارت گرافیک یکپارچه AORUS XTREME WATERFORCE بهترین عملکرد در کلاس و تجربه بازی آرام را با یک راه حل آسان برای نصب ارائه می دهد. رادیاتور آلومینیومی 360 میلی متری دارای سه فن 120 میلی متری دوتایی بلبرینگ برای خنک نگه داشتن کارت گرافیک است. صفحه مسی مستقیماً با GPU و VRAM تماس می گیرد و در عین حال با طراحی عالی مسیر خنک کننده با آب، مایع نه تنها از پردازنده گرافیکی عبور می کند، بلکه ماسفت و سایر اجزا را بررسی می کند که حرارت کل کارت گرافیک را بهبود می بخشد. بنابراین، GPU عملکرد فوق‌العاده‌ای را در دماهای پایین حفظ می‌کند و از سایر اجزا برای کار پایدار و ایمن برای استفاده طولانی‌مدت محافظت می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند جلوه RGB را در جلو، کنار، صفحه پشتی و طرفداران کارت‌های گرافیک سفارشی کنند. و لوله های 460 میلی متری در پشت برد تعبیه شده است که می تواند از تداخل با خنک کننده CPU جلوگیری کند، کاربران می توانند مدیریت کابل را به راحتی برنامه ریزی کنند.

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو در سخت افزارهای بازی پیشرفته، کارت های گرافیک سری 16 گیگابایتی GeForce RTX 4080 گیگابایت با معماری NVIDIA Ada Lovelace در تاریخ 16 نوامبر برای خرید در دسترس خواهند بود. پردازنده‌های گرافیکی جدید سری GeForce RTX 40 دارای یک جهش کوانتومی در عملکرد هستند و به گیمرها و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد از بازی‌های با FPS فوق‌العاده بالا و راندمان گردش کار بهبودیافته لذت ببرند. گیگابایت راه حل های حرارتی WATERFORCE و WINDFORCE از جمله کارت های گرافیک آب خنک AORUS XTREME، کارت های گرافیک هوا خنک AORUS MASTER، GAMING OC، AERO OC و EAGLE OC را در اختیار کاربران قرار می دهد که همگی نیازها و نیازهای مختلف را برآورده می کنند.

AORUS همچنین یک نسخه ارتقا یافته از چراغ‌های RGB حلقه سه‌گانه، RGB Halo را ارائه می‌کند، که برای بسیاری از طرفداران AORUS و ترجیحات DIYers، نورپردازی RGB پیشرو در بازار محسوب می‌شود. این ویژگی دوست داشتنی از تداوم دید انسان بهره می برد و جلوه های نوری قابل آدرس دهی را روی فن های چرخان ارائه می دهد. قطعاً هر ساختی را به سبکی می درخشد. علاوه بر این، نمای Edge LCD در کنار کارت گرافیک، گزینه دیگری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کارت های خود را با متن، تصاویر یا گیف سفارشی کنند. همچنین می توان آمارهای حیاتی مانند مصرف برق، دما، سرعت فن و غیره را کنترل کرد.

کارت های گرافیک هوا خنک گیگابایت همگی از سیستم خنک کننده WINDFORCE استفاده می کنند. دارای سه فن تک پره، چرخش متناوب، یک محفظه بخار بزرگ با تماس مستقیم GPU، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده نمایشگر برای به حداکثر رساندن اتلاف گرما. فن های WINDFORCE از نانو روان کننده گرافن استفاده می کنند که عمر فن را 2.1 برابر افزایش می دهد و تقریباً طول عمر بلبرینگ های دوگانه را فراهم می کند و در عین حال عملکرد بی صدا را ارائه می دهد. سوئیچ داخلی Dual BIOS به کاربران این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود بدون نرم افزار بین حالت های OC و SILENT انتخاب کنند. هر دو حالت تنظیمات بهینه تنظیم شده توسط گیگابایت را ارائه می دهند و عملکرد راحت و انعطاف پذیرتری را ارائه می دهند. علاوه بر این، کارت گرافیک GAMING OC هاله RGB را نیز از AORUS به ارث می برد، کارت های گرافیک AERO OC و EAGLE OC نیز با نورپردازی RGB ساخته شده اند، کاربران می توانند افکت ها و رنگ های RGB را از طریق نرم افزار GCC سفارشی کنند تا سبک رایانه شخصی خود را ایجاد کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

سری گیگابایت با سیستم خنک کننده WINDFORCE – GAMING OC، AERO OC، EAGLE OC
کارت گرافیک GAMING OC، یک کارت گرافیک کلاسیک و محبوب گیگابایت، بر عملکرد و پایداری تمرکز دارد که آن را برای بسیاری از گروه های هدف مختلف مناسب می کند. کارت گرافیک AERO OC در طراحی سفید مورد علاقه طراحان و کاربرانی است که سبک ساده را دوست دارند. طراحی تمام سفید برای سیستم های کامپیوتری با رنگ های روشن و سبک مینیمال به عنوان تم مناسب است. و نشان‌واره کنار کارت ممکن است اثر الگوی نور رنگین کمان را به دلیل مواد منعکس کند. کارت گرافیک EAGLE OC برخی از عناصر آینده را برای ایجاد یک هویت منحصر به فرد و شخصی مانند گرافیک، علائم و هندسه مربوط به کیهان اتخاذ می کند و مرکزی خود را به شدت در چشم انداز کارت نشان می دهد.