گیگابایت حداقل چهار کارت گرافیک GeForce RTX 4070 خواهد داشت

چهار SKU گیگابایت با Eagle و Windforce به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها شروع می‌شوند، با Eagle که فکر می‌کنیم با MSRP 599.99 دلار آمریکا به فروش می‌رسد. بدیهی است که هر دوی این بردها دارای کانکتور برق 8 پین و ظاهرا هیت سینک ساده تری نسبت به دو برد دیگر هستند. مدل‌های بالاتر شامل کارت‌های Gaming و Aero هستند که هر دو با کانکتورهای برق 16 پین و هیت سینک قوی‌تر با لوله‌های گرمایش بیشتر هستند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ما یک SKU با برند Aorus رده بالا خواهیم دید یا خیر، اما گیگابایت ممکن است از آن صرف نظر کند تا از ساخت کارتی گران‌قیمت که به فروش نمی‌رسد، اجتناب کند، زیرا 4070 هنوز تا حد زیادی یک کارت است. کارت میان رده برتر

به روز شده 14:38 UTC:طبق پست دیگری در توییتر، این بار توسط @harukaze5719، به نظر می رسد که در واقع یک مدل Aorus نیز وجود دارد، علاوه بر آن حداقل مدلی که به نظر می رسد یک مدل خاص برای بازار کره باشد. این بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پایگاه داده صدور گواهینامه متعلق به آژانس تحقیقات رادیویی ملی کره یا معادل FCC کره است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط momomo_us@ در توییتر، اکنون می دانیم که گیگابایت حداقل چهار SKU مبتنی بر NVIDIA GeForce RTX 4070 را هفته آینده راه اندازی خواهد کرد. اگرچه پشتیبان تنها یک تصویر از چهار کارتی که از لبه دیده می‌شود منتشر کرده است، اما هنوز ایده‌ای در مورد انتظارات به ما می‌دهد. فاش کننده همچنین شایعه ای مبنی بر وجود دو نوع کارت GeForce RTX 4070 را تایید کرد، یعنی کارت هایی که دارای یک کانکتور برق 8 پین هستند و کارت های دارای کانکتور 16 پین 12VHPWR PCIe 5.0.