گیگابایت بر طراحی کاربرپسند خطوط تولید خود برای بهبود تجربه کاربری تاکید دارد

سری Z790 مبتنی بر اینتل گیگابایت و مادربردهای بازی X670، B650 مبتنی بر AMD AM5 دارای فناوری هستند که ساخت و ارتقاء رایانه های شخصی را تا حد امکان آسان می کند. طراحی کاربرپسند PCIe EZ-Latch به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی کارت گرافیک را از اسلات PCIe با مکانیزم آزادسازی سریع جدا کنند. M.2 EZ-Latch نصب SSD های M.2 را با طراحی بدون پیچ آسان می کند. این مادربردهای آخرین نسل همچنین از ماژول‌های حافظه اورکلاکینگ Intel XMP و AMD EXPO برای حداکثر سازگاری پشتیبانی می‌کنند و BIOS گیگابایت با پروفایل‌های از پیش نصب‌شده برای کمک به کاربران در دستیابی به عملکرد بهتر به راحتی ارائه می‌شود.

علاوه بر عملکرد فوق‌العاده کارت‌های گرافیک گیگابایت، آخرین مدل‌های AORUS RTX 40 Series MASTER دارای Edge View LCD هستند، صفحه‌نمایش LCD که به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد کلیدها را در زمان واقعی نظارت کنند یا رایانه شخصی خود را با گرافیک یا انیمیشن‌های مورد علاقه خود سفارشی کنند. براکت جدید ضد افتادگی مناسب برای کارت‌های گرافیکی سری RTX 40 گیگابایت است که با هوا خنک می‌شوند و بدون تداخل در ظاهر کلی، تقویت‌کننده بهینه‌شده را ارائه می‌کنند.

از ویژگی‌های تاکتیکی انحصاری گرفته تا مدل‌های Arm Edition، طراحی‌های کاربرپسند بیشتر به سری مانیتورهای بازی گیگابایت که با در نظر گرفتن گیمرها طراحی شده‌اند و بر ویژگی‌های مورد نیاز آنها تمرکز می‌کنند، گسترش می‌یابد. ویژگی‌های تاکتیکی از جمله Black Equalizer 2.0، Aim Stabilizer و غیره پیشرفت‌های درون بازی هستند که به گیمرها کمک می‌کنند مهارت‌های بازی خود را تقویت کنند. مانیتورهای سری M گیگابایت همچنین دارای فناوری KVM هستند که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از یک مجموعه مانیتور، بین چندین دستگاه متصل شوند و سوئیچ کنند. صفحه کلید و ماوس در نهایت، مانیتورهای بازی M32U و M28U Arm Edition بهترین راه حل ارگونومیک و صرفه جویی در فضا هستند که فضای کاری را آزاد می کند و با سناریوهای مختلف بر اساس نیاز کاربران سازگار می شود.

گیگابایت، برند پیشرو کامپیوتر در جهان، به خاطر مادربردهای شیک و با کارایی بالا، کارت‌های گرافیک، مانیتورهای بازی و غیره شهرت دارد. محصولات برنده جایزه توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان به دلیل کیفیت ساخت و عملکرد پیشرو در صنعت مورد تحسین قرار می گیرند. چیزی که محصولات گیگابایت را چشمگیرتر می کند، طراحی کاربرپسند آنها بر اساس درک عمیق نیازها و انتظارات کاربر است. این طرح‌های مبتکرانه برای آسان‌تر ساختن محصولات و ارتقاء آن برای تجربه کاربری بسیار بهبود یافته طراحی شده‌اند.گیگابایت هنگام طراحی محصولات خود همیشه قابلیت استفاده را در صدر فهرست قرار می دهد و دائما در تلاش است تا نقاط ضعف را برای تجربه کاربری بهتر حذف کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران