گیگابایت اولین انجمن وب 3.0 خود را با راه اندازی مجموعه AFWC NFT راه اندازی کرد.

این تازه شروع کار است؛ AFWC یکی از راه‌هایی است که ما در حال اختراع مجدد جامعه دیجیتال برای دیدار با طرفداران خود در هر کجا هستند – در یک فروشگاه فیزیکی، در حال حرکت یا آنلاین. اعضای انجمن و شرکای ما می توانند از طریق تجربیات منحصر به فرد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و حول عشق به فناوری های جدید گرد هم آیند.

AFW تیم Web3 AORUS است. “AORUS Falcon Warriors” برندی است که با کاوش در ذهن خلاق، خلاقیت و نوآوری را هدایت می کند. ماموریت ما فشار دادن و شکستن موانع در ایجاد نوع جدیدی از اکوسیستم دیجیتال است که می تواند به عنوان یک فضای مرزی تعاملی برای جوامع ما عمل کند. دیوید دینگ، معاون فروش و بازاریابی گیگابایت NA، گفت: «ما قصد داریم رویکردی مرحله‌ای را در پیش بگیریم که بر اساس بازخورد جامعه تکامل می‌یابد و رشد می‌کند و با اولین مجموعه NFT خود بر اساس هنر پیکسلی نوستالژیک و داستان سرایی شروع می‌کنیم. در حال حاضر، فاز I NFT airdrop کامل شده است. 222 دارنده اول قرار است از جوایز جشن های پایان سال AFWC 2022 که از 11 دسامبر شروع می شود، لذت ببرند.

بسیاری از مردم NFT ها را شکل جدیدی از دارایی دیجیتال می دانند. ما معتقدیم NFTها پتانسیل زیادی برای ایجاد یک مدل گسترده از تجربیات منحصر به فرد، ایجاد جامعه و تعامل با طرفداران دارند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا را بررسی کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، برند پیشرو فناوری اطلاعات جهان، از مجموعه NFT AFWC (AORUS Falcon Warriors Club) پرده برداری می کند، یک تجربه جدید با فناوری Web3 که مزایای منحصر به فردی را در اختیار دارندگان خود قرار می دهد. AFWC ستون فقرات نسل بعدی جامعه دیجیتال AORUS خواهد بود و ما امیدواریم بتوانیم مجموعه ها و همکاری های آینده را در همین اکوسیستم جدید ایجاد کنیم.