گیگابایت امنیت سیستم را با آخرین به‌روزرسانی‌های بایوس و تأیید بهبودیافته افزایش می‌دهد

گیگابایت برای افزایش امنیت سیستم، کنترل های امنیتی سخت تری را در طول فرآیند بوت سیستم عامل اعمال کرده است. این اقدامات برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت‌های مخرب احتمالی طراحی شده‌اند و حفاظت پیشرفته‌تری را برای کاربران فراهم می‌کنند:

  • 1. تأیید امضا: گیگابایت فرآیند تأیید اعتبار فایل‌های دانلود شده از سرورهای راه دور را تقویت کرده است. این راستی‌آزمایی پیشرفته، یکپارچگی و مشروعیت محتوا را تضمین می‌کند و هر گونه تلاش مهاجمان برای درج کد مخرب را خنثی می‌کند.
  • 2. محدودیت‌های دسترسی به امتیاز: گیگابایت تأیید رمزگذاری استاندارد گواهی‌های سرور راه دور را فعال کرده است. این تضمین می کند که فایل ها به طور انحصاری از سرورهایی با گواهینامه های معتبر و قابل اعتماد بارگیری می شوند و یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند.

آپدیت های بایوس برای مادربردهای چیپست اینتل 500/400 و AMD 600 نیز به همراه آپدیت های مادربردهایی که قبلا منتشر شده بودند، اواخر امروز در وب سایت رسمی گیگابایت منتشر خواهند شد. گیگابایت به کاربران توصیه می کند برای به روز رسانی های آینده BIOS به طور منظم از وب سایت رسمی گیگابایت بازدید کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

فناوری گیگابایت، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان مادربرد، کارت گرافیک و راهکارهای سخت افزاری، همواره امنیت سایبری و امنیت اطلاعات را در اولویت قرار داده است. گیگابایت به تقویت همکاری نزدیک با واحدهای مربوطه و اجرای اقدامات امنیتی قوی برای محافظت از کاربران خود متعهد است. مهندسان گیگابایت پیش از این خطرات احتمالی را کاهش داده و بتای بایوس سری 700/600 اینتل و سری AMD 500/400 را پس از آزمایش کامل و اعتبارسنجی بایوس جدید روی مادربردهای گیگابایت در وب سایت رسمی آپلود کرده اند.