گیگابایت از لپ تاپ جدید AERO Creator رونمایی کرد

AERO 14 OLED: سبکی راه را هموار می کند
برای ژنرال Z بومی دیجیتال، هر کسی می تواند خالق باشد، و بینندگان بیشتر و بیشتری در تلاش برای به دست آوردن بدنامی یا نفوذ هستند. بسیاری از سازندگان مشتاق جلب توجه عمومی هستند و هر اثر موفق و پربازدید می تواند در عرض چند ساعت در سراسر جهان منتشر شود. واقعیت این است که این روزها داشتن توانایی تولید محتوا به یک امر ضروری تبدیل شده است. اکنون، گیگابایت بالاخره لپ تاپ مورد انتظار AERO 14 OLED Lightweight Creator Laptop را برای تسهیل چنین جاه طلبی ها عرضه می کند. با وزن لذیذ 1.49 کیلوگرمی، قلب کارگران خلاق، دانشجویان طراحی و کارمندان اداری را هیپنوتیزم می کند. در ترکیب با طراحی 4 وجهی بدون حاشیه و صفحه نمایش 2.8K QHD+ OLED 16:10، طیف رنگی 100% گسترده DCI-P3 درجه سینما را ارائه می دهد که گواهینامه VESA DisplayHDR 600 TrueBlack و همچنین گواهینامه بین المللی سوم را دریافت کرده است. کالیبراسیون رنگ مهمانی و استاندارد محافظت از چشم با نور آبی کم.

گیگابایت تحلیل‌های گسترده‌ای را در مورد اهمیت نمایشگرها برای سازندگان در حال حرکت انجام داده است که منجر به توسعه لپ‌تاپ‌های محافظ چشم OLED با دقیق‌ترین کالیبراسیون دو رنگ جهان شده است. با لپ‌تاپ‌های جدید، مصرف‌کنندگان نه تنها می‌توانند از جشن‌های بصری لذت ببرند، بلکه برای فرآیندهای خلاقانه بسیار پربار نیز آماده می‌شوند. سری AERO گیگابایت سازندگان، طراحان و کارمندان اداری را هدف قرار می‌دهد و دقت رنگ دقیق، فناوری محافظت از چشم در نور آبی کم، و وزن سبک برای تحرک بالا را به عنوان ویژگی‌های کلیدی ارائه می‌دهد. از نظر طراحی محصول، پس از گذراندن 88 فرآیند آهنگری CNC، کوئنچ دقیق باعث می شود نوت بوک نفیس و زیبا مانند یک شاهکار هنرهای زیبا به نظر برسد. مفهوم طراحی “Illusory Iridescent” جزئیات باکیفیت بیشتری را به بافت صاف و ابریشمی اضافه کرده است و در هر ساعت کاری حس زیبایی شناسی و الهام را به ارمغان می آورد. عملکرد لپ‌تاپ‌های سازنده دوباره بالا رفته و اکنون با حس هنری ظریفی همراه است.

AERO 16 OLED: هر رنگ مهم است
با رشد سریع اقتصاد خلاق، گیگابایت محصولاتی مناسب برای صنعتگران، طراحان و سازندگان اصلی طراحی می‌کند و سال به سال نوآوری می‌کند. این بار، جدیدترین لپ‌تاپ Creator 16 اینچی با صفحه نمایش 4 وجهی OLED 4K UHD+ 16:10 ارائه می‌شود که چندین گواهینامه حرفه‌ای بین‌المللی شخص ثالث، از جمله X-Rite 2.0 Factory Display Calibration و Pantone Validated را دریافت کرده است. کالیبراسیون دو رنگ بنابراین، دقت رنگ صفحه نمایش به دقیق ترین دلتا E جهان رسیده است.

از 5 تا 8 ژانویه، گیگابایت در CES 2023 در لاس وگاس (#9119 LVCC North Hall)، با موضوع «قدرت محاسباتی»، سرورهای HPC و راه حل های خنک کننده، ایستگاه های کاری سازمانی، پلت فرم های آموزشی هوش مصنوعی، سیستم های خودرو و نسل بعدی را به نمایش می گذارد. کامپیوترهای شخصی و قابل حمل



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

NVIDIA Omniverse که از قبل روی AERO 16 OLED نصب شده است، جایی است که سازندگان می توانند بهترین برنامه های سه بعدی را به هم متصل کرده و در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند. با بهبودهای Blender، مجموعه جدیدی از ابزارهای آزمایشی هوش مصنوعی مولد برای هنرمندان سه بعدی و هزاران دارایی جدید USD رایگان در حال رشد است.
با فناوری‌های هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی در رندر جلوه‌ها و پردازش جلوه‌های ویژه با ویرایش صوتی و تصویری چندرسانه‌ای و نرم‌افزار ایجاد مدل‌های سه‌بعدی داشته باشند که یک هنر خلاق شتاب‌دهنده واقعی برای سازندگان محتوا ایجاد می‌کند.

گیگابایت برای شکوفایی تحرک خلاقیت، طرح های مختلفی را برای شارژ و مشخصات دو نسخه اخیر انتخاب کرده است. لپ تاپ AERO 14 OLED Creator به Type-C به عنوان رابط ورودی DC مجهز شده است و شارژ سریع را می توان با منبع تغذیه Type-C گیگابایت انجام داد که مطابق با مقررات جدید اتحادیه اروپا است و به زودی برای سایر لوازم الکترونیکی مصرفی در دسترس خواهد بود. . لپ تاپ AERO 16 OLED Creator دارای پورت Thunderbolt 4 سمت کاربر است که از انتقال پرسرعت، نمایشگر خارجی و شارژ PD پشتیبانی می کند و بهترین راه حل را برای مواقع اضطراری برق در فضای باز ارائه می دهد. علاوه بر این، AERO 16 OLED و AERO 14 OLED از رم و SSD نسل بعدی DDR5/LPDDR5 PCIe Gen4 پشتیبانی می‌کنند و سرعت خواندن و نوشتن فایل و عملکرد کلی را افزایش می‌دهند. آنها می توانند تا سه خروجی نمایشگر 4K را پشتیبانی کنند، دارای کارت خوان microSD برای پشتیبانی از انتقال UHS-II هستند، و دارای وب کم 1080p FHD هستند که از ورود به سیستم تشخیص چهره ویندوز پشتیبانی می کند. سلام و ویژگی امنیتی TPM 2.0. در حالی که مجذوب عملکرد برجسته هستید، امنیت اطلاعات نیز تضمین شده است.

اگرچه اندازه شاسی کاهش یافته است، اما هیچ کیفیت نمایشگر به خطر نیفتاده است. پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H و پردازنده نسل دوازدهم i5-12500H موتور خلاقیت را تامین می کند و خلاقیت و بهره وری را تضمین می کند. پلتفرم NVIDIA Studio با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4050، کارایی و عملکرد برنامه های خلاقانه را افزایش می دهد و به کاربران این آزادی را می دهد تا وحشیانه ترین رویاهای خود را در هر کجا و در هر زمان رها کنند. سازندگان می‌توانند فوراً الهام‌بخشی از موسیقی را دریافت کنند یا راه‌اندازی کسب‌وکار خود را در پرواز گسترش دهند، زیرا حرفه‌های هنری و خلاقیت آنها آماده شروع به کار است.

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، برند پیشرو رایانه های شخصی در جهان، اعضای جدیدی از سری لپ تاپ های AERO Creator را با پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core و پردازنده های گرافیکی لپ تاپ سری 40 GeForce RTX NVIDIA: AERO 16 OLED و AERO 14 OLED معرفی می کند. با برداشتن محدودیت‌های قرنطینه در جهان، چرخ‌دنده‌های اقتصاد جهانی در مسیر بهبودی بازگردانده شده‌اند. با این حال، الگوهای کاری پس از همه گیری به یک هنجار جدید تبدیل شده است. زمان استفاده از صفحه نمایش مصرف کننده به دلیل مدل های کاری ترکیبی و کار از خانه در حال افزایش است، در حالی که تعداد سفرهای کاری نیز افزایش یافته است.

امسال این لپ تاپ به پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H و i7-13700H ارتقا یافته است. بر اساس معماری فرآیند اینتل 7، کاربران سرعت بی‌سابقه‌ای را از هسته P و E-core تجربه خواهند کرد و از کارایی چندوظیفه‌ای و عملکرد بهینه شارژ لذت خواهند برد. معماری فوق‌العاده کارآمد Ada Lovelace مجهز به جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری GeForce RTX 40 NVIDIA، تا NVIDIA GeForce RTX 4070، جهشی را در عملکرد با DLSS3 مجهز به هوش مصنوعی و ردیابی اثرات پرتوهای پیشرفته به ارمغان می‌آورد و به سازندگان اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را آزاد کنند. و بهره وری. حداکثر. با پشتیبانی از فناوری‌های NVIDIA Studio برای سازندگان، این لپ‌تاپ دارای بهینه‌سازی‌های RTX در بیش از 110 برنامه خلاقانه، درایورهای NVIDIA Studio برای بالاترین سطح ثبات و عملکرد در برنامه‌های خلاقانه، و ابزارهای NVIDIA انحصاری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی: Omniverse، Canvas، Broadcast و Remix RTX است. .