گیگابایت از آداپتور AORUS Gen5 AIC با 4 اسلات داخلی NVMe M.2 رونمایی کرد.

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو مادربرد، کارت گرافیک و راه حل های سخت افزاری، آداپتور AORUS Gen5 AIC را با پشتیبانی از PCIe 5.0 معرفی کرد. این یک کارت توسعه تک اسلات است، دارای چهار اسلات NVMe M.2، پشتیبانی از حداکثر چهار درایو SSD PCIe 5.0 با فضای ذخیره سازی 16 ترابایتی. فایل هایی که در یک چشم به هم زدن منتقل می شوند. هشت سنسور دمای داخلی و فن دوبل بلبرینگ فعال با کنترل دما باید کاربران را با دسترسی به داده های با ظرفیت بالا، فوق سریع و فوق العاده راضی کند.طراحی یک کنترلر مستقل PCIe 5.0 همراه با یک کنترلر انحصاری تثبیت شده سیگنال تضمین می کند که هر SSD با پهنای باند واقعی PCIe 5.0 کار می کند تا عملکرد پایدار و با سرعت بالا را ارائه دهد. آداپتور AORUS Gen5 AIC از رابط PCIe 5.0 پشتیبانی می کند و با PCIe 4.0/3.0 سازگار است و عملکرد بهینه پلتفرم را صرف نظر از نسل آن آزاد می کند. کاربران همچنین می توانند با پیکربندی RAID با SSD اضافی NVMe M.2، عملکرد سیستم را تا حداکثر پهنای باند 60 گیگابایت بر ثانیه افزایش دهند. نسل جدید مادربردهای اینتل و AMD گیگابایت، Z690 یا بالاتر، از PCIe 5.0، امپدانس کم و طراحی PCB درجه سرور پشتیبانی می کند، عملکرد ذخیره سازی PCIe را با افزایش پهنای باند بهبود می بخشد و در عین حال عملکرد پنهان از دستگاه ها را آزاد می کند. با آداپتور AORUS Gen5 AIC آماده باشید تا محدودیت ها را پشت سر بگذارید و از سواری PCIe 5.0 لذت ببرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران “با پلتفرم آینده PCIe 5.0، ذخیره سازی پرسرعت می تواند به سرعت دسترسی بیش از 10 گیگابایت بر ثانیه برسد. برای کاربرانی که به دنبال عملکرد بالاتر هستند، AORUS Gen5 AIC گیگابایت راه را برای عملکرد فوق العاده با ساخت آرایه دیسک هموار می کند.” جکسون هسو، مدیر بخش توسعه محصول راه حل های کانال گیگابایت گفت. “با ادغام چهار اسلات PCIe 5.0، کاربران می توانند SSD های مختلف NVMe M.2 با ظرفیت و عملکرد سفارشی شده را برای انعطاف پذیری بیشتر انتخاب کنند. در همین حال، طراحی حرارتی پیشرفته مانع از درگیری حرارتی تحت عملکرد با سرعت بالا می شود که باعث می شود AORUS Gen5 AIC گیگابایت بهترین انتخاب باشد. هنگام ارتقای عملکرد ذخیره سازی.”

آداپتور AORUS Gen5 AIC دارای زره ​​و صفحه پایه آلومینیومی برس خورده برای اتلاف حرارت پیشرفته با طراحی شیک است. طراحی شیک تک اسلات راحتی گسترش را بدون نگرانی از تداخل با سایر دستگاه های PCIe تا حد زیادی بهبود می بخشد. علاوه بر طراحی خارجی، طراحی منحصر به فرد حرارتی داخلی آداپتور AORUS Gen5 AIC از یک هیت سینک بهینه شده بزرگ و یک پد حرارتی دو طرفه با رسانایی بالا تشکیل شده است. این طراحی می تواند به طور موثر گرمای تولید شده توسط عملکرد پرسرعت SSD ها را به دلیل حجم زیاد هوای جابجا شده توسط فن دوبل بلبرینگ 5 سانتی متری دفع کند. بعلاوه، آداپتور AORUS Gen5 AIC دارای هشت حسگر حرارتی است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام استفاده از برنامه‌های انحصاری AORUS Storage Manager و SSD Tool Box گیگابایت، دمای عملیاتی را در زمان واقعی نظارت کنند. علاوه بر این، کنترل سرعت فن پویا هوشمند داخلی می تواند سرعت فن را برای عملکرد آرام و خنک تنظیم کند.