گیم پلی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در نمایشگاه Skulls Showcase به نمایش گذاشته شد.


پس از نمایشگاه بازی‌های Workshop’s Skulls Showcase اوایل امروز، Focus Entertainment و Saber Interactive از ارائه پیش‌نمایش‌های جدید گیم‌پلی برای بلاک‌باستر آتی Warhammer 40,000: Space Marine 2 که به‌زودی برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، هیجان‌زده هستند. این رویداد که توسط Warhammer 40,000: Boltgun بازیگر اصلی و سوپر طرفدار Warhammer، Rahul Kohli برگزار شد، اولین طعم حمله Tyranid را که پس از انتشار با آن روبرو خواهند شد، به بازیکنان داد. ویدیوی امروز (در زیر) را تماشا کنید و خودتان متوجه شوید!

به عنوان بزرگترین جنگجویان Imperium بازی کنید
بازی به عنوان یک Space Marine of the Ultramarines Chapter، یک جنگجوی مافوق بشر که از بشریت در برابر وحشت های ناگفته محافظت می کند، در اکشن سوم شخص وحشیانه و موثر با تجربه گیم پلی فوق العاده سریع و روان از بهترین استودیوی جهان. دسته Saber Interactive آن، تیم و موتور پشت جنگ جهانی Z.

بهترین بازی های Warhammer را با تخفیف دریافت کنید

جشنواره جمجمه‌های Workshop’s Games جایی است که همه طرفداران Warhammer می‌توانند عناوین جدید مورد علاقه خود را با حداکثر 85 درصد تخفیف خریداری کنند. بار دیگر Focus با طیف گسترده ای از بازی های Warhammer Age of Sigmar و Warhammer 40000 مانند Necromunda: Hired Gun، Necromunda: Underhive Wars، Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition، Space Hulk: Tactics، سری Battlefleet Gothic Armada و Warhammer Age درگیر است. سیگمار: زمین طوفانی! حتی حاوی Warhammer 40,000: Boltgun است که 2 روز پیش منتشر شد.

نسخه کلکسیونی را همین امروز پیش خرید کنید

  • نسخه کلکسیونی Warhammer 40,000: Space Marine 2 شامل:
  • بازی بر روی پلتفرم مورد نظر شما، با DLC انتخابی Macragge!
  • مجسمه رزینی 21 سانتی متری نقاشی شده با دست که ستوان تیتوس را در حال مبارزه با تیرانی نشان می دهد.
  • The Art and Making of Warhammer 40,000: Space Marine 2، کتابی با جلد گالینگور 64 صفحه ای
  • یک کتاب فولادی

این فروشگاه انحصاری Focus Entertainment Store را تا پایان موجودی از دست ندهید!

Warhammer 40,000: Space Marine 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. نسخه کلکسیونی آن را امروز پیش خرید کنید! برای اطلاعات بیشتر به صفحه بازی در فروشگاه فوکوس مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران