گوپرو سه دوربین مشکی جدید HERO11 را عرضه می کند که ویدیوهای برجسته را به گوشی شما ارسال می کند



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران سه دوربین HERO11 Black نیز خدمات اشتراک GoPro را با پخش خودکار ویدیوهای هایلایت در تلفن شما به سطح جدیدی ارتقا می دهند. به عنوان یک مشترک GoPro، شما به سادگی HERO11 خود را برای شارژ وصل می کنید و دوربین فیلم شما را در حساب ابری GoPro شما آپلود می کند، جایی که به طور خودکار به یک ویدیوی برجسته ویرایش می شود که از طریق برنامه GoPro Quik به تلفن شما ارسال می شود. اکنون به همین سادگی است.

هر یک از سه دوربین جدید HERO11 Black به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشتریان را به شیوه‌های مختلف جذب می‌کنند و نیازهای موارد استفاده خاص آنها را برآورده می‌کنند.

حسگر جدید HyperView را نیز فعال می‌کند، وسیع‌ترین میدان دید 16:9 که تا به حال بومی یک دوربین HERO است. ایده‌آل برای فیلم‌برداری از نمای اول شخص از خود در حین دوچرخه‌سواری، اسکی، موج‌سواری، موتورسواری و فعالیت‌های مشابه، HyperView فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را سریع‌تر و قهرمانانه‌تر از آنچه تصور می‌کردید، می‌کند.

سه دوربین مشکی HERO11 با:

  • فناوری HyperSmooth 5.0 برنده جایزه Emmy با قفل افق 360 درجه داخلی برای ثابت نگه داشتن فیلم شما حتی اگر دوربین شما در حین ضبط 360 درجه بچرخد.
  • لنز دیجیتال HyperView جدید فراغوطه‌ور، عریض‌ترین عکس 16:9 را ارائه می‌کند که به‌طور بومی در دوربین HERO تولید شده است. این برای تصویر برداری از نقطه نظر عمل بالا است. علاوه بر این، SuperView امضای GoPro اکنون در 5.3K60 و 4K120 در دسترس است.
  • سه پیش‌تنظیم جدید Night Effect Time Lapse که ثبت مسیرهای ستاره‌ای با کیفیت، نقاشی نور، و مسیرهای نور خودرو را آسان می‌کند.
  • TimeWarp 3.0 اکنون با رزولوشن 5.3K، جهش چشمگیر 91 درصدی وضوح بیش از 4K و 665 درصد بیش از 1080p تصویربرداری می کند.
  • کنترل آسان‌تر دوربین با حالت‌های Easy و Pro. کنترل‌های آسان ضبط را در بهترین حالت برای هر موقعیتی آسان‌تر از همیشه می‌کنند، در حالی که Pro Controls تمام جنبه‌های دوربین HERO11 شما را برای حداکثر کنترل خلاقانه باز می‌کند.
  • باتری Enduro به طور چشمگیری عملکرد دوربین را در هوای سرد و معتدل بهبود می بخشد و زمان ضبط را تا 38٪ در HERO11 Black افزایش می دهد. Enduro با HERO11 Black و HERO11 Black Creator Edition و به عنوان یک باتری Enduro یکپارچه در HERO11 Black Mini عرضه می شود.

اشتراک GoPro این کار را آسان می کند

اشتراک GoPro به دوربین GoPro شما اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار فیلم‌های شما را در حساب ابری GoPro با پشتیبان‌گیری نامحدود از تمام عکس‌های شما با کیفیت اصلی آپلود کند. به علاوه، بلافاصله پس از آپلود در فضای ابری، یک ویدیوی برجسته از فیلم خود دریافت خواهید کرد. مشترکین GoPro از مزایای زیر نیز برخوردار هستند:

  • دسترسی کامل به تمام ابزارهای ویرایش برتر در برنامه GoPro Quik
  • دسترسی کامل به قابلیت های رو به رشد ویرایش مبتنی بر ابر GoPro
  • پخش زنده از طریق لینک های خصوصی
  • صرفه جویی انحصاری در دوربین های جدید GoPro
  • محافظ دوربین آسیب دیده
  • تا 50٪ صرفه جویی در دوربین GoPro، لوازم جانبی و وسایل سبک زندگی در GoPro.com

در دسترس بودن در سراسر جهان

HERO11 Black امروز در سراسر جهان با قیمت 399.98 دلار برای مشترکین GoPro و 499.99 دلار MSRP در دسترس است. HERO11 Black Creator Edition نیز امروز در سراسر جهان با قیمت 579.98 دلار برای مشترکین GoPro و 699.99 دلار MSRP در دسترس است. HERO11 Black Mini در تاریخ 25 اکتبر در GoPro.com با قیمت 299.98 دلار برای مشترکین GoPro و 399.99 دلار MSRP در دسترس خواهد بود و پس از آن برای خرده فروشان در سراسر جهان عرضه می شود.

امروز، GoPro (NASDAQ: GPRO) سه نسخه از دوربین کاملا جدید HERO11 Black خود را معرفی کرد: HERO11 Black، HERO11 Black Creator Edition و HERO11 Black Mini. هر سه دوربین دارای یک سنسور جدید و بزرگ‌تر هستند که بالاترین وضوح، بالاترین عمق رنگ 10 بیتی، بالاترین سطح تثبیت‌کننده ویدیو و وسیع‌ترین میدان دید را که تا به حال در دوربین HERO ارائه شده است، ارائه می‌دهد.

بهترین دوربین های HERO تا به امروز، موجود در سه نسخه:

  • HERO11 Black: همه کاره ترین دوربین جهان، قدرتمندتر و راحت تر از همیشه. HERO11 Black با طراحی، دوام و عملکرد اثبات‌شده دوربین HERO GoPro، قرار است دوربینی باشد که حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان بیش از هر چیز دیگری برای ثبت تصاویری همه‌جانبه که احساس حضور در آنجا را به شما می‌دهند، به آن روی می‌آورند.
  • HERO11 Black Creator Edition: یک نیروگاه همه‌جانبه برای ضبط محتوا که با طراحی فوق‌العاده سبک که در کف دست شما قرار می‌گیرد، وبلاگ‌نویسی، فیلم‌سازی و پخش زنده را آسان می‌کند. تمام عملکرد HERO11 Black را به همراه یک دستگیره باتری بادوام با دکمه های یکپارچه برای کنترل دوربین با یک دست و بیش از چهار ساعت ضبط 4K در هر بار شارژ ارائه می دهد. HERO11 Black Creator Edition همچنین شامل یک میکروفون جهت دار اختیاری، ورودی میکروفون خارجی، درگاه HDMI برای اتصال به نمایشگرهای خارجی، نور LED با خروجی بالا، و دو پایه کفش سرد برای نصب لوازم جانبی دیگر است.
  • HERO11 Black Mini: نسخه کوچکتر، سبک تر و ساده تر HERO11 Black که تمام عملکرد برادر بزرگ خود را ارائه می دهد. اندازه کوچکتر HERO11 Black Mini و طراحی ساده تک دکمه ای آن را به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال حداکثر سادگی هستند بدون اینکه حتی ذره ای از عملکرد یا کیفیت را قربانی کنند. آیا می خواهید آن را ساده نگه دارید در حالی که شبیه یک قهرمان هستید؟ HERO11 Black Mini را انتخاب کنید.

حسگر جدید و بزرگتر رنگ 10 بیتی و وسیع ترین و فراگیرترین میدان دید بومی را در دوربین HERO می گیرد.

سنسور جدید 1/1.9 اینچی بیش از 1 میلیارد رنگ را در ویدئوهای رنگی 10 بیتی با وضوح حداکثر 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در رنگ های HERO11 Black و HERO11 Black Mini و عکس های 27 مگاپیکسلی در HERO11 Black ارائه می دهد تا تصاویری که بیشتر به چشمان شما وفادار هستند. آنها را در دنیای واقعی درک کنید.این به معنی 64 برابر بیشتر رنگ های ثبت شده در ویدئوهای 10 بیتی در مقایسه با 16.7 میلیون رنگ در 8 بیت است که در مقایسه با دوربین های قبلی GoPro یک جهش به جلو در کیفیت تصویر خیره کننده است.

سنسور بزرگتر جدید HERO11 Black همچنین ویدئویی با نسبت تصویر 8:7 را برای بزرگترین میدان دید عمودی که تا به حال در GoPro دیده شده است، فعال می کند. این بدان معناست که اکنون می‌توانید بیش از یک صحنه را به صورت عمودی با قابلیت برش برای نسبت‌های مختلف تصویر در برنامه GoPro Quik ثبت کنید – مناسب برای ایجاد همزمان عکس‌های عمودی فوق‌العاده 9:16 برای اینستاگرام و TikTok، عکس‌های سینمایی با وضوح بالاتر 16:9. ایده آل برای یوتیوب یا صفحه نمایش بزرگ. همچنین می توانید بر روی بهترین بخش های ویدیوهای خود زوم کنید تا نماهای نزدیک با وضوح بالا ایجاد کنید.