گزارش پیشنهاد می کند EA/BioWare Offload Star Wars: The Old Republic به توسعه دهنده شخص ثالث



IGN توسط منابع داخلی مطلع شده است که Electronic Arts در حال مذاکره است تا توسعه و پشتیبانی در حال انجام MMORPG “Star Wars: The Old Republic” BioWare را به یک استودیوی شخص ثالث واگذار کند. در یک مقاله خبری که دیروز منتشر شد، گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که بازی‌های آنلاین Broadsword کاندید اصلی کسب امتیازی است که از دسامبر 2011 زنده نگه داشته شده است. Broadsword توسط راب دنتون، معاون سابق BioWare و یکی از بنیانگذاران Mythic Entertainment تأسیس شد. تیم در حال حاضر بر عملکرد Ultima Online و Dark Age of Camelot نظارت دارد. IGN اشاره می کند که دنتون در طول دوره نهفتگی آن بر روی Star Wars: The Old Republic کار کرده است.

الکترونیک آرتز از آن زمان گزارش IGN را مورد توجه قرار داده و امروز بیانیه خود را به سایت خبری ارائه کرده است: “نزدیک به 12 سال پس از راه اندازی، Star Wars: The Old Republic همچنان یک موفقیت است و به رشد جامعه خود ادامه می دهد. فداکار و پرشور. ما هستیم. بسیار به کاری که تیم انجام داده افتخار می کنیم و آینده بازی و جامعه همچنان بسیار درخشان است. ، یک استودیوی بوتیک متخصص در ارائه تجربیات آنلاین آنلاین. هدف ما این است که بهترین کار را برای بازی و بازیکنان آن انجام دهیم. سخنگوی این موضوع به طور کامل تأیید نمی کند که Broadsword به طور کامل برای تصاحب آن تأیید شده است، اما اطلاعات داخلی IGN نشان می دهد که Electronic Arts باقی خواهد ماند. ناشر فرنچایز، در حالی که BioWare بر توسعه ویژگی های آن تمرکز خواهد کرد. انفرادی فکری (عصر اژدها و اثر توده).

با امضای نامه ای بین Electronic Arts و Broadsword Online Games، نیمی از تیم موجود “Old Republic” (احتمالاً در BioWare’s Austin, TX) به تیم شخص ثالث منتقل می شوند. گروه توسعه اصلی (در حال حاضر) حدود 70-80 نفر است – EA قصد دارد اعضای باقی مانده را به استودیوهای داخلی دیگر منتقل کند یا تعداد کمی اخراج را در نظر بگیرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران