گزارش فناوری سیگیت از نتایج مالی سه ماهه دوم مالی 2023

سود نقدی سه ماهه
هیئت مدیره شرکت (“هیئت مدیره”) سه ماهه سود نقدی 0.70 دلار برای هر سهم اعلام کرده است که در تاریخ 6 آوریل 2023 به سهامداران در پایان کار در 22 مارس 2023 قابل پرداخت خواهد بود. هر گونه سود سه ماهه آتی به تشخیص هیئت مدیره خواهد بود و به وضعیت مالی سیگیت، نتایج عملیات، وجه نقد آزاد، جریان نقدی، سرمایه مورد نیاز و سایر عواملی که توسط مشاوره مرتبط تشخیص داده می شود، بستگی دارد.

این شرکت راهنمایی های زیر را برای سه ماهه سوم مالی 2023 خود ارائه می دهد:

  • درآمد 2.0 میلیارد دلار به اضافه یا منهای 150 میلیون دلار
  • EPS غیر GAAP رقیق شده 0.25 دلار به علاوه یا منهای 0.20 دلار

دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP، هزینه های شناخته شده قبل از مالیات مربوط به هزینه غرامت تخمینی مبتنی بر سهام 0.17 دلار به ازای هر سهم را مستثنی می کند.

چشم انداز کسب و کار
چشم انداز تجاری برای سه ماهه سوم مالی 2023 بر اساس مفروضات و انتظارات فعلی ما است. نتایج واقعی ممکن است به دلیل عوامل مهمی که در بخش احتیاط در مورد بیانیه‌های آینده نگر این نسخه مورد بحث قرار گرفته است، از نظر مادی متفاوت باشد.

ما دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP خود را برای سه ماهه سوم مالی 2023 با مستقیم ترین معیار GAAP که می تواند قابل مقایسه باشد مطابقت نداده ایم زیرا موارد مهمی که می توانند بر این اقدامات تأثیر بگذارند خارج از کنترل ما هستند و/یا نمی توان به طور منطقی پیش بینی کرد، از جمله، اما محدود به (سود) یا هزینه های کاهش ارزش، تعدیلات مالیاتی در مورد چنین اقداماتی، و سایر هزینه ها یا مزایایی که ممکن است ایجاد شود، نیست. مبالغ این اقدامات در حال حاضر در دسترس نیست، اما ممکن است بر نتایج آینده تأثیر بگذارد. تطبیق دستورالعمل EPS رقیق شده غیر GAAP برای سه ماهه سوم مالی 2023 با اقدامات GAAP مربوطه بدون تلاش غیرمنطقی در دسترس نیست. تطبیق اقدامات مالی غیر GAAP تاریخی ما با نزدیکترین معادل GAAP آنها در این نسخه موجود است.

ارتباط با سرمایه گذاران
مدیریت سیگیت امروز در ساعت 14:00 به وقت PT / 5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی یک پخش اینترنتی عمومی را میزبانی خواهد کرد که در وب سایت روابط سرمایه گذار خود به آدرس investor.seagate.com قابل دسترسی است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت Seagate Technology Holdings plc (NASDAQ: STX) امروز نتایج مالی را برای سه ماهه دوم مالی خود منتهی به 30 دسامبر 2022 منتشر کرد. در سه ماهه دسامبر، ما به درآمد و EPS غیر GAAP کمی بالاتر از نقطه میانی خود دست یافتیم و یک دهه تولید جریان نقدی آزاد مثبت را تمدید کردیم. ما در حال اجرای نقشه راه محصول پیشرو در صنعت خود هستیم که موقعیت ما را خوب می کند و در نهایت بازارها بهبود می یابند. ما قصد داریم خانواده محصولات مبتنی بر HAMR 30 ترابایتی خود را در سه ماهه ژوئن با تراکم بیش از 3 ترابایت در هر درایو عرضه کنیم.

طی سه ماهه دوم سال مالی، شرکت 251 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی و 172 میلیون دلار جریان نقدی آزاد ایجاد کرد و 145 میلیون دلار سود نقدی پرداخت کرد. این شرکت بدهی را به میزان 220 میلیون دلار کاهش داد که از سه ماهه دوم مالی با کل بدهی 6.0 میلیارد دلار و وجه نقد و معادل 770 میلیون دلار خارج شد. در پایان سه ماهه 206 میلیون سهم عادی منتشر و موجود بود.

در طول سه ماهه دوم مالی، شرکت هزینه‌های مربوط به طرح بازسازی اکتبر 2022، علاوه بر سودها و هزینه‌های مختلف مرتبط با سایر طرح‌های کاهش هزینه را شناسایی کرد. این موارد در نتایج GAAP منعکس می شوند، اما از نتایج غیر GAAP مستثنی می شوند. برای تطبیق دقیق نتایج GAAP و غیر GAAP، جداول مالی پیوست را ببینید.

سیگیت یک سند اطلاعات مالی تکمیلی را منتشر کرده است که در وب سایت روابط سرمایه گذار سیگیت به آدرس investor.seagate.com موجود است.