گریس حرارتی Alphacool Apex اکنون در ظروف 20 گرمی، 50 گرمی یا 100 گرمی

امکانات

  • هدایت حرارتی: 17 W/mK
  • چگالی: 3.5 گرم بر سانتی متر³ (ASTM D792)
  • ویسکوزیته: 35~220*103 mPa.s (ASTM D2196)
  • حداکثر فشار کاری: 40psi
  • در شیشه های 20 گرمی، 50 گرمی یا 100 گرمی موجود است



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با رسانایی حرارتی 17 W/mK، Apex یکی از بهترین خمیرهای حرارتی موجود در بازار است. با این حال، این تنها به دلیل هدایت حرارتی بالا نیست. جنبه هایی مانند ویسکوزیته و دوام نقش به همان اندازه مهم است. Alphacool توانست ویسکوزیته را بهینه کند به طوری که گریس حرارتی مخصوصاً برای فشارهای تماس بالا مناسب است و همچنان به راحتی اعمال می شود. گریس حرارتی Apex از نظر الکتریکی نارسانا و غیر سوزاننده است. نانوذرات موجود دارای امپدانس حرارتی بسیار پایینی هستند و می‌توانند حتی شکاف‌های میکروسکوپی بین کولر و هیت سینک را پر کنند. حوضچه های هوای مزاحم مانند دمای بیش از حد بالا، چیزی از گذشته است.

حوزه کاربرد گسترده است! خمیر حرارتی با کارایی بالا Alphacool را می توان برای خنک کردن قطعات الکترونیکی از همه نوع استفاده کرد. علاوه بر پردازنده ها و کارت های گرافیک، اجزای کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس نیز می توانند خنک شوند و در نتیجه عملکرد و دوام آن ها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

Alphacool دامنه خمیرهای حرارتی را گسترش می دهد و گریس حرارتی Apex را نیز در ظروف 20 گرمی، 50 گرمی یا 100 گرمی ارائه می دهد. این پیشنهاد برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که مجبورند مکرراً به استفاده از خمیر حرارتی متوسل شوند. ظرف دارای دهانه بزرگ است، به راحتی قابل حمل است و از خمیر حرارتی به طور قابل اعتماد و در دراز مدت در برابر خشک شدن محافظت می کند. ظروف جدید از نظر قیمت نیز بسیار جالب هستند. هنگام خرید قوطی 20 گرمی، در مقایسه با مقدار موجود در اپلیکاتورهای 4 گرمی مورد نیاز برای این کار، 25 درصد صرفه جویی حاصل می شود.