گروه لیستان MOUNTAIN را تصاحب کرد | TechPowerUp

MOUNTAIN در سال 2018 تاسیس شد و توانست در سال 2020 با کیبورد پیشرفته Everest Max خود، سطح بالای خود را افزایش دهد. از آن زمان، MOUNTAIN صدها تحسین و تمجید از رسانه های بزرگ فناوری و بازی در سراسر جهان دریافت کرده است. به افزایش توجه اینفلوئنسرها در یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام و توییچ ناگفته نماند. ماوس گیمینگ سبک وزن Makalu 67 به دلیل طراحی برجسته و نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفت و مانند اورست مکس برنده جایزه طراحی iF 2021 شد. در اکتبر 2022، MOUNTAIN DisplayPad و MacroPad را عرضه کرد. اینها کنترل‌کننده‌های نرم‌افزاری برای پخش و تولید محتوا هستند که اکوسیستم MOUNTAIN و دسترسی مشتری را بیشتر گسترش می‌دهند.

استانیسلاو مینکین، مدیر عامل Listan، در مورد خرید MOUNTAIN، گفت: «بازار پیرامونی دارای پتانسیل رشد بالاتر از حد متوسط ​​در بازی‌ها، استریمینگ و تولید محتوا است. MOUNTAIN تنها دو سال است که وارد بازار شده است، اما بسیار موفق بوده است. با محصولات خود در مدت زمان بسیار کوتاه به علاوه، نقشه راه چشمگیری از محصولات جدید دارد که مطمئناً تأثیر زیادی خواهند داشت. با MOUNTAIN در رده های ما، می توانیم اهداف بعدی خود را با اعتماد به نفس هدف قرار دهیم.”

درباره گروه لیست
Listan GmbH در سال 2000 تاسیس شد و از آن زمان از ریشه های فروتن به یک نهاد تجاری جهانی تبدیل شده است و تیم های توسعه محصول آن همچنان متعهد به حداکثر کردن سکوت و عملکرد هستند. با افتخار در Glinde، آلمان زندگی و فعالیت می کند. همچنان به ارائه محصولات با کیفیت عالی که منجر به رضایت مشتری می شود، ادامه دهید. در کنار خفه شو! و Xilence، لوازم جانبی MOUNTAIN Listan GmbH را به لوازم جانبی ورودی با کیفیت بالا گسترش می دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گروه جهانی شرکت های لیست به داستان موفقیت چشمگیر خود ادامه می دهد و امروز با کمال میل خرید برند نوآورانه لوازم جانبی ممتاز MOUNTAIN را اعلام می کند. خرید کامل، MOUNTAIN را به سومین شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت در کنار محبوب باش ساکت تبدیل می کند! و برندهای Xilence. با MOUNTAIN به عنوان یک برند لوازم جانبی، گروه لیست در حال گسترش به دسته لوازم جانبی ورودی با کیفیت بالا است. توبیاس برینکمن، مدیرعامل MOUNTAIN، می‌افزاید: تمرکز بر طراحی محصولات نوآورانه و باکیفیت، MOUNTAIN را به یک راه‌حل ایده‌آل برای لیستان تبدیل می‌کند و من متقاعد شده‌ام که استراتژی‌های مشترک ما موقعیت قوی ما را در بازار تقویت می‌کند و منجر به محصولات باکیفیت‌تر برای مشتریانمان می‌شود. “