گروه تیم T-CREATE CLASSIC PCIe 4.0 DL SSD را معرفی کرد

زیر نام تجاری T-CREATE به سازندگان کمک می کند تا همه الهامات ارزشمند خود را با محصولات ذخیره سازی کارآمد و پایدار جذب کنند. SSD CLASSIC PCIe 4.0 DL آن دارای سرعت خواندن و نوشتن بالا تا 5000 مگابایت بر ثانیه و 4500 مگابایت بر ثانیه است که به طور چشمگیری انتظار برای انتقال فایل را کاهش می دهد و به سازندگان زمان بیشتری برای ایجاد می دهد. برای پاسخگویی به نیازهای سازندگانی که برای عملکرد پایدار ارزش قائل هستند، گروه تیم فناوری خنک کننده گرافن ثبت شده خود را برای اولین بار در SSD های T-CREATE خود معرفی کرده است. هیت سینک گرافنی بسیار نازک SSD CLASSIC DL در هنگام کار با سرعت بالا، SSD را تا حد زیادی خنک می کند. برای حفظ کارایی و پایداری بیشتر در دوره های طولانی کار، همچنین به کنترلرهای با کیفیت بالا و سیستم عامل سفارشی با پایداری عالی مجهز شده است. سازندگان می توانند آسوده خاطر باشند و از تجربه خلاقانه روان و عملکرد ثابت ارائه شده توسط SSD CLASSIC DL لذت ببرند.

علاوه بر ارائه SSD، گروه تیم خط تولید خود را با اولین نسخه کیت محفظه Team Group EC01 M.2 NVMe PCIe SSD گسترش داده است که از طیف گسترده ای از اندازه های M.2 NVMe PCIe SSD از جمله 2230 پشتیبانی می کند. 2242، 2260، و 2280 و دارای رابط Hi-Speed ​​USB 3.2 Gen 2 برای سرعت انتقال فایل تا 1000 مگابایت بر ثانیه. کابل USB-C به USB-A و آداپتورهای USB-A به USB-C همچنین برای پشتیبان‌گیری سریع از فایل‌های ویدیویی و صوتی بزرگ و انتقال آسان فایل‌های بین پلتفرمی بین رایانه‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها ارائه می‌شوند. کیت محفظه EC01 SSD دارای طراحی آلیاژ آلومینیوم با دریچه‌های سطحی برای ارائه عملکرد خنک‌کننده عالی است و ساختار محکم و شاخه‌های لاستیکی آن برای نصب بدون ابزار طراحی شده‌اند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا M.2 PCIe SSD خود را به یک SSD خارجی تبدیل کنند. . در چند مرحله ساده و داده های آنها را هر کجا که می روید با خود ببرید.

SSD T-CREATE CLASSIC PCIe 4.0 DL در ظرفیت های 1 ترابایت و 2 ترابایت برای رفع نیازهای مختلف موجود است. اولین بار در اواسط دسامبر به فروشگاه‌های آمازون در آمریکای شمالی وارد می‌شود و Team Group EC01 M.2 NVMe PCIe SSD Enclosure Kit در اواخر نوامبر در Amazon و Newegg US در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات دقیق فروش، منتظر آخرین اخبار در وب سایت رسمی تیم گروه و شبکه های اجتماعی باشید.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول T-CREATE CLASSIC DL SSD و EC01 Enclosure Kit دیدن کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

گروه تیم، دو محصول جدید را با زیر نام تجاری خلاق خود T-CREATE و برند اصلی تیم گروه خود عرضه کرد: SSD T-CREATE CLASSIC PCIe 4.0 DL مجهز به هیت سینک گرافن ثبت شده و Team Group SSD EC01 M. 2 NVMe PCIe Enclosure. کیت برای نصب بدون ابزار طراحی شده است. فرقی نمی‌کند به تجربه خلاقانه‌تر یا انعطاف‌پذیری بیشتری از SSD M.2 خود نیاز داشته باشید، گروه تیم با فناوری پیشرفته و محصولات نوآورانه خود بهترین راه‌حل‌ها را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند.