گروه تیم کارت های حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V90 و V60 را عرضه کرد.

با افزایش محبوبیت ایجاد رسانه های بصری، ضبط ویدیو و عکس برداری حرفه ای تر و حرفه ای تر شده است. برای پاسخگویی به تقاضا برای راه حل های ذخیره سازی چند رسانه ای قابل اعتماد و با کیفیت، T-CREATE، زیر نام تجاری خلاق تیم گروه، دو کارت حافظه با کیفیت بالا را برای ایجاد ویدیو با کیفیت بالا و عکاسی حرفه ای معرفی کرده است که هر دو دارای رتبه IP67 برای گرد و غبار هستند. . و مقاومت در برابر آب: کارت حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V90 و کارت حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V60. چه برای عکاسی حرفه ای روزمره و عکس های اکشن با کیفیت بالا. یا ضبط ویدیوی 8K، 4K Ultra-HD و 3D، کارت های حافظه T-CREATE EXPERT ابزار عالی برای ثبت زیبایی همیشه در حال تغییر در مقابل لنزهای سازندگان هستند.

کارت‌های حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V90 و V60 با دوربین‌های UHS-I، دوربین‌های ویدیویی و کارت‌خوان‌ها سازگار هستند و برای کار با دوربین‌های پیشرفته مختلف تأیید شده‌اند. [1]. آنها همچنین با گارانتی کامل 5 ساله و خدمات بازیابی اطلاعات ارائه می شوند که امن ترین تجربه ذخیره سازی داده را به سازندگان می دهد. کارت حافظه T-CREATE EXPERT V90 در ظرفیت های مختلف از 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت عرضه می شود در حالی که کارت حافظه EXPERT V60 با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می شود تا نیازهای مختلف سازندگان رسانه های بصری را برآورده کند. آنها ابتدا در اواخر دسامبر به فروشگاه های آمازون آمریکای شمالی وارد خواهند شد. برای اطلاعات دقیق فروش، منتظر آخرین اخبار در وب سایت رسمی تیم گروه و شبکه های اجتماعی باشید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کارت حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V90 با امتیاز UHS Speed ​​Class 3 (U3) و Video Speed ​​Class 90 (V90)، سرعت خواندن و نوشتن فوق العاده ای را تا 300 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد. حداکثر 260 مگابایت بر ثانیه، که به سازندگان حرفه ای اجازه می دهد تا تصاویر هیجان انگیز با کیفیت بالا ضبط کنند یا ویدیوهای 8K، 4K، Ultra-HD و 3D ضبط کنند. کارت حافظه T-CREATE EXPERT V90 خواه مصاحبه، ضبط مکان، عکاسی در فضای باز یا سایر محتوای بصری باشد، تصاویر با کیفیتی را در اختیار عکاسان و فیلمبرداران قرار می دهد که جزئیات و حرکات واقعی را ثبت می کنند.

کارت حافظه T-CREATE EXPERT SDXC UHS-II U3 ​​V60 دارای رتبه بندی UHS Speed ​​Class 3 (U3) و Video Speed ​​Class 60 (V60) است و همچنین دارای سرعت خواندن و دانلود عالی است. سرعت نوشتن بالا می باشد. به ترتیب 280 مگابایت بر ثانیه و 180 مگابایت بر ثانیه. عکس گرفتن از افراد، اشیاء ثابت یا مناظر با بهترین جزئیات. یا فیلم های 8K، 4K یا Ultra-HD را ضبط کنید، کارت حافظه T-CREATE EXPERT V60 می تواند به طور کامل نیازهای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری را برآورده کند. با توجه به محیط های متنوعی که سازندگان رسانه های بصری در آن کار می کنند، کارت های حافظه EXPERT V90 و V60 از ابتدا برای دوام استثنایی طراحی شده اند. هر دو دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و آزمایش‌های سخت‌گیری در برابر ضربه، لرزش، اشعه ایکس و دما را پشت سر گذاشته‌اند و از سازندگان برای ثبت زیبایی زندگی در مکان‌های دشوار از آب گرفته تا کوه‌های مرتفع پشتیبانی می‌کنند.