گروه تیم فناوری‌های حافظه صنعتی را با هدف قرار دادن برنامه‌های نوظهور 5G با عملکرد و دوام بالا راه‌اندازی می‌کند.

گروه تیم، یک برند پیشرو حافظه، به توسعه محصولات صنعتی خود بر اساس خواسته های مشتریان صنعتی ادامه داد. گروه تیم با ادغام فناوری‌های کلیدی با قابلیت‌های عالی تحقیق و توسعه و تمرکز تحقیقات بر روی نیازهای مختلف مشتریان صنعتی، توانسته است فناوری مرتب‌سازی آی‌سی ذخیره‌سازی و فناوری دستگاه ذخیره‌سازی بادوام با حفاظت‌های ضد سولفیداسیون و ولتاژ بالا را توسعه دهد. این نوآوری ها پتنت اختراع تایوان شماره I751093 و I771910 و همچنین یک پتنت اختراع ایالات متحده را به دست آورده اند که بازارهای نوظهوری مانند 5G، محاسبات لبه و وسایل نقلیه الکتریکی را هدف قرار می دهد و نیازهای مشتریان صنعتی را در محیط های مختلف برآورده می کند.

همانطور که کاربردهای صنعتی نوظهور 5G متنوع می شوند، حفظ ثبات و قابلیت اطمینان حافظه به طور فزاینده ای دشوار شده است. از آنجایی که از یک سو، حافظه داده‌ها را سریع‌تر حفظ می‌کند، مانند محیط‌های سخت، و از سوی دیگر، حافظه‌های صنعتی که به دنبال پایداری هستند، نیاز به نگهداری طولانی‌تری داده‌ها دارند، آی سی فناوری مرتب‌سازی جدید برای آزمایش اینکه آیا حفظ داده یک دستگاه حافظه با استفاده از روش بار وقفه در محدوده ایمن قرار دارد. همچنین برای اطمینان از اینکه هر یک از آی سی های مرتب شده قادر به کار در محدوده دمایی گسترده هستند و برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا حافظه می تواند به طور پایدار در محیط های خاص استفاده شود استفاده می شود. یکی دیگر از نوآوری‌های گروه تیم، فناوری دستگاه ذخیره‌سازی بادوام، از اجزای غیرفعال ضد گوگرد و مقاوم در برابر ولتاژ بالا استفاده می‌کند که بر روی یک برد مدار چند لایه با طراحی ویژه برای محافظت در برابر ولتاژهای بالا، ولتاژ بیش از حد و گوگرد قرار می‌گیرند.

فناوری‌های مرتب‌سازی IC و ذخیره‌سازی بادوام ثبت اختراع Team Group به طور کامل در خطوط تولید صنعتی موجود آن اعمال شده است. محصولات با کارایی بالا و با دوام بالا را می توان در کاربردهای متنوعی مانند ساخت و ساز حمل و نقل، تأسیسات نظارتی، ایستگاه های پایه 5G، صنعت پتروشیمی، و محاسبات لبه شبکه با سرعت بالا، سرعت، وسایل نقلیه الکتریکی و محاسبات داخلی استفاده کرد. . با ارائه حفاظت در برابر محیط های بسیار متغیر و آلوده، مشتریان صنعتی گروه تیم می توانند هنگام استفاده از صنعتی سریع و مطمئن ما آسوده خاطر باشند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران