گروه تیم اولین T-FORCE x In Win 216 Case را اعلام کرد

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

زیر نام تجاری گروه بازی، T-FORCE، و In Win با هم متحد شده اند تا اولین کیس کامپیوتر 216 خود را منتشر کنند که دارای یک سطح شیشه ای بزرگ است که نمای جانبی عالی از سیستم داخلی و پیکربندی ها را ارائه می دهد. RGB خیره کننده. در ترکیب با عناصر طراحی امضای T-FORCE، خطوط تمیز آن کاملاً سبک و ظرافت طراحی های مینیمالیستی هر دو برند را به نمایش می گذارد. فضای داخلی بهینه‌شده از نصب طیف گسترده‌ای از سخت‌افزارهای سطح بالا پشتیبانی می‌کند و عملکرد خنک‌کننده درجه یک را تسهیل می‌کند، و آن را به کیس رایانه‌ای انتخابی برای گیمرها تبدیل می‌کند.

قاب T-FORCE x In Win 216 با در نظر گرفتن تمام جزئیات طراحی شده است و دارای خطوط تمیزی است که جدیدترین روندهای سبک بازی را به تصویر می کشد و یک پنل جلویی که عناصر طراحی منحصر به فرد T-FORCE را در خود جای داده است. با ادغام روح هر دو برند با تفکر نوآورانه، کیس 216 نشان دهنده تعهد T-FORCE و In Win برای پاسخگویی به نیازهای گیمرها است. از مادربردهای E-ATX (12 اینچ در 13 اینچ) و نصب سیستم های پیشرفته پشتیبانی می کند و فضای زیادی را برای توسعه در اختیار کاربران قرار می دهد زیرا به اسلات های متعدد برای 3 دستگاه ذخیره سازی 5 اینچ/2.5 اینچی مجهز شده است. علاوه بر این، In Win 216 از قرار دادن GPU عمودی و افقی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند مکان مورد نظر خود را انتخاب کنند و GPU چشم نواز خود را به شیک ترین شکل نمایش دهند.

قاب T-FORCE x In Win 216 را می توان به شش فن مجهز کرد و آنها را به جلو، عقب یا بالای شاسی متصل کرد. طراحی شیک و بدون مانع آن به حذف گرمای اضافی از داخل کیس کمک می‌کند، عملکرد خنک‌کننده فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، و فضای داخلی با دقت بهینه‌سازی شده آن از نصب سخت‌افزارهای پیشرفته مختلف پشتیبانی می‌کند. قاب T-FORCE x In Win 216 با عملکرد خنک کننده درجه یک و سازگاری عالی خود، یک انتخاب برتر برای هر گیمر است.