گامیاک در کامپیوتکس 2023 کیبورد و ماوس قابل تعویض را معرفی کرد

Gamiac یک تیم کاملاً جدید از تجهیزات جانبی بازی است که اخیراً توسط Pro Gamersware GmbH ایجاد شده است. تیم شجاع خط تولید خود را در Computex امسال با هدف نمایش دستگاه‌های بازی که کیفیت عالی، انعطاف‌پذیری و ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهند راه‌اندازی کردند. به نظر می‌رسد که سربرگ‌ها دو مدل کیبورد مکانیکی هستند – TKL-87G (87 کلید) و TKL-68G (68 کلید) – هر دو دارای 19 حالت RGB، سوئیچ‌های Kailh با قابلیت تعویض داغ و کلاه‌کلیدهای PBT بادوام هستند. انواع طرح‌های رنگی کیس و کلید در زمان عرضه در دسترس خواهند بود – گامیاک تخمین می‌زند صفحه کلیدهای TKL-87G و TKL-68G تا قبل از پایان سال 2023 در دسترس خواهند بود.

این برند نوپا همچنین موس بازی بسیار سبک خود PX-71 را در Computex به نمایش گذاشت – این دستگاه اشاره گر پیچیده دارای طراحی مدولار است، بنابراین کاربران می توانند بین پوسته های جامد و لانه زنبوری پیکربندی کنند. سیستمی از سوئیچ های قابل تعویض روی برد مدار ماوس نصب شده است – امکان تعویض داغ دکمه های اصلی (M1 + M2) را فراهم می کند. PX-71 یک ماوس بازی سیمی با حداکثر 16000 DPI است – این احتمالاً نشان می دهد که دارای سنسور نوری Pixart PAW 3335 یا PMW 3360 است. Gamiac مشخصات کامل، قیمت و اطلاعات راه اندازی را در تاریخ بعدی ارائه خواهد کرد.

گامیاک همچنین ماوس‌های گیمینگ 3XL10 و 2XL10 خود را معرفی کرد. اولی دارای یک سطح بافت راحت با پایه لاستیکی ضد لغزش و یک سیستم نورپردازی چندگانه RGB در اطراف خود است. 2XL10 تقریباً یکسان است اما جنبه RGB را حذف می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران