کیوکسیا بهره برداری از دو مرکز تحقیق و توسعه جدید را آغاز می کند

با اضافه شدن ساختمان پرچمدار جدید، پردیس فناوری یوکوهاما تقریباً دو برابر خواهد شد و به Kioxia اجازه می دهد تا قابلیت های حافظه فلش و ارزیابی محصول SSD خود را گسترش دهد و توسعه کلی محصول و کیفیت محصول را بهبود بخشد. ساختمان پرچمدار با دارا بودن امکانات سازگار با محیط زیست، گواهینامه ZEB-Ready*1 را نیز دریافت کرده است که به ساختمان هایی اعطا می شود که از طریق بهبود بهره وری انرژی، مصرف انرژی را تا 50 درصد یا بیشتر کاهش دهند.

جبهه فناوری Shin-Koyasu به عنوان یک مرکز تحقیقات پایه پیشرفته در طیف گسترده ای از زمینه های نیمه هادی، از جمله مواد، فرآیندها و دستگاه های جدید عمل خواهد کرد. دارای یک اتاق تمیز پیشرفته با طراحی سازگار با محیط زیست است.

Kioxia به عنوان بخشی از ماموریت خود برای “بالا بردن جهان با حافظه”، متعهد به توسعه ابتکاراتی است که رقابت پذیری حافظه های فلش و کسب و کارهای SSD خود را تقویت می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

علاوه بر فناوری‌های حافظه نسل بعدی، کیوکسیا در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری سیستم از دیدگاه سیستم محاسباتی داده محور و تحول دیجیتال مانند هوش مصنوعی، به تحقیق و توسعه نیز می‌پردازد. Kioxia نوآوری باز را در بین دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و شرکت ها در ژاپن و خارج از کشور ترویج می کند.

ماساکی مومودومی، مدیر ارشد فناوری در شرکت Kioxia، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که امکانات جدید تحقیق و توسعه Kioxia اکنون عملیاتی شده است. Kioxia بیش از 35 سال از زمان اختراع حافظه فلش NAND ما، نوآوری در محصولات حافظه را رهبری کرده است. با هر دوی این امکانات جدید، ما فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود را برای ارائه محصولات، خدمات و فناوری‌هایی که از جامعه دیجیتال آینده حمایت می‌کنند، تسریع و تعمیق می‌بخشیم. »

شرکت Kioxia امروز عملیات دو مرکز تحقیق و توسعه جدید – ساختمان پرچمدار پردیس فناوری یوکوهاما و جبهه فناوری Shin-Koyasu – را آغاز کرد که توانایی‌های تحقیق و توسعه حافظه فلش و درایوهای حالت جامد (SSD) شرکت را افزایش می‌دهد. در آینده، سایر وظایف تحقیق و توسعه استان کاناگاوا به این مراکز جدید تحقیق و توسعه برای بهبود کارایی تحقیقات و ارتقای پیشرفت‌های جدید در نوآوری‌های تکنولوژیکی منتقل می‌شود.