کولرهای CPU مایع سری EK Nucleus Lux AIO اکنون در دسترس هستند

در مورد EK-Nucleus AIO Vision مورد انتظار، به زودی اطلاعات بیشتری در مورد پرتاب خواهیم داشت. ما سخت کار می کنیم تا یک تجربه خنک کننده مایع ممتاز را با ترکیب سخت افزارهای پیشرفته خنک کننده مایع با یک راه حل نرم افزاری سفارشی ارائه دهیم تا از نمایشگر LCD کاملاً قابل تنظیم حداکثر استفاده را ببریم. امیدواریم به زودی جزئیات بیشتری در اختیار داشته باشیم و از صبر و اعتماد شما به ما برای ارائه تنها بهترین راه حل های خنک کننده مایع قدردانی می کنیم.

ما می دانیم که این ممکن است برای سازندگان رایانه های شخصی با فرمت کوچک مشکل ساز باشد، اما ما می خواهیم مطمئن شویم که کاربران بهترین عملکرد را از جدیدترین سخت افزار بازی دریافت می کنند. اگر به یک راه حل خنک کننده EK AIO با ضخامت 120 میلی متری نیاز دارید، ما همچنان برنده جایزه را در اختیار داریم. خنک کننده CPU EK AIO 120 میلی متری D-RGB در اینجا موجود است.

یک پوشش هیت سینک اضافه شده است تا زیبایی خنک کننده CPU ما را افزایش دهد و خطوط تمیز آن را با تراز کردن آن با ارتفاع فن های نصب شده برجسته کند.

علاوه بر جلوه تونل D-RGB، فضای بیشتری برای سفارشی‌سازی وجود دارد، زیرا صفحه مغناطیسی به کاربر اجازه می‌دهد تا لوگوی جدید EK به سبک مینیمالیستی مشکی را تغییر جهت دهد و به نور LED پس‌زمینه اجازه می‌دهد تا بدرخشد. جهت کاور را می توان به چرخش 90 درجه تغییر داد که برای دستیابی به زیبایی فوق العاده تمیز عالی است.

EK-Nucleus AIO با لوله های لاستیکی آستین دار بادوام از قبل نصب شده است که هر کدام با یک کلاه براق آلومینیومی نصب شده اند. موقعیت‌های نصب بهبودیافته امکان نصب و تنظیم راحت‌تر لوله لاستیکی را فراهم می‌کند و EK-Nucleus AIO جدید را حتی برای تنگ‌ترین فضاها و حتی برای علاقه‌مندان به SFF دوستانه‌تر می‌سازد.

موجودی و قیمت
EK-Nucleus AIO CR240 و CR360 Lux D-RGB قابل سفارش از طریق فروشگاه اینترنتی EK می باشد. جدول زیر قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده (MSRP) شامل مالیات بر ارزش افزوده را نشان می دهد.

  • EK-Nucleus AIO CR240 Lux D-RGB 159,90 €
  • EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB 199,90 €



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

با توجه به افزایش نیازهای خنک‌کننده جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل و AMD، ما تصمیم گرفتیم EK-Nucleus AIO Lux 120mm را متوقف کنیم. EK راه حل های AIO 240 میلی متری را به عنوان حداقل نیاز برای Intel i5-13600K و AMD Ryzen 5 7600X توصیه می کند تا بهترین عملکرد را از CPU شما تضمین کند.

سری لوکس برنده جایزه iF یک راه حل خنک کننده مایع با کارایی بالا با جلوه نور تونل D-RGB کاملاً قابل تنظیم و منحصر به فرد بر روی پوشش پمپ است. EK Lux AIO جدید کاملاً با جدیدترین سوکت‌های خارج از جعبه AMD AM5 و LGA1700 اینتل سازگار است، و آن را به گزینه‌ای عالی برای خنک‌کردن آخرین پردازنده AMD Ryzen 7000 یا Intel 13th Gen شما تبدیل می‌کند و حداکثر عملکرد بازی را تضمین می‌کند.