کوالکام پلتفرم‌های Snapdragon W5+ و W5 را برای گجت‌های پوشیدنی نسل بعدی راه‌اندازی کرد

فرانکو لی، معاون OPPO، رئیس تجارت اینترنت اشیا، گفت: «اعلام جدیدترین پلتفرم پوشیدنی Snapdragon W5، فناوری پوشیدنی هوشمند را به سطح جدیدی خواهد برد. “OPPO و Qualcomm Technologies برای مدت طولانی با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند و با هم امکانات جدیدی برای نوآوری محصول ایجاد کرده اند. سری Oppo Watch 3 در ماه آگوست عرضه خواهد شد. به عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به پلت فرم پوشیدنی Snapdragon W5، کاربران ما را خوشحال خواهد کرد. با عملکرد بهتر.”

ما هیجان زده هستیم که با طیف وسیعی از مشتریان و شرکا کار کنیم، اکوسیستم پوشیدنی پررونق خود را گسترش دهیم، و از اعلام 25 طرح در خط لوله در بخش های جدید مبتنی بر پلت فرم هیجان زده هستیم. ما با اولین مشتریان خود، Oppo و Mobvoi همکاری گسترده ای داشته ایم. ، در طول سال گذشته و من نمی توانم برای دیدن محصولات آنها صبر کنم.

Qualcomm Technologies همچنین دو طرح مرجع از Compal و Pegatron را اعلام کرد که قابلیت‌های پلتفرم و همکاری ما با شرکای اکوسیستم را به نمایش می‌گذارد و به مشتریان کمک می‌کند محصولات را سریع‌تر توسعه دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Qualcomm Technologies، Inc. امروز از جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه پلتفرم های پوشیدنی ممتاز این شرکت، Snapdragon W5+ Gen 1 و Snapdragon W5 Gen 1 پرده برداری کرد. این پلتفرم ها برای ارتقای عملکرد فوق العاده باس و پیشرفت برای گجت های پوشیدنی متصل به نسل بعدی با تمرکز طراحی شده اند. در طول عمر باتری طولانی، تجربیات کاربر ممتاز، و طراحی های شیک و نوآورانه. با استفاده از این پلت‌فرم‌ها، تولیدکنندگان می‌توانند محصولات را در صنعت پوشیدنی‌های در حال رشد و تقسیم‌بندی سریع‌تر مقیاس، متمایز و توسعه دهند.

Google و Qualcomm Technologies سابقه طولانی در کمک به شرکای ما در ارائه تجربیات کاربری استثنایی دارند. Bjorn Kilburn، مدیر عامل و مدیر ارشد، گفت: ما به پیشرفت‌های تکنولوژیکی که Qualcomm Technologies با راه‌اندازی پلتفرم Snapdragon W5+ به صنعت دستگاه‌های پوشیدنی می‌آورد، تبریک می‌گوییم. Wear OS در Google. با پلتفرم Snapdragon W5+، ما مشتاق هستیم که چه چیزی می‌تواند سطوح جدیدی از عملکرد، ظرفیت و عمر باتری را به ساعت‌های هوشمند Wear OS بیاورد.

Zhifei Li، مدیر عامل Mobvoi گفت: “Mobvoi در چند سال گذشته با Qualcomm Technologies همکاری کرده است تا مجموعه ای از ساعت های هوشمند TicWatch را بر اساس پلتفرم های Snapdragon Wear عرضه کند.” تیم ما در مورد ویژگی‌های متمایز پلتفرم پوشیدنی جدید Snapdragon W5+ هیجان‌زده است و از نزدیک با تیم Qualcomm Technologies همکاری کرده است تا این نوآوری‌ها را در نسل بعدی ساعت هوشمند پرچم‌دار TicWatch خود زنده کنیم. ما مشتاقانه منتظر راه‌اندازی آخرین پیشنهاد خود هستیم. پاییز امسال و ما هیجان زده ایم که اولین ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم پوشیدنی Snapdragon W5+ Gen1 باشیم.”

پیشرفت‌های جدید پلت‌فرم پرچم‌دار Snapdragon W5+ 50 درصد قدرت کمتر، 2 برابر عملکرد بالاتر، 2 برابر ویژگی‌های غنی‌تر و 30 درصد اندازه کوچک‌تر در مقایسه با نسل قبلی ما ارائه می‌کنند و به تولیدکنندگان پوشیدنی‌ها اجازه می‌دهند تا تجربه‌های متفاوتی را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند ارائه دهند. بر اساس معماری هیبریدی، پلتفرم هدفمند ساخته شده از یک سیستم روی تراشه مبتنی بر 4 نانومتر و یک همپردازنده همیشه روشن مبتنی بر 22 نانومتر بسیار یکپارچه تشکیل شده است. این پلتفرم مجموعه‌ای از نوآوری‌های پلتفرم را شامل می‌شود، از جمله معماری جدید بلوتوث 5.3 کم مصرف، جزایر کم مصرف برای Wi-Fi، GNSS و صدا، و حالت‌های کم مصرف مانند Deep Sleep و Hibernate.

Pankaj Kedia، مدیر ارشد، بازاریابی محصول و رئیس جهانی پلتفرم‌های پوشیدنی پوشیدنی هوشمند، Qualcomm Technologies، Inc. – Snapdragon W5+ و Snapdragon W5 – می‌گوید: «صنعت پوشیدنی به رشد و ارائه فرصت‌ها در بخش‌های مختلف با سرعتی بی‌سابقه ادامه می‌دهد. پیشرفته ترین جهش ما تاکنون این پلتفرم‌ها که برای نسل بعدی پوشیدنی‌ها ساخته شده‌اند، نیازهای مبرم مصرف‌کنندگان را با ارائه قدرت بسیار کم، عملکرد پیشرفت و بسته‌بندی بسیار یکپارچه برطرف می‌کنند. به علاوه، ما در حال گسترش معماری هیبریدی اثبات‌شده خود با نوآوری‌های جدید کم مصرف مانند حالت‌های خواب عمیق و خواب زمستانی هستیم که مصرف‌کنندگان را با تجربه‌های کاربری ممتاز و در عین حال افزایش عمر باتری، خوشحال می‌کند. »