کوالکام و ادوبی خلاقیت خود را در دستگاه‌های اسنپدراگون موبایل، رایانه و XR آشکار می‌کنند.

با تکیه بر تجربیات غنی که قبلاً با Adobe Photoshop و Adobe Lightroom برای ویندوز در دستگاه‌های Snapdragon پیدا شده‌اند، Adobe همچنان متعهد به آوردن بهترین Creative Cloud به صورت بومی به پلتفرم Snapdragon، از جمله Adobe Fresco و Adobe Acrobat است. با آوردن قدرت Adobe Sensei، فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) Adobe، در کنار موتور اختصاصی هوش مصنوعی Qualcomm روی دستگاه به پلت‌فرم‌های محاسباتی Snapdragon، کاربران می‌توانند عملکرد پیشرفته‌تری را از دستگاه برای گردش‌های کاری و وظایف خلاقانه، از جمله وضوح فوق‌العاده، حذف پس‌زمینه و افزایش رنگ ، محتوا را در حال حرکت ویرایش کنید و موارد دیگر.

این شرکت‌ها با تعهد مشترک به فعال‌سازی سازندگان، در جریان‌های کاری ایجاد و مصرف مبتنی بر XR با پلت‌فرم توسعه Snapdragon Spaces XR برای هدست‌های VR/MR و عینک‌های واقعیت افزوده همکاری می‌کنند. گسترش ابزارهای Adobe 3D و همه جانبه از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی به محصولات XR از طریق Snapdragon Spaces می‌تواند به سازندگان کمک کند تا داستان‌های همه‌جانبه‌ای ایجاد کنند که فضای موجود در عینک‌ها و دستگاه‌های هدست را در نظر می‌گیرد و به کاربران نهایی اجازه می‌دهد تا با Adobe 3D و محتوای غوطه‌ورکننده در عمق بیشتری تجسم و تعامل داشته باشند. این اثر دارای گردش‌های کاری سه بعدی قدرتمند با توصیف صحنه جهانی (USD) در بسیاری از دستگاه‌های Android برای تجربه‌های XR است که توسط Snapdragon Spaces ارائه می‌شوند.

در Snapdragon Summit 2022، Qualcomm Technologies، Inc. و Adobe همکاری گسترده ای را برای پشتیبانی از تجربیات خلاقانه در دستگاه های مجهز به اسنپدراگون در پلتفرم های موبایل، محاسباتی و XR اعلام کردند. این شرکت ها با هم مرزهای خلاقیت و بهره وری را برای کاربران اسنپدراگون ثبت خواهند کرد.Govind Balakrishnan، SVP، Creative Cloud Products and Services، Adobe، گفت: «Adobe خلاقیت و بهره‌وری مستند را ارتقا می‌دهد و محصولات ما بر روی پلت‌فرم‌های فناوری ساخته‌شده برای عملکرد و مقیاس‌پذیری زنده می‌شوند. طراحان، خلاقان و کارکنان دانش که از دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون استفاده می‌کنند، می‌توانند انتظار داشته باشند که با محصولات پرچم‌دار ما، از جمله فناوری‌های نوآورانه و قدرتمند هوش مصنوعی Adobe Sensei، کار کنند، زیرا آنها دوران جدیدی از تجربیات را بر روی سطوح و رسانه‌های خلاقانه جدید تعریف می‌کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

الکس کاتوزیان، SVP & GM گفت: “Snapdragon همچنان به ارائه تجربیات برتر در چندین دسته محصول ادامه می دهد، و ما در حال طراحی فناوری خود با کاربران در مرکز هستیم تا به آنها قدرت دهیم تا خلاقیت خود را تقریباً از هر کجا و در شخصی ترین دستگاه های خود آزاد کنند.” MCX، Qualcomm Technologies، Inc. “همراه با Adobe، ما در تلاش هستیم تا پیشرفته ترین ابزارهای تالیف و مستندسازی جهان را به دستگاه های مجهز به اسنپدراگون بیاوریم تا سازندگان بتوانند تجربیات آینده را داشته باشند. دیجیتال.”

این تجربه‌های پیشگامانه ایجاد اپلیکیشن AR و مشاهده با Aero بر اساس هدف بلندمدت این شرکت برای ارائه تجربیات موبایلی ممتاز برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی با پلت‌فرم‌های اسنپدراگون است. Adobe قصد دارد دسترسی به برنامه Aero را به گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون در سراسر جهان گسترش دهد.