کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در 5 ژوئن 2023 باز می گردد

اپل امروز اعلام کرد که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) را در قالب آنلاین از 5 تا 9 ژوئن 2023 میزبانی خواهد کرد، با فرصتی برای توسعه دهندگان و دانش آموزان که در طول یک تجربه ویژه در Apple Park در روز افتتاحیه، شخصاً جشن بگیرند. رایگان برای همه توسعه دهندگان، WWDC23 آخرین پیشرفت های iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS را برجسته می کند. به عنوان بخشی از تعهد مداوم اپل برای کمک به توسعه‌دهندگان در ایجاد برنامه‌های نوآورانه، این رویداد همچنین دسترسی منحصربه‌فردی به مهندسان اپل و همچنین بینشی در مورد فناوری‌ها و ابزارهای جدید برای کمک به آنها در تحقق دیدگاه‌هایشان فراهم می‌کند.اپل با معرفی مکینتاش در سال 1984 تکنولوژی شخصی را متحول کرد. امروزه اپل با آیفون، آی پد، مک، اپل واچ و اپل تی وی، در نوآوری در جهان پیشتاز است. پنج پلتفرم نرم افزاری اپل – iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS – تجربیات یکپارچه را در تمام دستگاه های اپل ارائه می دهند و خدمات پیشگامانه ای از جمله App Store، Apple Music، Apple Pay و iCloud را در اختیار کاربران قرار می دهند. بیش از 100000 کارمند اپل به ساخت بهترین محصولات روی زمین و تبدیل جهان به مکانی بهتر از آنچه که ما آن را پیدا کرده ایم اختصاص داده اند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اپل اطلاعات بیشتری در مورد کنفرانس قبل از WWDC23 از طریق برنامه Apple Developer و در وب سایت Apple Developer به اشتراک خواهد گذاشت.

WWDC23 همچنین فرصتی برای حمایت از توسعه دهندگان دانش آموز از طریق چالش Swift Student Challenge، یکی از بسیاری از برنامه های اپل است که هدف آن ارتقای توسعه دهندگان و زبان آموزان در تمام سنین است که عاشق کدنویسی هستند. با کمک Swift Playgrounds – یک برنامه انقلابی برای iPad و Mac که یادگیری زبان برنامه نویسی Swift را تعاملی و سرگرم کننده می کند – از دانش آموزان سراسر جهان دعوت می شود تا یک زمین بازی برنامه را با موضوع مورد نظر خود ایجاد کنند. ارسال آثار برای چالش امسال در حال حاضر باز است و دانش آموزان می توانند آثار خود را تا 19 آوریل ارسال کنند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت چالش دانشجویی سویفت مراجعه کنید.

سوزان پرسکات، معاون روابط با توسعه دهندگان جهانی اپل گفت: “WWDC یکی از زمان های مورد علاقه ما در سال در اپل است زیرا فرصتی برای ارتباط با توسعه دهندگان با استعداد در سراسر جهان است که این جامعه را بسیار شگفت انگیز کرده اند.” WWDC23 بزرگترین و هیجان‌انگیزترین ما خواهد بود، و ما مشتاقانه منتظر دیدن بسیاری از شما به صورت آنلاین و حضوری در این رویداد بسیار ویژه هستیم!

علاوه بر اعلان‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در طول سخنرانی‌های اصلی و وضعیت اتحادیه، برنامه آنلاین امسال شامل جلسات، آزمایشگاه‌های فردی و فرصت‌هایی برای تعامل با مهندسان اپل و سایر توسعه‌دهندگان خواهد بود. توسعه دهندگان و دانشجویان همچنین این فرصت را خواهند داشت تا در روز ویژه ای در پارک اپل در 5 ژوئن شرکت کنند تا در کنار جامعه آنلاین جهانی، مراسم اصلی و وضعیت اتحادیه را تماشا کنند. فضا برای این رویداد حضوری محدود خواهد بود و جزئیات نحوه درخواست شرکت در سایت و برنامه توسعه دهنده اپل موجود است.