کنترل و غوطه وری نهایی را با Razer BlackWidow V4 Pro جدید تجربه کنید

درباره BLACKWIDOW V4 PRO

  • سوئیچ های مکانیکی Razer (خطی/کلیکر)
  • Razer Chroma RGB
  • Razer Synapse فعال شد
  • رویه آلیاژ آلومینیوم 5052
  • کلیدهای ABS Doubleshot
  • شماره گیری فرمان Razer
  • 5 کلید ماکرو اختصاصی
  • 3 کلید جانبی ماکرو اختصاصی
  • رول رسانه اختصاصی با 4 دکمه رسانه اختصاصی
  • USB 2.0 عبور از طریق
  • کابل های جداشدنی Type-C
  • فوم محفظه و فوم PCB گنجانده شده است
  • تثبیت کننده های روغن کاری شده
  • استراحتگاه مچی مغناطیسی چرم مخملی
  • زیر نور دو طرفه روی فریم اصلی با نور زیر سه طرفه روی تکیه گاه مچ
  • حافظه داخلی هیبریدی برای حداکثر 5 پروفایل
  • نرخ نظرسنجی تا 8000 هرتز

قیمت و در دسترس بودن

229.99 دلار USD / 269.99 € MSRP



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Razer، برند پیشرو در سبک زندگی در جهان برای گیمرها، امروز Razer BlackWidow V4 Pro جدید را معرفی کرد، یک کیبورد ایستگاه نبرد با امکانات کامل که به گیمرها و علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا تنظیمات بازی خود را با چرخ فرمان جدید Razer، کلیدهای ماکرو اختصاصی، Razer کامل انجام دهند. نورپردازی کروما RGB، سوئیچ های مکانیکی Razer و کنترل های رسانه ای اختصاصی، این صفحه کلید نهایی برای هر گیمر رایانه شخصی است.

این جدیدترین نسخه از سری کیبوردهای برنده جایزه BlackWidow Razer دارای ویژگی های فراوانی است که برای همه گیمرها مناسب است. چرخ کنترل دستورات و میانبرهای پیشرفته ای را برای برنامه های دسکتاپ و بازی ها ارائه می دهد. به‌علاوه، کلیدهای ماکرو اختصاصی اجازه می‌دهند تا با فشار دادن یک دکمه در لحظات پرشور بازی، اقدامات پیچیده انجام شود. این صفحه کلید همچنین دارای نورپردازی Razer Chroma RGB با هر کلید و نورپردازی زیر نور RGB چند منطقه ای است. این امکان را برای گزینه های سفارشی سازی تقریبا بی حد و حصر و غوطه وری در بازی فراهم می کند.

Barrie Ooi، رئیس PC Gaming در Razer می‌گوید: «خدمات BlackWidow از زمان عرضه در سال 2010 مورد علاقه گیمرها قرار گرفته است. BlackWidow V4 Pro دارای یک صفحه کنترلی Razer با قابلیت تنظیم آسان و کلیدهای ماکرو اختصاصی است که به کاربران کنترل بیشتری می‌دهد. اکوسیستمی برای ارائه یک تجربه بازی واقعاً همهجانبه.”

برای دسترسی آسان، 5 کلید ماکرو در سمت چپ صفحه کلید اصلی قرار داده شده است. از اینها می توان برای فعال کردن اقدامات پیچیده استفاده کرد که همگی از طریق Razer Synapse قابل برنامه ریزی هستند یا با ضبط ماکرو در حین پرواز. علاوه بر این، صفحه کلید دارای 3 کلید ماکرو در لبه خود است که در مجموع 8 کلید ماکرو با موقعیت مناسب روی صفحه کلید ارائه می دهد.

با استفاده از Razer Synapse، کاربران نه تنها می‌توانند همه دستگاه‌های دارای Razer Chroma RGB خود را همگام‌سازی کنند، بلکه می‌توانند با سایر محصولات Chroma Connect شخص ثالث نیز همگام‌سازی کنند. برای گیمرها، بیش از 200 بازی در Chroma تعبیه شده است که در آن نور RGB بر اساس کنش‌ها یا موقعیت‌هایی که در بازی رخ می‌دهد واکنش نشان می‌دهد.

Razer BlackWidow V4 Pro با داشتن کلیدهای ماکرو فراوان، چرخ فرمان جدید Razer و نورپردازی RGB با پوشش کامل، بهترین کیبورد ایستگاه نبرد همهجانبه است.

بسته بندی شده با ویژگی های اضافی
این صفحه‌کلید دارای آخرین نسل سوئیچ‌های مکانیکی Razer با گزینه‌ای از سوییچ‌های Green Clicky برای بازخورد لمسی یا سوئیچ‌های زرد خطی برای عملکرد روان و بی‌صدا است. هر دو نوع سوئیچ تحت آزمایش‌های بیشتری قرار گرفته‌اند و اکنون تا 100 میلیون ضربه کلید را تحمل می‌کنند.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: عبور USB 2.0، اتصالات Type-C قابل جدا شدن، قاب بالای آلیاژ آلومینیوم 5052 بادوام، پایه های دو زاویه ای و فرکانس رای گیری تا 8000 هرتز. صفحه کلید شامل 2 لایه فوم میرایی صدا در داخل و روغن کاری شده توسط کارخانه است. تثبیت کننده برای تایپ آکوستیک بهتر.

شخصی سازی و کنترل
چرخ کنترل با 8 حالت پیش فرض، از زوم پنجره تا تغییر زبانه مرورگر، از پیش تنظیم شده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند شماره‌گیر را با حداکثر 100 حالت سفارشی برنامه‌ریزی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عملکرد در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت را به عملکرد دلخواه خود نگاشت کنند. برای استفاده روزانه، کاربران می توانند میانبرهای چندگانه برنامه مانند تنظیم اندازه براش فتوشاپ، جدول زمانی دویدن و غیره را برنامه ریزی کنند. هر حالت را می توان با یک کلیک ساده روی دکمه کنترل تغییر داد و به راحتی با نور پس زمینه کد رنگی شماره گیری مشخص شد.

همهجانبه Razer Chroma RGB
BlackWidow V4 Pro به لطف Razer Chroma RGB برای غوطه وری کامل طراحی شده است. صفحه کلید دارای نورپردازی برای هر کلید است که از طریق محفظه سوئیچ شفاف می‌درخشد تا جلوه RGB روشن‌تر و واضح‌تری داشته باشد. این با یک نور 38 منطقه ای به همان اندازه روشن در زیر نور تقویت می شود که بر روی مچ دست چرم مخملی متصل به صورت مغناطیسی گسترش یافته و غوطه وری RGB حتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند.