کنترلر پرتابل Turtle Beach Atom یک کنترلر موبایل دو تکه منحصر به فرد با دستگیره های عالی است.

کنترلر Atom حس آشنای کنترلر به سبک کنسول را برای گیمرهای موبایل به ارمغان می آورد و دستگیره های ارگونومیک دستان را برای ساعت ها آرام و راحت نگه می دارد. باتری قابل اعتماد 20 ساعته در کمتر از دو ساعت شارژ می شود و برنامه همراه Atom Controller به بازیکنان اجازه می دهد ویژگی های اضافی را پیکربندی کنند و بازی های جدید را جستجو کنند.

لیست کامل ویژگی های کنترل کننده Atom شامل:

  • Xbox Game Pass Ultimate رایگان: شامل یک اشتراک رایگان یک ماهه در Xbox Game Pass Ultimate است که به بازیکنان امکان دسترسی به کتابخانه عظیمی از بازی‌ها را می‌دهد که با Atom Controller عالی کار می‌کنند.
    عضویت رایگان Xbox Game Pass Ultimate فقط با کنترلر Made for Xbox Atom در سیاه و زرد موجود است.
  • جمع و جور و راحت: اتصال مغناطیسی به شکل فشرده و مناسب برای قرار دادن در یک جیب یا در کیف حمل همراه آن. بعلاوه، شکل دستگیره ارگونومیک و کنترل‌های سبک کنسول، تجربه‌ای آشنا از کنسول را برای موبایل ارائه می‌دهد.
  • اتصال با تأخیر کم: بدون تأخیر از طریق بلوتوث با تأخیر کم به تلفن‌های Android 8.0+ متصل می‌شود، در حالی که دو ماژول مستقل با استفاده از پیوند بی‌سیم اختصاصی 2.4 گیگاهرتز Turtle Beach به یکدیگر متصل می‌شوند.
  • طراحی شده برای بازی های ابری: از تجربه کنسول در حال حرکت لذت ببرید و با استفاده از Xbox Game Pass، GeForce Now Steam Link، و موارد دیگر، بازی های موبایل آشنا را در فضای ابری بازی کنید.
  • کنترل‌های سطح کنسول: مجهز به میله‌های شست، D-Pad، ضربه‌گیرها، ماشه‌ها و دکمه‌های ABXY، به‌علاوه دکمه‌های نمایشگر و منو برای دستورات پاسخگوی دقیق در هر عنوان پخش ابری. نسخه Made for Xbox یک دکمه راهنمای Xbox نیز دارد.
  • گیره های تلفن قابل تنظیم: طراحی منحصر به فرد کنترلر دو تکه دارای گیره های تلفن داخلی با دامنه عمق 67-92 میلی متر است که کاملاً متناسب با هر اندازه تلفن هوشمند اندرویدی در قاب آن است.
  • بازی بیشتر، شارژ کمتر: هر ماژول کنترلر با باتری خودش تغذیه می‌شود و در مجموع 20 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ فراهم می‌کند. با استفاده از کابل USB-C ارائه شده، تنها در 2.5 ساعت شارژ کنید.
  • طراحی ارگونومیک: شکل راحت با کنترل‌های کنسول آشنا، دست‌ها را در طول جلسات طولانی بازی راحت نگه می‌دارد.
  • برنامه Atom Companion: برای پیکربندی ویژگی‌های اضافی، کشف بازی‌های جدید و به‌روزرسانی میان‌افزار، برنامه آینده Atom Controller Companion را از فروشگاه Play دانلود کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

پرفروش‌ترین هدست بازی و سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation (Nasdaq: HEAR) امروز از راه‌اندازی کنترل‌کننده اتم Turtle Beach، کنترلر جدید بازی‌های موبایلی فوق قابل حمل این برند خبر داد. Atom Controller یک کنترلر بازی موبایل به راحتی قابل تراکم و قابل حمل با طراحی منحصر به فرد است. دو ماژول دستگیره ارگونومیک Atom تقریباً با هر اندازه تلفن هوشمند Android 8.0+ مناسب است و گیره های فنری قابل تنظیم اطمینان می دهند که نیازی به برداشتن قاب گوشی نیست. هر دو ماژول Atom به صورت بی سیم متصل می شوند تا هنگام بازی با استفاده از پیوند بی سیم اختصاصی Turtle Beach با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به عنوان یک واحد عمل کنند، در حالی که بلوتوث با تأخیر کم اتصال بدون تاخیر را با تلفن های هوشمند Android هنگام بازی تضمین می کند. شما در فضای ابری در Xbox Game Pass بازی می کنید. GeForce Now، Steam. پیوند، و بیشتر. وقتی زمان بسته‌بندی و رفتن فرا می‌رسد، دو ماژول Atom به‌صورت مغناطیسی به هم متصل می‌شوند تا به راحتی در یک جیب یا کیف حمل همراه آن قرار بگیرند.

یک کنترلر انحصاری Atom که برای Xbox ساخته شده است در رنگ های مشکی و زرد عرضه می شود و شامل دکمه راهنمای Xbox و همچنین اشتراک رایگان یک ماهه Xbox Game Pass Ultimate می باشد. Atom Controller در نسخه‌های مشکی، آبی و قرمز نیز موجود است و هر سه رنگ امروزی در www.turtlebeach.com و خرده‌فروشی‌های شرکت‌کننده در سراسر جهان با قیمت 99.99 دلار MSRP در دسترس هستند.

یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل لاک‌پشت، گفت: «بازی‌های موبایلی بخش مهمی از بازی‌های کلی است و کنترل‌کننده Atom ما به گیمرهای موبایل اجازه می‌دهد از بازی‌های مورد علاقه‌شان با دسته‌هایی که در دستانشان احساس خوبی دارد لذت ببرند، و حمل و نقل آن آسان است.» شرکت ساحل. ما با استقبال قوی از مجموعه کنترلرهای رو به رشد خود انگیزه داریم، که ما را به ایجاد محصولات دیگری که برجسته و برتری هستند، سوق می دهد. در بازار، راحتی بیشتری در حین بازی و به طور کلی احساس عالی در دست فراهم می کند تا بتوانید روی برنده شدن تمرکز کنید.”