کنترلر مقرون به صرفه جدید Turtle Beach ساخته شده برای Xbox REACT-R اکنون برای گیمرها در دسترس است

شرکت Turtle Beach امروز اعلام کرد که کنترلر کاملا جدید REACT-R طراحی شده برای Xbox Turtle Beach اکنون در خرده فروشان در ایالات متحده در دسترس است. اولین محصول کنترلر جدید Turtle Beach که در سال 2022 عرضه می شود، REACT-R یک کنترلر بسیار مقرون به صرفه با قیمت 39.99 دلار MSRP با بسیاری از ویژگی های اصلی مشابه کنترلر محبوب طراحی شده برای Xbox Recon (59.99 دلار MSRP) است. این شامل ارائه انحصاری و ثبت اختراع صدای Superhuman Hearing از سازنده پیشرو هدست بازی کنسول به هر هدست سیمی 3.5 میلی متری متصل است.

کنترلر REACT-R ماه گذشته در بریتانیا و اروپا راه اندازی شد و بلافاصله مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، از جمله از GamesRadar با امتیاز 4.5/5، آن را “ارزش برای پول خیره کننده” نامید و گفت: “این گیم پد ظاهر، احساس و مانند یک بازی می کند. محصول برتر بسیار بیشتر.” کنترلر REACT-R با رایانه های شخصی Xbox Series X|S، Xbox One و Windows سازگار است و در رنگ های سیاه یا سفید با لهجه های بنفش موجود است. گیمرها می توانند کنترلر REACT-R خود را امروز از Turtle Beach و خرده فروشان شرکت کننده با قیمت 39.99 دلار MSRP تهیه کنند.

یورگن استارک، رئیس و مدیر عامل شرکت Turtle Beach Corporation می‌گوید: «کنترل‌کننده جدید REACT-R ما بسیاری از ویژگی‌های مشابه کنترلر Recon را به گیمرها ارائه می‌دهد و ورود Turtle Beach به بازار کنترل‌های بازی را تقویت می‌کند. REACT-R اولین محصول کنترلر جدید ما در سال 2022 است و ارزش زیادی برای گیمرهای Xbox و PC با قیمت 39.99 دلار دارد. ما هیجان زده هستیم که اکنون REACT-R را همراه با نوع رنگی Arctic Camo کنترلر Recon معرفی کنیم. ساخته‌شده اضافی برای کنترلرهای Xbox و موبایل اواخر امسال عرضه می‌شود.”

کنترلر REACT-R دارای ویژگی های غنی و 39.99 دلار MSRP است. گیمرهای رایانه های شخصی Xbox و Windows می توانند هر هدست سیمی 3.5 میلی متری را به کنترلر REACT-R وصل کنند تا صدای آن را ارتقا دهند که شامل تنظیم صوتی Superhuman Hearing ثبت شده و انحصاری Turtle Beach است. نشان داده شده است که شنوایی ابرانسان با اجازه دادن به بازیکنان برای شنیدن نشانه های صوتی کلیدی مانند نزدیک شدن به قدم های دشمن، مزیت رقابتی ایجاد می کند. کنترل‌های تعادل حجم بازی و گپ و بی‌صدا کردن میکروفون نیز به‌خوبی در کنترلر تعبیه شده‌اند تا در حین بازی به راحتی دسترسی داشته باشید. با شکل ارگونومیک کنترلر REACT-R با دسته‌ها، دستگیره‌ها و ماشه‌های بافتی، بازی طولانی‌تر و کنترل باقی می‌ماند. دو دکمه عمل سریع قابل نقشه برداری در پشت کنترلر به بازیکنان اجازه می دهد تا دستورات خود را برای واکنش سریع تر سفارشی کنند. به لطف موتورهای دوتایی در دسته های REACT-R، صدای انفجار یا پس زدن شلیک گلوله را با بازخورد ارتعاشی احساس کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران