کنترلر ترکیبی ابری Turtle Beach Intros Recon برای Xbox طراحی شده است

البته، بدون ویژگی‌های صوتی داخلی انحصاری این برند، کنترلر Turtle Beach نخواهد بود. هنگامی که Recon Cloud به رایانه های Xbox Series X|S، Xbox One و Windows در حالت سیمی متصل می شود، ویژگی های اضافی – از جمله شنوایی ابرانسان برای شنیدن بازیکنان دشمن قبل از دیدن شما، EQ از پیش تنظیم شده برای سفارشی کردن صدا، کنترل های تعادل بازی و چت برای یافتن ترکیب مناسب و نظارت بر میکروفن برای اطمینان از اینکه سر دیگران فریاد نمی زنید – همه وارد بازی می شوند.

شرکت سازنده پیشرو لوازم جانبی بازی Turtle Beach Corporation امروز از Recon Cloud Hybrid Controller به عنوان اولین کنترلر بازی موبایلی خود و جدیدترین افزوده به مجموعه کنترلرهای رو به رشد و محبوب این برند رونمایی کرد. کنترلر ترکیبی Recon Cloud که برای ایکس باکس طراحی شده است، توسط همان تیم پشت محصولات برنده جایزه Turtle Beach Recon Controller، REACT-R Controller و VelocityOne Flight طراحی و مهندسی شده است. عمر باتری آن بیش از 30 ساعت با پخش سریع و قابلیت شارژ برای انجام بازی های تمام روز در حال حرکت است. هنگامی که گیمرهای موبایل به خانه بازگردند و Recon Cloud را با کابل USB بافته 10 فوتی به Xbox Series X|S، Xbox One یا رایانه شخصی ویندوز متصل کنند، به مجموعه ای از ویژگی های صوتی منحصر به فرد و تغییر دهنده بازی Turtle Beach دسترسی خواهند داشت. مانند شنوایی ابرانسان، از پیش تنظیمات صوتی سفارشی و موارد دیگر برای مزیت صوتی نهایی.

Recon Cloud Hybrid Controller امروز برای پیش‌سفارش در www.turtlebeach.com و خرده‌فروشان شرکت‌کننده در سراسر جهان با قیمت 99.99 دلار MSRP در دسترس است و در 16 اکتبر 2022 عرضه می‌شود.

لیست کامل ویژگی های Recon Cloud Controller شامل موارد زیر است:

  • طراحی شده برای ایکس‌باکس و بازی‌های ابری: مجهز به کابل بافته 10 فوت/3 متری قابل جدا شدن برای استفاده با سیم با رایانه‌های شخصی Xbox Series X|S، Xbox One و ویندوز، یا سوئیچ ورودی را برای بازی بدون نخ در دستگاه‌های Android 8.0 و بالاتر بچرخانید. و کامپیوترهای ویندوزی
  • باتری بی سیم با دوام: روزها با باتری قابل شارژ 30 ساعته بازی های موبایلی را انجام دهید و کنترلر تنها در 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
  • Xbox Game Pass Ultimate رایگان: اشتراک رایگان یک ماهه Xbox Game Pass Ultimate دسترسی به کتابخانه گسترده ای از بازی ها را فراهم می کند.
  • طراحی شده برای بازی های ابری: فراتر از کتابخانه Xbox Game Pass در تلفن همراه بروید و بازی های سازگار با کنترلر را در GeForce Now، Stadia، Steam Link و موارد دیگر انجام دهید.
  • کنترل‌های واکنش‌گرا: با تریگرها و ضربه‌گیرهای بافت‌دار، پد D دقیق ۸ جهته و حرکت جوی استیک با اطمینان بازی کنید.
  • دستگیره‌های خنک‌کننده ارگونومیک: کانال‌های خنک‌کننده میکرو و شکل راحت، دست‌ها را خنک و خشک نگه می‌دارند و در عین حال خستگی را در طول جلسات طولانی بازی کاهش می‌دهند.
  • حالت فوکوس Pro-Aim: یکی از دو دکمه قابل نقشه برداری، Pro-Aim حساسیت چوب را برای دقت بهتر در فاصله طولانی تنظیم می کند.
  • دو دکمه عملکرد سریع نقشه برداری: تجربه بازی خود را با دو دکمه قابل نقشه برداری سفارشی کنید، تا حداکثر چهار نمایه قابل تعویض مختلف را امکان پذیر می کند.
  • شنوایی ابرانسان: از گام‌های بی‌صدا گرفته تا بارگیری مجدد سلاح‌های دشمن، تنظیم صدای انحصاری شنوایی ابرانسان در Turtle Beach به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تمام جزئیات را بشنوند تا بهترین مزیت صوتی بازی را بشنوند.
  • تنظیمات پیش‌تنظیم امضای ساحل لاک‌پشت: صدای درون بازی را با چهار پیش‌تنظیم اکولایزر صوتی سفارشی کنید: صدای امضا، تقویت باس، تقویت باس و سه برابر، و تقویت صدا.
  • بازخورد لرزشی همهجانبه: موتورهای ارتعاشی دوگانه در دستگیره ها و ماشه ها بازخورد بهبود یافته ای را برای گیم پلی فوق العاده واقعی نسل بعدی ارائه می دهند.
  • اتصال هدست 3.5 میلی متری: با وصل کردن هر هدست 3.5 میلی متری متصل، از پیشرفت های صوتی اثبات شده Turtle Beach بهره ببرید.
  • نظارت بر میکروفون: برای جلوگیری از فریاد زدن در حین چت، به صدای خود گوش دهید و آن را تنظیم کنید.
  • میکس بازی و چت: کنترل های ترکیبی بازی و چت با موقعیت مناسب.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

یورگن استارک می‌گوید: «پاسخ به موج اول ما از کنترل‌کننده‌های بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌ها بسیار مثبت بوده است، و اکنون ما در حال گسترش دامنه دسترسی خود به این بازار هستیم تا همان کنترل‌های بی‌سازش و برنده جایزه را برای گیمرهای موبایل ارائه دهیم. رئیس و مدیر کل. مدیرعامل، شرکت ساحل لاک پشت. Recon Cloud اولین محصول در خط توسعه یافته کنترلرهای موبایل ما است که امسال راه اندازی می شود، با محصولات جدید دیگری که برای iOS و سایر کنسول ها طراحی شده اند به زودی.

Recon Cloud Hybrid Controller بهترین‌های هر دو دنیا را برای گیمرهای موبایل در Xbox و PC ترکیب می‌کند. به لطف شکل ارگونومیک Recon Cloud و دستگیره های خنک کننده، گیمرها می توانند طولانی تر و با راحتی کامل بازی کنند. گیره تلفن قابل تنظیم Recon Cloud به طور ایمن هر تلفن Android سازگار را – تقریباً با هر اندازه تلفن، حتی در جعبه آن – بالای کنترلر نصب می کند، و هنگامی که گیره جدا می شود، به پایه میز تبدیل می شود.