کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور

بخش روساخت از گچ یا سازه معدنی ساخته شده است و قابلیت رنگ آمیزی دارد که پانل یا تایل از انواع آن است. کناف سقف یکی از روش های متفاوت و جذاب برای تزیین سقف است؛ تزیین سقف با استفاده از گچ از دیرباز مرسوم بوده است ولی اجرای آن نیازمند مهارت و سلیقه بسیار زیادی از سوی فرد اجرا کننده آن است. استفاده از گچبری و آینه کاری در سقف ها در معماری سنتی ایرانی به وفور دیده می شود.

تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد. این سقف درصد بالایی از انعطاف پذیری را به خود اختصاص داده است. از این رو این قابلیت را دارد تا در برابر عواملی همچون زلزله از خود مقاومت نسبتا بالایی را نشان دهد. البته شاید شنیدن این نکته نیز برای شما جالب باشد که می توانید این سقف ها را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید. این سقف ها که به صورت شبکه ای اجرا می شوند یعنی قطعات فلزی زیرسازی به صورت شبکه ای به هم متصل می شوند .

آخرین نمونه کارها و مقالات

یکی از کاربردهای سقف کاذب کناف در آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی برای تزئینات دکوراتیو سقف پذیرایی است. استفاده از کناف سقف پذیرایی سبب کاهش ارتفاع سقف شده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی میشود؛ از طرف دیگر فضایی مناسب برای نورپردازی و اجرای دکوراسیون داخلی مناسب فراهم می آورد. این روزها مهندسان معمار و متخصصان دکوراسیون داخلی مدل های بسیار زیبایی برای کناف سقف پذیرایی طراحی و اجرا می نمایند. این امر به ویژه به هنگام وقوع زلزله از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تنوع مدل کناف کاری ، این سقف نمای زیبایی در فضای منزلتان ایجاد می نماید. کناف کاری سقف امکان پیاده سازی نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می نماید.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

استفاده از پنل ۱۲/۵ کناف ایران k+ ,استفاده از سازه با ضخامت ۰/۶ ،استفاده از اجناس با کیفیت و برند در کار قیمت باعث افزایش قیمت می‌شود. همچنین اجرای اصولی طبق استاندارد شرکت کناف ایران باعث افزایش قیمت می‌شود. هنگامی که سقف کاذب گچی دارید، می‌توانید سیستم روشنایی LED را برای نورپردازی بهتر به آن اضافه کنید. سقف گچی به همراه دیوارهای گچی برای پذیرایی قیمت کناف سقف ایده‌آل خواهد بود. این روش برای بازسازی فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و از طریق پنل های گچی کناف، به یک سازه فلزی متصل به دیوار پیچ می شوند. کیفیت متریال کناف و بطور ویژه سازه های اون، که از جنس پروفیل‌های سبکه و صفحات اون، در استحکام سقف کناف اهمیت زیادی دارن.

همچنین از این مدل سقف های کاذب به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز یاد می شود. اما در مورد هزینه میتوان گفت هر دو متریال تقریبا با هم قیمت هستند و تفاوت انچنانی ندارند اما هزینه های جانبی گچ و رابتس بیشتر از کناف می باشد. با به کار بردن چراغ های تزئینی به صورت توکار یا روکار زیبایی فضای داخلی شما دوچندان می شود.

• با یک سقف کاربردی و بسیار شیک از ارتفاع فضاهایی که ارتفاعشان زیاد است کم کنید. طراحی اصولی یک سرویس بهداشتی خوب، می تواند این اطمینان را بدهد که فضاهای شخصی شما مملو از انرژی های مثبت شود. می توانید این سقف ها را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید، چرا که از قابلیت رنگ پذیری برخوردار هستند. در صورت نیاز می توانید به تاسیسات پشت پوشش دسترسی داشته باشید.

کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قمیت و طرح های به روز کیان دکور

از مزایای اصلی سقف کاذب نصب سریع و آسان آن را می توان بر شمرد. سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات و عوامل زیر سقف، هدایت و جلوگیری از اتلاف رطوبت و دما، ایجاد حجم های دکوراتیو، نورپردازی و اکوستیک کردن فضا کاربرد دارد. دیدیم که اجرای سقف کاذب کناف از بقیه سقف های کاذب حساس‎تره. اما واقعیت اینه که در صورت انتخاب سقف کناف، با هزینه خیلی کمتری می‎تونین کاری در تراز کیفی سایر سقفهای کاذب داشته باشین و از مزایایی در سطح اون ها بهره مند بشین.

  • برای مثال در اجرای سقف های کاذب کناف همه سرعت اجرای بالایی دارند و اجرای ان ها ساده و راحت است.
  • کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل 75 درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.
  • این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم.
  • بخش اصلی ساختمان ها سقف آن ها می باشد که با مصالح اصلی پوشانده می شوند و این موضوع اگر به طراحی های متفاوت انجام شود بدون شک می تواند جلوه خاصی را به منزل شما بدهد.
  • در مقابل؛ برای اجرای سقف کناف به نیروی متخصص نیاز است و عدم رعایت نکات اجرایی کناف موجب ترک خوردن و بازشدن کار میشود.