کرایتک تایید کرد که بازی جدید کرایسیس در دست ساخت است – کرایسیس 4؟

کرایتک تایید کرد که بازی جدید کرایسیس در دست ساخت است - کرایسیس 4؟

و، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از Crysis برای شروع توسعه الهام گرفته اید، پس چرا نمی آیید و روی فصل بعدی کار نمی کنید؟ ما در حال حاضر فرصت‌هایی در تیم داریم، برای افرادی که واقعاً آینده فرنچایز را شکل خواهند داد: www.crytek.com/career

به همه جامعه شگفت‌انگیز Crysis و طرفداران این فرنچایز در سراسر جهان: ما یک اطلاعیه ویژه برای شما داریم، فقط برای شما. این چیزی است که شما برای مدت طولانی از ما می‌پرسیدید، بنابراین بالاخره زمان تایید فرا رسیده است – بله، بازی بعدی Crysis در راه است! ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که این خبر را با شما به اشتراک می‌گذاریم، و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری در مورد آنچه در راه است فاش کنیم.

در حال حاضر بازی در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز کمی طول می کشد، اما ما می خواستیم اخبار را در حال حاضر به شما ارائه دهیم زیرا ما برای آینده بسیار هیجان زده هستیم و به شما اطلاع می دهیم که ما به انجمن خود گوش می دهیم. Crytek مفتخر است که با جامعه ما برای توسعه بازی هایی که می خواهید بازی کنید همکاری می کند. Crysis برای بسیاری از مردم بسیار مهم است – گیمرها در سراسر جهان آن را دوست دارند، و برخی از کسانی که امروزه در این صنعت کار می کنند به دلیل بازی اصلی این کار را انجام می دهند – بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که قسمت بعدی این فرنچایز تمام انتظارات شما را برآورده می کند. . حتما به شبکه های اجتماعی ما بپیوندید و درگیر شوید!

با پیشرفت توسعه، در صورت امکان جزئیات بیشتری را ارسال خواهیم کرد. اما در عین حال، بدانید که تیم متعهد و با استعداد ما سخت کار می کند تا یک تیرانداز واقعی نسل بعدی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین می‌خواهم به بازیکنان Hunt: Showdown بفهمانم که امسال و بعد از آن نیز کارهای بزرگی برای شما در نظر گرفته‌ایم، بنابراین این فضا را تماشا کنید.

مدیر عامل Crityk

آونی یرلی



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

من فقط می‌خواهم با تشکر از همه کسانی که در طول این سال‌ها بازی Crysis، Hunt: Showdown و همه عناوین دیگر ما را بازی کرده‌اند و از آنها لذت برده‌اند، پایان دهم – هیچ‌یک از اینها بدون شما امکان‌پذیر نخواهد بود!