کارت خدمات توزیع شده AMD Pensando برای پشتیبانی از VMware vSphere 8

همانطور که برنامه های مرکز داده در مقیاس و پیچیدگی رشد می کنند، بارهای کاری حاصله تقاضا برای خدمات زیرساختی و همچنین منابع حیاتی CPU را افزایش می دهد. VMware vSphere 8 قصد دارد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را به عنوان یک معماری ترکیب‌پذیر با هدف بارگذاری بارهای زیرساختی مانند شبکه، ذخیره‌سازی و امنیت پردازنده با استفاده از موتور جدید Distributed Services vSphere ابداع کند و چرخه‌های CPU ارزشمندی را برای استفاده در عملکردهای تجاری آزاد کند. و اپلیکیشن های درآمدزا

DPU کاملاً قابل برنامه ریزی AMD Pensando در قلب این انتقال به یک زیرساخت نرم افزاری تعریف شده است. VMware vSphere Distributed Services Engine و AMD Pensando DPU ها می توانند با یکپارچه سازی مدیریت حجم کار، بهبود عملکرد با آزادسازی منابع CPU و ارائه یک لایه امنیتی اضافی با جداسازی خدمات زیرساخت بار کاری مستاجر سرور، به مشتریان در کاهش هزینه های عملیاتی کمک کنند. مشتریان اولیه موتور خدمات توزیع شده vSphere، که توسط DPU های AMD Pensando تسریع شده است، شامل یک ارائه دهنده خدمات مالی پیشرو، یک میزبان راه حل چند ابری، و یک شرکت پیشرو در برنامه های کاربردی تجاری است.

کریستا ساترثوایت، معاون ارشد و مدیر کل، Mainstream Compute، HPE، گفت: «همراه با VMware و AMD، HPE به تعریف معماری سازمانی دهه آینده ادامه می‌دهد. HPE ProLiant، با موتور خدمات توزیع‌شده vSphere، منابع را برای برنامه‌های فشرده داده با بارگیری CPU از سرویس‌های شبکه، بهینه می‌کند، همه با امنیت صفر و کارایی بالا. راه حل یکپارچه جدید یک تجربه عملیاتی ساده را به مشتریان ارائه می دهد که خدمات شبکه، امنیت، ذخیره سازی، مدیریت و چرخه عمر را برای افزایش عملکرد برنامه و بهبود هزینه کل مالکیت ترکیب می کند.

VMware همچنین چندین ویژگی جدید را به پلتفرم حجم کاری سازمانی خود، VMware vSphere 8 معرفی کرد. همکاری نزدیک بین AMD و VMware همچنان به ارائه امنیت مورد انتظار مشتریان از مجموعه ویژگی های AMD Infinity Guard، از جمله AMD Secure Encrypted (SEV) و Secure Encrypted Virtualization – Encrypted ادامه می دهد. مجازی سازی حالت (SEV-ES) فناوری های پیشرفته پردازنده AMD EPYC. سرانجام، VMware آخرین به‌روزرسانی را برای راه‌حل ذخیره‌سازی تعریف‌شده نرم‌افزاری خود، vSAN 8، اعلام کرد. پردازنده‌های AMD EPYC همچنان عملکرد استثنایی را برای بارهای کاری سنتی و نسل بعدی در VMware HCI مجهز به vSAN 8 ارائه می‌کنند.

برنامه‌های مدرن، حجم کاری خاصی را بر روی زیرساخت‌ها اعمال می‌کنند. کریش پراساد، معاون ارشد و مدیر کل، VMware Cloud Platform Business، VMware، گفت: این نیاز به اختراع مجدد معماری مرکز داده با پشتیبانی استاندارد از شتاب دهنده‌هایی مانند DPU را ایجاد کرده است. “با راه حل های ترکیبی از جمله VMware vSphere 8 با قابلیت های Distributed Services Engine و پردازنده های AMD Pensando DPU و EPYC، مشتریان می توانند عملکرد زیرساخت را بهبود بخشند، امنیت زیرساخت را تقویت کنند و از تکامل زیرساخت ابری برای برنامه های مدرن پشتیبانی کنند.”

فارست نورود، معاون ارشد و مدیر کل، گروه راه حل های مرکز داده، AMD گفت: «عملکرد، کارایی و امنیت برای ارائه های رقابتی در محاسبات ابری و زیرساخت های ابرهمگرا یکپارچه هستند. “VMware vSphere 8 که بر روی DPU های AMD Pensando اجرا می شود، گامی کلیدی در نزدیک کردن صنعت به سیستم های سخت افزاری قابل ترکیب و محاسبات ناهمگن واقعاً فراگیر است. AMD به طور منحصر به فردی در صنعت برای ارائه عملکرد، کارایی و امنیت با پلت فرم خدمات توزیع شده قرار دارد. در حال حاضر برای مشتریان عمده از جمله گلدمن ساکس، مایکروسافت آژور، نتاپ، آی‌بی‌ام کلود و اوراکل کلود مستقر شده است.

راه‌حل‌های VMware vSphere 8 از Dell Technologies و HPE که توسط AMD Pensando Distributed Services Card تسریع شده‌اند، در ماه‌های آینده در دسترس خواهند بود. پشتیبانی از پردازنده AMD EPYC برای VMware vSphere 8 در زمان عرضه در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

آشیش نادکارنی، معاون و مدیر کل گروه، سیستم‌های زیرساخت، پلتفرم‌ها و فناوری‌ها و پژوهش خریدار ویو، IDC، گفت: «شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای به دنبال زیرساخت‌های فناوری اطلاعات هستند که ترکیب‌پذیر باشد و تجربه‌ای شبیه ابر را در هر کجای داده‌هایشان ارائه می‌کند.» استقرار حجمی AMD Pensando با ارائه دهندگان ابری، نشانه واضحی از قابلیت های این پلتفرم است، ما انتظار داریم که شاهد میزان بالایی از علاقه شرکت های علاقه مند به استقرار خدمات توزیع شده vSphere باشیم.

AMD اعلام کرد که کارت خدمات توزیع‌شده AMD Pensando که توسط پیشرفته‌ترین واحد پردازش داده صنعت (DPU)1 ارائه می‌شود، یکی از اولین راه‌حل‌های DPU برای پشتیبانی از VMware vSphere 8 خواهد بود که از فروشنده‌های بزرگ سرور از جمله Dell Technologies، HPE و Lenovo در دسترس است.