پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

این صرافی هزینه و کارمزد پایینی بابت معاملات دریافت می‌کند و از همین جهت محبوبیت زیادی دارد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر، در سایت اصلی این صرافی مدرن و پیشرفته ثبت نام کنید، و به راحتی معاملات خود را از سر بگیرید. به پنل ترید صرافی Kucoin رفته و در کادر مربوط به خرید فروش گزینه Stop Market را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Switch to SMS Verification بجای کد تایید گوگل، از سرویس کد تایید پیامکی استفاده کنید. در این صفحه لازم است رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. در این مرحله حسابی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید، انتخاب کنید.

آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید. پس از انتخاب نوع شبکه و مشاهده آدرس والت، لازم است آدرس مورد نظر برای فرستنده ارز دیجیتال ارسال گردد. بهترین و ایمن ترین روش ارسال آدرس والت کپی کردن آن و پیست کردن آن برای فرستنده ارز دیجیتال میباشد. برای این منظور میتوانید از بخش سبز رنگ مشخص شده در شکل فوق استفاده و آدرس مورد نظر را کپی کنید. همچنین در این بخش ار صرافی کوکوین میتوانید آدرس کیف پول را به صورت QR Code مشاهده کنید. اگر قصد ثبت نام در صرافی کوکوینبا شماره همراه را نیز دارید، باید شماره شما متعلق به کشوری غیر از ایران باشد.

این والت ها شامل Main Wallet جهت نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال، Trading Wallet جهت انجام معاملات و Pool Wallet میباشد. بنابراین اگر قصد ترید در صرافی کوکوین را دارید ابتدا باید ارز را از والت اصلی به تریدینگ والت منتقل کنید. در شکل فوق بخش قرمز رنگ نوع شبکه انتقال ارز دیجیتال را مشخص میکند. همواره توجه داشته باشید نوع شبکه انتقال ارز همواره باید برای فرستنده و گیرنده ارز دیجیتال یکسان انتخاب شود. بخش آبی رنگ همان آدرس والت میباشد که به صورت یک سری حروف و اعداد نمایش داده میشود.

نحوه انجام معاملات مارجین Margin در صرافی کوکوین چگونه است؟

این حساب اصلی شما در صرافی کوکوین است و شما می‌توانید میزان دلخواهی از دارایی‌های خود را در این حساب نگه‌داری کنید و در‌صورت دلخواه مقادیری را از این حساب را به سایر حساب‌ها انتقال دهید. با فعال کردن گزینه‌هایی که توضیح داده‌شد، امنیت حساب شما به سطح بالا ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که پنل معاملاتی شما از دارایی‌های شما به‌خوبی محافظت می‌کند. این موضوع امنیت حساب شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد و در هربار ورود شما به حساب کاربری باید این رمز‌ دوعاملی را وارد کنید. صرافی KuCoin به کاربران ایرانی اجازه ثبت‌نام از طریق شماره همراه نمی‌دهد و بهتر است برای ثبت‌نام و ورود به این صرافی از VPN استفاده کنید. در منوی اصلی صرافی KuCoin در قسمت Buy Crypto یا خرید ارز دیجیتال، با چند گزینه مختلف برای واریز وجه فیات مواجه می‌شوید.

آیا صرافی کوکوین دسترسی کاربران ایرانی را قطع می‌کند؟

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی معامله گران رمز ارز‌ها در صرافی‌های خارجی، عدم پذیرش کاربران ایرانی توسط آن‌ها می‌باشد. به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی تقریباً امکان احراز هویت در هیچکدام از صرافی‌های خارجی را ندارند. لیست شدن یک صرافی در سایت معتبر کوین مارکت کپ امتیاز بسیار مهمی محسوب می‌شود و می‌تواند اعتبار مهمی به یک صرافی ببخشد و باعث جذب سرمایه بیشتر شود. در زمان تالیف این مقاله (شهریور ۱۴۰۱) تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبراری و پولشویی صرافی ارز دیجیتال کوکوین منتشر نشده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل.

در این مقاله بصورت کامل به آموزش صرافی کوکوین می پردازیم و بخش های مختلف آن را بصورت ویدیویی آموزش میدهیم. یکی از سرمایه گذاری های کم ریسک در بازار ارزهای دیجیتال استیک کردن و سپرده گذاری می باشد. شما از طریق استیک کردن رمز ارزهای خود که بصورت اسپات خریداری کرده اید. می توانید بصورت سالیانه درصد سود مشخصی را از صرافی دریافت کنید.

از منوی بالایی صفحه، روی گزینه Deposit & Withdrawal History کلیک کنید، تا تاریخچه تراکنش‌های واریزی و ارسالی شما نمایش داده شود. دقت کنید که معاملات اسپات، ریسک مناسب‌تری برای معامله‌گری و ترید دارد و انجام معاملات اهرمی (فیوچرز، مارجین) دانش سرمایه‌گذاری ویژه و همچنین ریسک بالایی می‌طلبد. با انتخاب گزینه Select a Coin ارز مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. کوکوین در ماه می سال ۲۰۱۷ توسط تیمی متشکل از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک بنیان گذاشته شد و مقر اصلی این صرافی، در حال حاضر در جزیره سیشل است. با صرافی کوکوین به طور کامل آشنا خواهید شد و تمامی پلتفرم‌های مربوط به این صرافی را خواهید شناخت.

سایت صرافی کوکوین kucoin.com

پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

در ویدیو آموزش صرافی کوکوین می توانید بصورت کامل این مورد را مشاهده کنید. در این نوع معاملات، کاربران می توانند بر روی قیمت های آینده ارزهای دیجیتال شرط بندی کنند. این روش معاملات با کمک قراردادهای آتی در این صرافی قابل انجام خواهد بود. عیب استفاده از این روش این است که ریسک آن بسیار بالا می باشد.