پوشش نانو شیشه ضد آب نانوفراز سپاهان-آریس تفلون

پوشش نانو شیشه ضد آب نانوفراز سپاهان-آریس تفلون

فقط کافیست از یکی از راه های معرفی شده در سایت با ما تماس بگیرید و یا پیغام پوشش های صنعتی نچسب خوراکی بگذارید. از انواع این پارچه ها می‌توان به دیور، کرپ اسکاچی، ابریشم، حریر، ساتن، ترک، گلدار، چادری، موهر، ژرژت، گاباردین، ژرسه، خاویاری، شیفون، مروی جت ، کرپ د چین، کرپ پشمی، کرپ مراکشی، کرپ پلیس وغیره اشاره کرد. این پارچه یکی از پارچه های پرکاربرد در صنعت پوشاک است، زیرا لباس های حاصل بدون چروک و راحت هستند.

  • شیشه‌ های در و پنجره ساختمان، شیشه‌ های خودرو، بطری‌ها و نظایر آن از جنس سودالایم هستند.
  • استفاده از شیشه در کف، استفاده از شیشه در سقف، استفاده از شیشه به عنوان دیوار، میز و صندلی شیشه ای، دکور شیشه ای و در شیشه ای برخی از کاربردهای آن است.
  • میکا غیر آلی در ابتدا به صورت کریستال و لایه هایی با هم تداخل دارد که می توان به راحتی پوست آنها را جدا کرد و به صفحات نازک با قطر بسیار کوچک تقسیم کرد.

به همین دلیل از این نوع کارتن‌ها برای بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات و کالاهای بزرگ و سنگین مانند لوازم خانگی استفاده می‌کنند. مقاومت بیشتر، وزن بالاتر، میزان تحمل بالا در برابر ضربه و مقاومت در برابر تغییر شکل از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارتن‌ها به حساب می‌آید. تفلونی که بر روی پارچه فایبرگلاس کشیده می شود در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد. به این دلیل یکی از کاربرد های اصلی آن عایق بندی شیمیایی و حرارتی قطعات صنعتی ، مخصوصا قطعاتی که در معرض روغن داغ و … قرار دارند، می باشند. لاستیک یکی از کاربردی ترین مواد مورد استفاده در صنعت به حساب می آید که یکی از رایج ترین لاستیک های موجدار و البته ارزان ترین است.

عایق های نسوز بخشی از کامپوزیت های امروزی هستند که با استفاده از یک پرکننده خاص و رزین های مختلف تحت فشار و دما بالا ساخته می شوند که همان نوع سازه ای هستند که قطعات مورد نیاز را عایق بندی می کنند. پرکننده ها یا تقویت کننده ها با توجه به نوع کاربرد کامپوزیت تعیین می شوند و با رزینی مناسب برای آرماتور ترکیب می شوند و در حین کار مهندسی به یک ترکیب دقیق و عنصر عایق تبدیل می شود و پس از پرداخت لازم استفاده می شود. فیبر نسوز ماده ای است که می تواند در برابر انواع شرایط محیطی مقاومت کند.

چنانچه قصد خرید پلی پروپیلن P.P را دارید پس از اطلاع از قیمت پلی پروپیلن P.P و نحوه فروش پلی پروپیلن P.P با ما تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید پلیمر ABS را دارید پس از اطلاع از قیمت پلیمر ABS و نحوه فروش پلیمر ABS با ما تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید پلی اتراترکتون PEEK را دارید پس از اطلاع از قیمت پلی اتراترکتون PEEK و نحوه فروش پلی اتراترکتون PEEK با ما تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید پلی استال POM را دارید پس از اطلاع از قیمت پلی استال POM و نحوه فروش پلی استال POM با ما تماس بگیرید.

شیشه رفلکس ( شیشه آینه ای یا انعکاس دهنده)

شیشه دارای 5 خاصیت مهندسی اصلی است و به همین دلیل است که این اواخر استفاده از شیشه در صنعت ساختمان سازی بسیار گسترده شده است. ابعاد استاندارد پالت های چوبی معمولا 120×100 می باشد اما گاها شرکت ها اقدام به سفارش پالت هایی با سایزهای مختلف می کنند. در هر صورت شرکت ایران کارتن پلاست هیچ محدودیتی در سایز مقسم کارتن پلاست ندارد و در هر رنگ و ضخامت و گرماژی که مشتری سفارش داشته باشد آماده تولید و ارائه با بهترین کیفیت می باشد. در برخی کارخانه ها و تولیدی ها هنگام چینش محصولات بر روی پالت ها از ورقه هایی بعنوان مقسم ها در بین ردیف های هر چینش استفاده می گردد.به عنوان مثال در کارخانجات تولید کننده ظروف شیشه ای همچون لیوان و یا ظروف مربا به دلیل شکل و ساختار آنها گذاشتن و پالت بندی آنها روی هم کاری عملا غیر ممکن است. در صنایع مختلف تولیدی نیاز به چیدمان و پالت بندی محصولات تولیدی در انبار یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهاست.مسلماً اگر این چیدمان و دپوی محصولات به صورت اصولی انجام نگیرد نه تنها فضای انبار گرفته می شود بلکه احتمال آسیب دیدن محصولات نیز افزایش می یابد.

شیشه سکوریت Hardened or Tempered Glass

مهم ترین اجزای تشکیل‌ دهنده آن اکسید سیلیسیوم، اکسید کلسیم و اکسید سدیم است. ساخت شیشه سکوریت به دو روش شیمیایی و حرارتی ساخته میشود ، فرایند شیمیایی سکوریت سازی شیشه برای ضخامت های یک تا 3 میلیمتر مناسب است. شیشه فلوت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شیشه فلوت هم مانند سایر شیشه دو جداره صنعتی ساخته می شود اما فرآیند پایانی تولید آن، ساختار شیشه فلوت را با نوع شیشه ساده کمی متمایز می کند.

خرید اقساطی انواع کالا و خدمات

البته این نوع لاستیک بسته به جنس، ابعاد، ضخامت و نوع آن دارای چندین ویژگی است. برای کاهش هزینه ها و نگهداری بهتر دستگاه ها باید به جنس، ضخامت و ابعاد لاستیک سفت توجه کرد و محصولی را تهیه کرد که کارایی مناسبی در کاربرد مورد نظر داشته باشد. با توجه به اینکه یکی از مهمترین مواد اولیه این لاستیک کتان و الیاف طبیعی است، می توان گفت که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. همچنین، تحمل حرارتی بالا و غیرقابل اشتعال بودن، باعث شده تا از آن برای عایق بندی کوره‌های حرارتی نیز استفاده گردد.