پنجره راه اندازی Homeworld 3 به فوریه 2024 به تعویق افتاد

درباره Homeworld 3 بیشتر بدانید: HomeworldUniverse.com



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران بیانیه مشترک بیشتر توضیح می دهد: “هدف اصلی ما ارائه یک تجربه Homeworld است که مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط پیشینیان خود و در خور میراث باورنکردنی این سری باشد. Homeworld 3 دقیقاً در حال شکل گیری است، اما برای به طور کامل این چشم انداز را درک کنیم، ما به زمان بیشتری برای اصلاح و صیقل دادن بازی نیاز داریم. ما عمیقا از علاقه و تعهد شما به این بازی قدردانی می کنیم و سخت کار می کنیم تا Homeworld 3 را در اسرع وقت برای شما بیاوریم. تیم طرفداران را تشویق می کند تا بازی را انجام دهند. به یک نمای کلی پرسش و پاسخ نگاه کنید که تا حدی تصمیم آنها برای به تاخیر انداختن HW3 را توضیح می‌دهد: “ما می‌خواهیم این بازی را در اسرع وقت عرضه کنیم، اما نمی‌توانیم و نباید آن را به قیمت کیفیت یا ارکانی که فرنچایز بر آن است انجام دهیم. ساخته شده است.” یک رویداد پیش نمایش عمیق تر برای دوره موقت قبل از راه اندازی فوریه 2024 برنامه ریزی شده است: “ما مشتاقانه منتظریم تا در تابستان امسال بزرگترین به روز رسانی پیشرفت Homeworld 3 خود را به اشتراک بگذاریم. ما کارهای زیادی در پشت صحنه انجام داده ایم و نمی توانیم صبر کنیم تا همه را نشان دهیم.”

تاکتیکی، زیبا و کاملاً منحصربه‌فرد، RTS علمی تخیلی برنده جایزه GOTY با Homeworld 3 بازمی‌گردد. کنترل را در دست بگیرید و از طریق نبردهای ناوگان در فضای خیره‌کننده و کاملاً سه بعدی بجنگید، همانطور که داستان برنده جایزه در مقیاس کهکشانی آشکار می‌شود.

Blackbird Interactive و Gearbox Publishing به طور مشترک اعلام کردند که توسعه Homeworld 3 در حال تمدید است – پیامی در رسانه های اجتماعی مرتبط با HW3 و صفحات فروشگاه دیروز به اشتراک گذاشته شد: “ما راه اندازی Homeworld 3 را از نیمه اول 2023 به فوریه 2024 منتقل می کنیم. به طوری که ما تجربه با کیفیتی را که طرفداران لایق آن هستند ارائه کنیم.” ادامه مدت ها انتظار Homeworld 2 (2003) از زمان رونمایی آن در سال 2019 و شروع یک کمپین تامین مالی جمعی بارها به تعویق افتاده است، اما اخبار دیروز بسیار نزدیک به راه اندازی تابستانی برنامه ریزی شده – برخی از طرفداران از به تعویق افتادن دیگر خوشحال نخواهند شد، اما این دلگرم کننده است که Blackbird Interactive (استودیویی که توسط کهنه سربازان سابق Relic تأسیس شده است) عجله یک محصول ناتمام را به بازار عرضه نمی کند.