پل هوایی DWA-F18 VR D-Link تجربه VR را برای Meta Quest 2 افزایش می دهد.

اگرچه اتصال Meta Quest 2 از طریق رایانه شخصی / لپ تاپ به طور قابل توجهی عملکرد و کیفیت گرافیکی را بهبود می بخشد، اکثر گیمرها از طریق روتر Wi-Fi خانگی یا روتر مخصوص بازی متصل می شوند. بسیاری از اتصالات روتر Wi-Fi – Home Fi می تواند ناپایدار باشد و احتمالاً وجود دارد. سی‌جی چانگ، مدیر عامل شرکت دی‌لینک، توضیح داد که روترهای بازی بسیار گران‌تر هستند، راه‌اندازی آن بیشتر طول می‌کشد و قطعاً برای اتصال بهینه‌سازی متا کوئست 2 تنظیم نشده‌اند.

DWA-F18 VR Air Bridge با سیستم عامل پیشرفته Wi-Fi 6 D-Link و الگوریتم های VR اختصاصی متا ادغام شده است تا اتصال بی سیم با تأخیر کم و کارایی Wi-Fi را بهبود بخشد. علاوه بر این، DWA-F18 دارای طراحی جمع و جور با نصب ساده و محافظت از Wi-Fi WPA3 است تا به گیمرها امکان لذت بردن از ماجراجویی های واقعیت مجازی امن تر، نامحدود و کاملاً فراگیر در Metaverse را می دهد.

پس از پیوستن به انجمن استانداردهای متاورس در ماه جولای، هدف ما این است که در توسعه متاورس پیشگام باشیم. این مشارکت انحصاری با متا نه تنها نوآوری ما را تأیید می کند، بلکه تأیید می کند که D-Link شریک ایده آل برای ترکیب فناوری و امنیت است. با پیش بینی روند رو به رشد متاورس، دی لینک به توسعه محصولات و خدمات مقرون به صرفه و کاربرپسند متاورس برای بهینه سازی تجربیات VR مصرف کنندگان ادامه خواهد داد.» سی جی چانگ گفت.

DWA-F18 VR Airlift به زودی در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت دی لینک امروز از پل هوایی موردانتظار DWA-F18 VR خود رونمایی کرد، یک دانگل بی سیم که به طور خاص برای Meta Quest 2 با همکاری انحصاری متا طراحی شده است. DWA-F18 VR Air Bridge پیوندهای بی‌سیم با کارایی بالا بین Meta Quest 2 و رایانه‌های شخصی/لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند و به هم ریختگی کابل‌ها را حذف می‌کند تا تجربه‌های بازی VR پیشرفته و ایمن‌تری را ارائه دهد.