پردازنده‌های CORSAIR و نسل سیزدهم اینتل از عملکرد فراتر می‌روند

CORSAIR به عنوان پیشرو در حافظه عملکرد، خط کاملی از حافظه های DDR4 و DDR5 را برای تکمیل سیستم مبتنی بر پردازنده اینتل نسل سیزدهم شما ارائه می دهد. پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل از حافظه‌های DDR4 یا DDR5 (مخصوص مادربرد) پشتیبانی می‌کنند، بنابراین برای کمک به کاربران در یافتن حافظه مناسب برای ساخت خود، CORSAIR ابزارهای جستجوی جامع خود را در مورد حافظه و ساخت‌های رایانه شخصی به‌روزرسانی کرده است تا به شما کمک کند کیت مناسب خود را پیدا کنید. ، آسان فرقی نمی‌کند کیفیت بی‌نظیر DOMINATOR PLATINUM RGB DDR5، نور پانوراما VENGEANCE RGB DDR5، یا سادگی مینیمالیستی VENGEANCE DDR5 باشد، CORSAIR طیف وسیعی از ظرفیت‌ها و سرعت‌ها را متناسب با همه سیستم‌های شما ارائه می‌دهد.

CORSAIR همچنان مفتخر است که در ادامه سنت خود در پیش بردن مرزهای عملکرد حافظه، مجموعه ای از کیت های جدید DDR5 با فرکانس بالا را که به طور خاص برای مادربردهای جدید Z790 اینتل طراحی شده اند، معرفی کند. این کیت‌های جدید که در ابتدا به‌عنوان DOMINATOR PLATINUM RGB با ظرفیت ۲×۱۶ گیگابایت در دسترس هستند و در حداکثر فرکانس‌های ۷۰۰۰ مگاهرتز، ۷۲۰۰ مگاهرتز یا برای اولین بار از CORSAIR، فرکانس باورنکردنی ۷۶۰۰ مگاهرتز کار می‌کنند، عملکرد DDR5 را در کنار اینتل به سمت ارتفاعات جدید سوق می‌دهند. پردازنده های لبه ای این سرعت‌های فرکانس بالا باورنکردنی در اواخر سال 2022 روی VENGEANCE DDR5 و VENGEANCE RGB DDR5 نیز در دسترس خواهند بود.

در حالی که پردازنده‌های نسل سیزدهم Core جدید اینتل استانداردهای عملکرد جدیدی را تعیین می‌کنند، از همان سوکت پردازنده‌های LGA1700 مانند پردازنده‌های نسل دوازدهم قبلی استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که هر خنک کننده CPU مایع همه کاره CORSAIR در حال حاضر با سخت افزار نصب خارج از جعبه سازگار است – تنها محدودیت جاه طلبی شما برای ساخت است. چه صفحه نمایش ال سی دی خیره کننده 2.1 اینچی با نمایشگر سه فن H150i ELITE LCD یا ترکیبی از سبک و عملکرد مینیمالیستی H100i ELITE، خنک کننده های مایع همه در یک CORSAIR عملکرد مورد نیاز برای خنک کردن نسل بعدی پردازنده های اینتل را دارند. خنک‌سازی در یک کافی نیست، خط کامل بلوک‌های CPU CORSAIR Hydro X Series XC7 PRO نیز برای کاربرانی که به دنبال افزایش محدودیت‌ها هستند، کاملاً سازگار هستند. محدودیت‌های عملکرد خنک‌کننده سفارشی.

ساختن یک رایانه شخصی جدید به معنای انتخاب طیف کاملی از اجزا برای تکمیل ساخت خود است و CORSAIR همه چیزهایی را که برای ایجاد یک نیروگاه در اطراف پردازنده‌های جدید اینتل نیاز دارید، دارد. خواه یک قاب سری 4000، 5000 یا 7000 برای ادغام رایانه شما باشد، منبع تغذیه کارآمد و بی صدا از سری RM، HX یا AX، یا فن های خنک کننده پر جنب و جوش RGB برای ارائه جریانی از ظاهر و سبک فراوان، CORSAIR طیف کاملی را ارائه می دهد. سخت افزار برای ساخت کامپیوتر بعدی شما

CORSAIR، یک رهبر جهانی در قطعات علاقه‌مند برای گیمرها، سازندگان و سازندگان رایانه شخصی، امروز از سازگاری گسترده در خط تولید خود برای پردازنده‌های جدید Intel Core نسل سیزدهم اینتل و مادربردهای مبتنی بر چیپ‌ست Z790 خبر داد. CORSAIR خواه جدیدترین خنک کننده مایع قدرتمند همه در یک، منابع تغذیه رایانه با کارایی بالا، محفظه ای با قابلیت ساخت آسان، یا حافظه DDR5 با فشار مرزی باشد، CORSAIR مجموعه کاملی از محصولات را برای پیشبرد نسل سیزدهم اینتل Core ارائه می دهد. پردازنده مبتنی بر PC فراتر از عملکرد.برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران